adexo3
۱۱۷۲۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴؛

بررسی احتمالات صعود والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران در حالی عصر روز یکشنبه دومین بازی خانگی خود را برابر ایتالیا برگزار می‌کند که پیروزی ۳ امتیازی در این مسابقه می‌تواند ایران را به یک قدمی مرحله بعد برساند.

خبرگزاری مهر: تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه دومین بازی خود را در هفته پنجم رقابتهای لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌کنند. در بازی نخست این دو تیم که روز جمعه برگزار شد، تیم کشورمان با اقتدار حریف صاحب نام خود را در ۳ ست متوالی شکست داد تا شانس خود را برای صعود افزایش دهد.

از قبل هم قابل پیش بینی بود تیم دوم ایتالیا از توان کیفی پایین‌تری نسبت به بازیکنان اصلی این تیم برخوردار باشد. آنها بعد از دو شکست برابر لهستان به تهران سفر کردند و تحت تاثیر جو سالن ۱۲ هزار نفری آزادی و بازی منسجم و کوبنده تیم ایران نتوانستند در طول سه ست خود را در زمین پیدا کنند. کم تجربگی بازیکنانی جوان تیم ایتالیا در مسابقه نخست کاملا محسوس بود و البته تیم ایران هم با ارایه یکی از بهترین بازی‌هایش توانست ۳ امتیاز ارزشمند را به اندوخته قبلی خود اضافه کند.

این دو تیم قرار است روز یکشنبه برای دومین مرتبه به مصاف یکدیگر بروند که به طور حتم شرایط تیم ایتالیا نسبت به دیدار روز جمعه متفاوت خواهد بود. بازیکنان این تیم برای اعاده حیثیت و دفاع از اعتبار والیبال ایتالیا به میدان خواهند آمد و این کار تیم ملی ایران را دشوارتر می‌کند. بازیکنان ایران به خوبی از اهمیت کار باخبرند و نباید در باد برتری جمعه شب بخوابند چرا که در این صورت همان اتفاقات بازی دوم خانگی برابر برزیل تکرار خواهد شد.

بعد از اینکه لهستان در اولین بازی خود برابر برزیل ۳ امتیاز کسب کرد، حالا شرایط جدول گروه A به گونه‌ای است که تیم ایران در دیدار روز یکشنبه مقابل ایتالیا نیاز به برد ۳ امتیازی دارد تا جمع امتیازاتش را به عدد ۱۳ برساند. در این صورت اگر لهستان دومین بازی خانگی خود برابر برزیل را با برد ۳ امتیازی به پایان برساند تیم کشورمان به یک قدمی صعود می‌رسد چرا که ۵ امتیاز از برزیل فاصله می‌گیرد و حتی با وجود احتمال کسب ۶ امتیاز توسط برزیل در خانه ایتالیا، تیم ایران تنها به یک برد مقابل لهستان در چهار بازی پیش روی برابر این تیم احتیاج دارد تا بار خود را برای صعود به مرحله نهایی ببندد.

اما اگر برزیل برابر لهستان برنده شود، معادلات تغییر خواهد کرد و این تیم شانس صعود خود را روی کاغذ حفظ خواهد کرد، با این حال تیم ایران می‌تواند از دو بازی خانگی باقی مانده برابر لهستان امتیازات لازم را کسب کند و گام به مرحله نهایی بگذارد.

آنچه مسلم است بازی فردا برابر ایتالیا مثل پلی است که تیم ایران را به دم در بهشت می‌رساند و شاگردان کواچ می‌توانند با ذر چهار بازی آخر خود شرایط صعود را کسب کنند و برای نخستین بار در تاریخ به مرحله دوم لیگ جهانی راه یابند. جایی که حضور در آن رویایی دست نیافتنی به نظر می‌رسید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج