۲۶۱۷۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توفیق: باوئرمن بهترین گزینه است

دبیر فدراسیون بسکتبال با بیان این‌که فردا با باوئرمان مذاکره خواهند کرد، این مربی آلمانی را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی دانست.

خبرگزاری تسنیم: علی توفیق در گفت‌وگو با سایت صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور درخصوص ادامه همکاری با دیرک باوئرمن با فدراسیون بسکتبال ایران اظهار داشت: این مربی فردا (چهارشنبه) به ایران می‌آید تا با وی صحبت کرده و تکلیف تیم ملی را مشخص کنیم، باوئرمن هیچ صحبتی درخصوص مبلغ قرارداده انجام نداده و فردا مشخص می‌شود که آیا همکاری فدراسیون بسکتبال کشور با وی ادامه خواهد داشت یا خیر.

دبیر فدراسیون بسکتبال افزود: البته در جلسه‌ای که من پس از جام ملت‌های آسیا با باوئرمن داشتم او از کار در ایران رضایت کامل داشت و ابراز تمایل کرد که این همکاری ادامه پیدا کند. فدراسیون هم برای همکاری با او تمایل دارد و باید دید به چه نتیجه‌ای خواهیم رسید.

توفیق در پاسخ به این‌که اگر قرار باشد همکاری باوئرمن با ایران ادامه داشته باشد مدت قرارداد او تا چه زمانی خواهد بود، گفت: ما دو برنامه برای او در نظر گرفته‌ایم. یک برنامه کوتاه مدت که بعد لیگ به ایران بیاید و تیم را تحویل بگیرد و برای مسابقات انتخابی المپیک سال آینده آماده کند مثل اتفاقی که برای جام ملت‌های آسیا افتاد و برنامه دیگر طولانی مدت است که باوئرمن از همین حالا استارت بزند و همه تیم‌های ملی را زیر نظر بگیرد در واقع یکسان‌سازی داشته باشیم که وقتی دراین خصوص او را در جریان گذاشتم، بسیار برایش جالب و تحسین‌برانگیز بود.

دبیر فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این‌که آیا در صورت عدم توافق با باوئرمن فدراسیون با مربی ایرانی وارد مذاکره خواهد شد، نیز عنوان داشت: معلوم نیست. درباره این قضیه هنوز تصمیم‌گیری نشده ولی آنچه مسلم است باوئرمن در مدت ۲ ماه همکاری با تیم ایران اشتباهات، نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی شناسایی کرده و در واقع بهترین گزینه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج