۱۱۲۴۹۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تحول «دوست داشتنی» در تیم ملی ایران

تیم ملی والیبال ایران که شروع خوبی در لیگ ملت ها نداشت و با شکست برابر ژاپن نگرانی هایی را برای اهالی ورزش بوجود آورده بود، در هفته دوم به بلوغ تاکتیکی و فنی خوبی رسید.

مهر: تیم ملی والیبال ایران که شروع خوبی در لیگ ملت ها نداشت و با شکست برابر ژاپن نگرانی هایی را برای اهالی ورزش بوجود آورده بود، در هفته دوم به بلوغ تاکتیکی و فنی خوبی رسید.

مرحله مقدماتی سومین دوره رقابتهای لیگ ملتهای والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران در شروع رقابت ها با توجه به دوری دو ساله از رویدادهای بین المللی مغلوب ژاپن حریف دیرینه خود شد. در ادامه ملی پوشان مقابل تیم ملی روسیه، مدافع عنوان قهرمانی، رقابت نزدیک و جذابی را به نمایش گذاشتند و در پایان هفته نخست نیز بردی شیرین مقابل هلند کسب کردند.

در شروع هفته دوم اما، تیم ملی رفته رفته به هماهنگی و اعتماد به نفس کافی دست یافت. ولادیمیر الکنو، سرمربی نامدار دنیای والیبال که هدایت تیم ملی را بر عهده دارد رفته رفته به شناخت از بازیکنان خود دست یافت تا در هر بازی از ترکیبی متفاوت و جوان استفاده کند. سرمربی تیم ملی در هفته دوم در هر بازی با ترکیب و چیدمانی متفاوت و رونمایی از یکی از بازیکنان جوان و آینده دار والیبال کشورمان موفق شد حریفان را مغلوب کند.

الکنو در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال علاوه بر کسب ۳ پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های کانادا، ایتالیا و بلغارستان از بازیکنانی با انگیزه و آینده دار رونمایی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اعتماد به بازیکنانی مانند صابر کاظمی، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، آرمان صالحی و بردیا سعادت نشان داد اعتماد خوبی به بازیکنان جوان دارد و همچنین در مدت زمان کوتاه دو ماهه که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته به شناخت خوبی از آنها دست یافته است.

الکنو در هر مسابقه از ترکیب کاملا متفاوت استفاده می کند و تکیه گاه اصلی او بیشتر مبتنی بر بازیکنان جوان است. بازیکنان جوان نیز به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی تیم ملی را تا به اینجا داده اند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت ها دیدار سختی مقابل آمریکا، صربستان و همچنین آلمان خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید که الکنو در این مسابقات با چه ترکیبی حریفان را سوپرایز خواهد کرد.

ولادیمیر الکنو که مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن را در اختیار دارد همراه با تیم ملی والیبال کشورمان چهارمین حضور خود در المپیک توکیو را تجربه خواهد کرد، او با برنامه و حساب شده به خوبی از تمامی بازیکنان در رقابت های لیگ ملت ها استفاده می کند و به ترکیب نهایی خود و خلق شگفتی در المپیک توکیو همراه با تیم ملی والیبال ایران می‌اندیشد.

رونمایی از چهره های جوانی مانند بردیا سعادت،صابر کاظمی، آرمان صالحی، میثم صالحی و امیرحسین اسفندیار در کنار باتجربه هایی چون سیدمحمد موسوی و سعید معروف و پوریا فیاضی و... شرایط ویژه ای را برای تیم ملی به وجود آورده که همین نقطه مثبت تیم ملی خواهد بود تا بازیکنان در یک فضای رقابتی سالم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در المپیک توکیو تمام تلاش خود را به کار بگیرند چرا که الکنو با هیچ بازیکنی شوخی ندارد و در صورت لغزش شانس حضور در ترکیب ۱۲ نفره در المپیک توکیو را از دست خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج