adexo3
۳۶۹۸۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اکبری: المپیک جای شانس نیست

کارشناس والیبال ایران گفت: به عقیده من المپیک دیگر جای شانس نیست و عملکرد تیم‌ها تعیین کننده است.

خبرگزاری فارس: پیمان اکبری در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ایران غیر از بازی با آرژانتین در سایر مسابقات عملکرد خوبی داشت. پیش از مسابقات هم توقع می رفت که ایران بتواند مقابل کوبا و مصر به پیروزی برسد و این نتیجه طبیعی بود چرا که آنها سطح پایین‌تری نسبت به ایران دارند.

وی ادامه داد: در بازی مقابل لهستان هم شاگردان لوزانو خوب بازی کردند اما نتوانستند به پیروزی برسند. به هر حال از حالا بازی‌های اصلی شروع می‌شود و دیگر خبری از تیم‌هایی مثل مصر و کوبا نیست.

کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: از گذشته والیبال ایران نشان داده که همیشه مقابل تیم‌های قدرتمند خوب بازی می‌کند. حالا هم معتقدم اگر بازیکنان ایران در بازی‌های پیش رو خودشان باشند می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند و به اهداف خود برسند.

اکبری با اشاره به تغییر ترکیب ایران در بازی‌هایی که انجام شده است، گفت: تجربه نشان داده که ایران تیمی است که هر وقت عقب بوده نتوانسته چندان خوب ظاهر شود اما هر وقت از حریف پیش بوده یا بازی مساوی پیش می‌رفت شرایط فرق می‌‌کرد. کادر فنی باید به این جمع بندی برسد و بهترین ترکیب را انتخاب کند تا از ابتدا با همان ترکیب مسابقه را آغاز کند تا جایی که روند بازی خوب پیش برود.

وی در مورد بازی‌های پیش روی ایران عنوان کرد: در گروه مقابل تیم‌ها یکی از یکی بهتر هستند. کانادا که به نظر می‌رسید ضعیف ترین تیم گروه مقابل است حالا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شرایطش نسبت به برزیل و آمریکا بهتر است.

کارشناس والیبال ایران ادامه داد: به نظر می رسد ایتالیا به عنوان سرگروه صعود کند و ما هم مجبور باشیم با این تیم روبه‌رو شویم. ایتالیایی‌ها در آخرین بازی مقابل ایران بسیار خوب ظاهر شدند اما حالا مسابقات قبلی ملاک نیست. ایتالیا تیم کاملی دارد و بازیکنانش در دریافت و پشت خط در اوج آمادگی هستند.

اکبری خاطرنشان کرد: المپیک دیگر جای شانس نیست. باید دید که تیم‌ها چه عملکردی دارند و دیگر اسم‌ها نمی‌توانند نتایج را تعیین کنند. من فکر می‌کنم اگر در بازی‌های پیش رو تمام بازیکنان ایران تاکید می‌کنم تمام بازیکنان ایران خوب باشند شرایط به سودمان خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج