adexo3
۱۳۲۷۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کواچ: کار بسیار دشواری داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که در مسابقات جهانی کار بسیار دشواری داریم گفت: باید حداقل در دور مقدماتی سه پیروزی به دست آوریم.

خبرگزاری ایسنا: اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه سفر تیم ملی به مسابقات جهانی لهستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما تازه از اردوی آمریکا برگشته‌ایم. برنامه تمرینی خوبی در این کشور داشتیم. می‌دانم که بازیکنان با وجود خستگی جنگیدند تا بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم. من فکر می‌کنم این اردو از نظر یادگیری و پوشش نقاط ضعف خیلی خوب بود. اگر از این خستگی و برنامه‌های سخت در آمریکا بتوانیم بیشتر یاد بگیریم قطعا در مسابقات جهانی مفید خواهد بود.

وی افزود: اگر می‌خواستیم اردوی آمریکا را لغو کنیم و در دیگر جای دنیا اردو برگزار کنیم حدود ۲۰ روز برنامه‌ریزی لازم داشت. تقریبا با توجه به فشردگی برنامه‌های تیم ملی ایران این تغییر غیر ممکن بود. سعی کردیم که بهترین استفاده را از مسابقه‌های دوستانه با آمریکا داشته باشیم. نتایجی که در بازی‌هایی که با آمریکا رقم خورد زیاد مهم نیست، بلکه مهم هماهنگی بازیکنانمان پیش از مسابقات جهانی است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقات جهانی لهستان و سطح انتظارات مردم از تیم ملی ایران گفت: ما در لیگ جهانی بازی‌های خوبی را انجام دادیم. با تیم‌های بزرگ بازی کردیم. قطعا ادامه دادن مسیر در این مسابقات بسیار دشوار است. این که بتوانیم ذهنیت بازیکنان را برای موفقیت آماده کنیم کار دشواری است. ما به استقبال مسابقات سختی می رویم. خیلی سخت است که بتوانیم نتایج لیگ جهانی را تکرار کنیم. بازی با ایران برای تیم‌های بزرگ تا قبل از این که سورپرایز بود اما حالا شرایط تغییر کرده. همه تیم‌ها روی ایران حساب می‌کنند و با تمام توان خود به میدان می آیند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از حریفان ایران شناخت دارید؟ خاطر نشان کرد: شما می دانید که هدف ما صعود به دور دوم مسابقات جهانی است. ما در گروه بسیار سختی از دور مقدماتی قرار داریم. بهترین تیم‌های جهان در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند. حریفان ایران هم در دور مقدماتی بهترین‌های جهان و لیگ جهانی هستند. یکی از سخت‌ترین گروه‌ها را در دور مقدماتی داریم. این برای ما امکان پذیر است که بتوانیم بازی‌های خوبی را داشته باشیم و به صعود فکر کنیم اما شاید به نظر همگان شانس ایران برای صعود از دور مقدماتی آسان نباشد. مطمئنم اگر مثل تیم ایران و در حد و اندازه‌های خودمان بازی کنیم برای همه حریفان سر سخت خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید چه تیم‌هایی را در دور مقدماتی شکست خواهید داد؟ گفت: ما حداقل سه پیروزی برای صعود به دور دوم نیاز داریم. امیدوارم که جای خالی حسین معدنی در این مسابقات را بتوانیم با انجام بازی‌های خوب پر کنیم. شاید فقدان او به بازیکنان انگیزه بدهد، چون با آمادگی بیشتر در مسابقات حاضر شوند و پیروزیها را به او تقدیم کنند. در اردوی آمریکا بسیاری از بازیکنان از خستگی می‌نالیدند می‌خواهم بگویم که ما این اردو را طوری تنظیم کردیم که خسته شوند، زیرا باید برای مسابقات جهانی آماده شویم. در لهستان بازی‌ها پشت سر هم برگزار می‌شود. ما باید از نظر ذهنی و جسمانی برای مسابقات آماده شویم. زمان زیادی برای آمادگی نداریم اما باید همه بیشترین تلاشمان را به کار ببندیم تا در این مسابقات پیروز شویم.

کواچ در پایان گفت: چند نفر از بازیکنان در ترکیب ۱۴ نفره در لهستان حضور ندارند مثل نادی و زرینی. من آنها را دعوت کردم، اما به دلیل مصدومیت و دوری از شرایط مسابقه فعلا در سطح آمادگی ایده‌آل نیستند و یک ماه و نیم دیگر زمان می‌خواهند تا به آمادگی کامل برسند. ما به آنها فرصت دادیم تا توانایی‌های خود را نشان دهند، اما متاسفانه آسیب دیدگی‌ها جدی بود و نیاز به زمان بیشتری است تا سایر بازیکنانم آماده شوند. من مربی تیم ملی هستم و سعی می‌کنم تا از بازیکنان ایرانی استفاده کنم. ممکن است در آینده از بازیکنان دیگری نیز استفاده کنیم. همه بازیکنان باید این ذهنیت را داشته باشند که شرایط حاکم بر تمرین در مسابقات نتیجه‌ دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج