اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۱۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴؛

موسوی در صدر بهترین مدافعان لیگ جهانی

ستاره تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته ششم رقابتهای لیگ جهانی والیبال بالاتر از آسمانخراش روسی در صدر بهترین مدافعان ایستاد.

خبرگزاری مهر: در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با متوسط یک دفاع موفقیت آمیز در هر ست در صدر جدول بهترین مدافعان قرار گرفت و پس از وی موزرسکی بازیکن نامدار روسیه با ۰.۷۶ دفاع در هر ست در رده دوم و یوسیفو از بلغارستان در مکان سوم ایستاد.

در فهرست امتيازآورترين بازيكنان ليگ جهاني آندرسون ماتیو از آمریکا با ۲۲۹ امتیاز در صدر این فهرست قرار دارد. شهرام محمودی از ایران با ۱۴۹ امتیاز در رتبه چهارم این فهرست ایستاده است که نسبت به هفته پنجم لیگ جهانی یک پله صعود داشته است.

ساندر تایلور از آمرکا با ۵۲.۱۱ درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از ایتالیا و لهستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. مجتبی میرزاجانپور و شهرام محمودی از ایران به ترتیب با ۴۲.۶۲ و ۴۲.۲۱ درصد موفقیت در رتبه‌های ششم و هفتم این فهرست قرار دارند.

در ميان بهترين زنندگان سرويس در شش هفته ليگ جهاني، هاتت مکس‌ول با میانگین ۰.۴۰ امتیاز در هر ست در رده نخست قرار دارد و بازیکنانی از صربستان و بلغارستان به ترتیب با ۰.۳۵ و ۰.۳۴ امتیاز در هر ست در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مجتبی میرزاجانپور در این فهرست در رتبه نهم است.

زاتورسکی پاول از لهستان با ميانگين ۲.۶۲ در هر ست در رده نخست بهترين توپ‌گيران شش هفته ليگ جهاني والیبال ايستاده و بازیکنان برزیل رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. در اين فهرست سعید معروف با میانگین ۱.۷۴ در رتبه پنجم قرار دارد.

در فهرست بهترين دريافت كنندگان، شوجی اریک از آمریکا با ۵۴۰۲۱ درصد موفقيت در رده نخست ايستاده است. فرهاد قائمی با ۳۵۰۳۲ درصد موفقيت در رده ششم دريافت كنندگان شش هفته ليگ جهاني قرار گرفت.

همچنین فابین از لهستان با ۵.۶۲ پاس صحيح در هر ست، رده نخست بهترين پاسورهای ليگ جهانی را به خود اختصاص داد. نیکولا جووویک و سعيد معروف پاسور و كاپيتان تيم ملی والیبال ايران نيز با ميانگين ۵.۵۱ و ۵.۳۹ پاس صحيح در هر ست در رده‌های دوم و سوم اين رده‌بندی ايستادند.

هفته هفتم و پایانی لیگ جهانی والیبال از روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال ایران در این هفته دو دیدار با لهستان دارد که روزهای جمعه و شنبه ۱۳ و ۱۴ تیرماه به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج