اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۴۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نگرانی کواچ از وضعیت تیم ملی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: این بازی درخور تیم چهارم لیگ جهانی نیست و من نگران آمادگی تیم در مسابقات قهرمانی جهان هستم. هستم.

بیست چهارده: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: این بازی درخور تیم چهارم لیگ جهانی نیست و من نگران آمادگی تیم در مسابقات قهرمانی جهان هستم.

سایت فدراسیون والیبال نوشت، اسلوبودان کواچ در مورد دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران با تیم ملی والیبال آمریکا اظهار داشت: فکر می‌کنم در برخی لحظات ست‌های اول و دوم بازیکنانم خوب بازی کردند به خصوص در زمان‌هایی که اختلاف به ۴ یا ۵ امتیاز با حریف می‌رسید. روی هم رفته سعی کردم به بازیکنان دیگر تیم هم فرصت بازی داده شود تا همه بازیکنان این امکان را داشته باشند تا خود را آماده کنند. برخی از آنان از ۳ ماه گذشته تا کنون برای اولین بار بود در یک مسابقه بازی می‌کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال مهم‌ترین مشکل تیم خود را در ۲ دیدار تدارکاتی با آمریکا نداشتن سازماندهی عنوان کرد: مهم نیست تیم مقابل شما چه تیمی است، مهم این است که بازی تیم باید سیستم داشته باشد. بازیکنان ایران احساسی بازی می‌کنند و برای مربی هدایت تیم در چنین شرایطی بسیار دشوار می‌شود.

او افزود: به طور مثال زمان‌هایی بود که بازیکن می‌توانست با دقت بیشتر، حرکت حساب شده‌تری انجام دهد و در دریافت توپ بهتر عمل کند. اگر مبنا را بر این بگذاریم که این بازی‌ها تدارکاتی است و قرار است از آن ها درس و تجربه کسب شود، خیلی خوب خواهد بود اما اگر به همین منوال پیش برود، این بازی درخور تیم چهارم لیگ جهانی نیست و من نگران آمادگی تیم در مسابقات قهرمانی جهان هستم.

کواچ در پایان با ابراز رضایت مندی کلی از روند صعودی تیم ایران گفت: امیدوارم در دو بازی آینده نمایش بهتری داشته باشیم و به تیم آمریکا هم برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

بوبان: همچنین درباره حضور انبوه تماشاگران ایرانی در سالن گفت: هواداران تیم ایران در هر جای دنیا سعی می‌کنند با حضور در ورزشگاه، تیم ایران را تشویق کنند و این تعداد در اینجا واقعا حیرت انگیز بود و من به حضور آنها افتخار می‌کنم، اما من از این ناراحتم که نتوانستیم انتظارات آنها را برآورده کنیم حتی در شرایطی که ۸۵ درصد هواداران تیم ایران را تشویق می‌کردند.

تیم ملی والیبال ایران بامداد دیروز پنج شنبه به وقت تهران در دومین دیدار تدارکاتی با آمریکا ۳ بر صفر مغلوب شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج