اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۱۷۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جواب «نه» کواچ به سرمربیگری در صربستان

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رسانه‌های صربستان مرتب با من در تماس بودند تا بدانند آیا مسئولیت تیم ملی صربستان را قبول می‌کنم یا خیر اما جواب من فقط «نه» بود.

اسپورت تی وی: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رسانه‌های صربستان مرتب با من در تماس بودند تا بدانند آیا مسئولیت تیم ملی صربستان را قبول می‌کنم یا خیر اما جواب من فقط «نه» بود.

نیکولا گربیچ، پاسور اسطوره‌ای تیم ملی والیبال صربستان، فصل گذشته با پیراهن شماره ۹ تیم والیبال زنیت کازان به مقام قهرمانی سوپر لیگ والیبال روسیه رسید. قهرمانی او با زنیت،‌ مصادف شد با نهایی شدن قرارداد اسلوبودان کواچ، همبازی سابقش در تیم ملی صربستان با تیم ملی ایران.

کواچ که هدایت تیم پروجا در سری A۱ ایتالیا را به عهده داشت با قراردادی سه ساله به ایران آمد و مدیران پروجا در اقدامی شجاعانه از گربیچ در حالی که تجربه مربیگری نداشت به عنوان سرمربی جدید خود استفاده کردند. استعفای ایگور کولاکویچ، سرمربی پیشین تیم ملی صربستان، گربیچ را خیلی زود به آرزویش رساند و او از حدود ۱۰ روز پیش، سرمربی تیم ملی کشورش است.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد هدایت تیم ملی کشورش توسط گربیچ به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: گربیچ بازیکن بزرگی است و هیچکس نمی‌تواند منکر توانایی‌های او در دوران بازیگری شود اما مربیگری با بازیگری کاملاً متفاوت است. گربیچ تجربه زیادی در مربیگری ندارد و حضورش در پروجا نیز با دیدارهای سختی همراه نبود که تجربه میادین سخت را نیز به دست آورد.

کواچ ادامه داد: بسکتبال صربستان نیز بازیکنی توانا و شاخص داشت که پس از بازنشستگی، سرمربی تیم ملی شد اما هرگز نتوانست نتایج خوبی کسب کند. گربیچ یکی از شاخص‌ترین بازیکنان تیم ملی والیبال صربستان و تیم باشگاهی خود بوده است اما همانطور که گفتم افتخارات دوران بازیگری تضمین کننده موفقیت در مربیگری نیست.

بوبان در پایان تصریح کرد: رسانه‌های صربستان مرتب با من در تماس بودند تا بدانند آیا مسئولیت تیم ملی صربستان را قبول می‌کنم یا خیر اما جواب من فقط «نه» بود. تمام تمرکز من روی تیم ملی والیبال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج