جاباما
۱۱۴۱۴۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سعید معروف از تیم ملی خداحافظی می‌کند؟

تیم ملی والیبال که در المپیک توکیو با حذف در مرحله گروهی تلخ‌کامی بزرگی را تجربه کرده بود حالا با یک شوک بزرگ مواجه می‌شود.

ورزش سه: تیم ملی والیبال که در المپیک توکیو با حذف در مرحله گروهی تلخ‌کامی بزرگی را تجربه کرده بود حالا با یک شوک بزرگ مواجه می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات المپیک در همان مرحله گروهی ناکام ماند و نتوانست در جمع هشت تیم باشد. ایران در این تورنمنت تمام والیبال دوستان را حیرت زده کرد و ابتدا با برد لهستان در اوج رفت و با باخت دور از انتظار به کانادا شرایط صعودش پیچیده شد. البته ایران می‌توانست با غلبه بر سامورایی‌ها جزو هشت تیم برتر باشد اما واگذاری این بازی به ژاپن میزبان بلیط برگشت والیبال را به ایران امضا کرد.

والیبال ایران در چند سال اخیر با پیشرفت و درخشش‌های دنباله دارش در میادین جهانی توانسته بود غول های اروپایی را هم به زانو درآورد و احترام خاصی در دنیای والیبال برای خود و سبک بازی‌اش بخرد. حذف تلخ ایران در ژاپن در شرایطی که توانایی صعود را داشتند و پنجم شدن بعد از تیم کانادا به خودی خود شوکی بزرگ بود و حال والیبال ایران در آستانه شنیدن یک خبر غافلگیر کننده و شوکه کننده دیگر است.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال که سبک بازی‌اش در کلاس جهانی شناخته شده و جزو برترین پاسورهای دنیا محسوب می‌شود حال با تیم ملی ایران حذف تلخی را از المپیک تجربه کرده است. شکست‌ها و خداحافظی از المپیک بی تردید بیشتر از همه برای معروف والیبال ایران سنگین و ناراحت کننده است.

حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از تیم ملی خداحافظی می‌کند و بازی با ژاپن آخرین حضور او در میادین بین المللی برای ایران بوده است‌. برخی منابع از اردوی تیم ملی خبر خداحافظی معروف را تایید کرده‌اند.

حال باید دید سعید معروف بازیکنی که ریش و موهایش در تیم ملی والیبال ایران سفید شد و به عنوان یکی از موثر ترین والیبالیست‌های ایران و جهان خوش درخشیده پایان کارش در دنیای والیبال با حذف تلخ ایران مقارن می‌شود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج