اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۸۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کواچ: این بازی برای قلب ضرر داشت!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست نزدیک مقابل لهستان گفت: بازی‌های مثل این بازی به سبب فشارهای عصبی که به آدم وارد می‌شود، برای قلب ضرر دارد.

خبرگزاری تسنیم: اسلوبودان کواچ پس از شکست ۳ بر ۲ ایران برابر لهستان گفت: باعث افتخار است در دیداری با این سبک و سیاق توانستیم بعد از باختن دو ست، به بازی برگردیم و بازی را در دست بگیریم.

وی اضافه کرد: در دو ست اول سرویس‌های ولازلی بیش از ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت سرعت داشت. در مقابل این سرویس‌ها دیگر نمی‌شود تکنیک و تاکتیک داشت ولی ما می‌دانستیم که نمی‌شود در تمام طول یک بازی چنین سرویس‌هایی زد پس اجازه دادیم بازی سپری شود تا به هدف خود برسیم. خیلی خوب در بازی پیش رفتیم و می‌توانستیم برنده باشیم اما باختیم. وقتی حریف شما تیمی مثل لهستان است، نمی‌توانید اشتباه کنید و دوست داشته باشید برنده هم شوید.

کواچ گفت: بازی‌های مثل این بازی به سبب فشارهای عصبی که به آدم وارد می‌شود، برای قلب ضرر دارد. امیدوارم کسی از دیدن این بازی آسیب ندیده باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره ناامید نبودن ایران برای صعود به مرحله سوم رقابت‌ها گفت: ما نمی‌توانیم توقف کنیم. می‌رویم که صربستان را ببریم و منتظر نتیجه بازی فرانسه - لهستان هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج