۱۱۰۶۴۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آلکنو واکسن زده به ایران می‌آید

پزشک و فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال گفت: آلکنو و توتولو در روسیه واکسن زده‌اند اما باید تمامی پروتکل‌ها را مانند دیگر اعضای تیم ملی، رعایت کنند.

سایت فدراسیون والیبال: پزشک و فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال گفت: آلکنو و توتولو در روسیه واکسن زده‌اند اما باید تمامی پروتکل‌ها را مانند دیگر اعضای تیم ملی، رعایت کنند.
سیامک افروزی پس از پایان نخستین هفته تمرینات تیم ملی والیبال اظهار داشت: قبل از شروع اردو و بر اساس تست‌های PCR پنج بازیکن کرونایی داشتیم که وارد اردو نشدند و به همراه پیمان اکبری که نتیجه تست او هم مثبت شده بود، به قرنطینه رفتند.
فیزیوتراپیست تیم ملی ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال هر شنبه تست PCR می‌دهند و اگر نتیجه منفی باشد، می‌توانند به تمرینات خود در اردو ادامه دهند،. آنها برای مقابله با کرونا در اردو، به شدت پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده را رعایت می کنند. خوشبختانه آموزش‌های لازم برای این موضوع داده شده و فرهنگ‌سازی خوبی برای رعایت دقیق پروتکل‌ها انجام شده است. بازیکنان هم به خوبی رعایت می‌کنند و امیدوارم به سلامت از این مرحله گذر کنیم.
افروزی درباره آسیب‌دیدگی احتمالی بازیکنان در هفته نخست تمرینات، گفت: خوشبختانه آسیب‌دیدگی خاصی که بازیکن نتواند در تمرینات شرکت کند، در این یک هفته گذشته نداشتیم. دو بازیکن، آسیب‌دیدگی‌های قدیمی دارند که درمان آن‌ها ادامه‌ دارد. دو بازیکن نیز گرفتگی عضلات دارند که بررسی‌های بیش‌تری نیاز دارند و از آن‌ها عکس‌برداری هم شده است. این مشکلات و دردها، طبیعی است؛ زیرا بازیکنان بعد از مدتی استراحت، دوباره تمرینات خود را شروع کرده‌اند. البته شاید از زمان لیگ نیز این مصدومیت‌ها را داشته باشند.
وی با یادآوری این که فردا (شنبه) را با تست PCR شروع می‌کنیم، تصریح کرد: چهار نفر از بازیکنان مستقر در قرنطینه (پوریا فیاضی، آرمان صالحی، علی‌اصغر مجرد و پوریا یلی) به اردو ملحق خواهند شد؛ زیرا تست اول آن‌ها منفی شد و امیدوارم تست دوم نیز که روز شنبه گرفته می‌شود، منفی باشد.
افروزی با بیان این که آلکنو و توتولو قبل از پرواز به ایران، یک تست می‌دهند و زمانی هم که به تهران برسند، تست دوباره خواهند داد، گفت: آن‌ها در روسیه واکسن هم زده‌اند اما باید تمامی پروتکل‌ها را مانند دیگر اعضای تیم ملی، رعایت کنند.
وی درباره پیوستن بردیا سعادت به اردو، گفت: این بازیکن دو تست منفی کرونا داشت و به اردو ملحق شد. معاینات اولیه پزشکی هم بر رویش انجام شده و از روز پنج‌شنبه تمرینات خود را شروع کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج