۳۸۲۶۹۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

افشاردوست: چیزی به نام خداحافظی موقت وجود ندارد

دبیر فدراسیون والیبال گفت: اکثر ملی‌پوشان ایران کمتر از ۳۰ سال سن دارند و به همین دلیل زود است که بخواهیم در مورد خداحافظی آنها اظهار نظر کنیم.

خبرگزاری فارس: محمود افشاردوست در مورد احتمال خداحافظی برخی ملی‌پوشان از تیم ملی اظهار داشت: این خبرها را از طریق رسانه‌ها خوانده‌ام. من فکر می‌کنم برای بعضی ملی‌پوشان خداحافظی از تیم ملی زود باشد. البته باید شرایط تک تک آنها را به صورت دقیق بررسی کرده و سپس اظهارنظر کنیم.

وی ادامه داد: اکثر ملی‌پوشان ایران کمتر از ۳۰ سال سن دارند و به همین دلیل زود است که بخواهیم در مورد خداحافظی آنها اظهار نظر کنیم. شاید بعضی ملی‌پوشان آنقدر مصدوم باشند که نتوانند چند وقتی را به تیم ملی خدمت کنند. بدون شک ما شرایط آنها را بررسی می‌کنیم و سپس تصمیم خواهیم گرفت.

دبیر فدراسیون والیبال عنوان کرد: همه در المپیک دیدیم بازیکنانی مانند تتیوخین، دیوید لی، سرجیو و ... با حدود ۴۰ سال سن برای تیم‌های ملی خود بازی کردند. باز هم تاکید می‌کنم اگر بازیکنی مصدوم باشد سعی می‌کنیم شرایطی برای وی فراهم کنیم تا بعد از پایان دوره مصدومیتش به تیم ملی کشورش خدمت کند.

افشاردوست در مورد احتمال خداحافظی موقت برخی بازیکنان گفت: چیزی به نام خداحافظی موقت وجود ندارد. ممکن است گاهی کادر فنی تصمیم بگیرد با توجه به شرایط که می‌تواند مصدومیت یا موارد دیگر باشد تصمیم بگیرد از بازیکنی استفاده نکند اما اینطور نیست که یک بازیکن خودش تصمیم بگیرد که مدتی در تیم ملی باشد یا نباشد. در مجموع تصمیم اول و آخر را کادر فنی و فدراسیون می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد پرسپولیسی

      استاد عزیز، :اشباع شدن ،بی انگیزگی ایجاد میکند، تعدادی از ستاره های ما به همین دلیل ودلایل دیگری چون بی انگیزگی در تمرینات ،بازیکن سالاری ونرفتن درمراسم افتتاحیه به بهانه حمایت از سرپرست تیم واعلام حضور پاره وقت در تیم ملی بعلت خستگی، قصد خداحافظی دارند و ربطی هم به سن وسال ندارد ،بازیکنانی درامیکا وروسیه می بینیم که با 40سال سن هنوز خودرا مدیون کشورشان دانسته وبرای تیم ملی شان از جان مایه می گذارند .بنظر من باید به خواست بازیکنانی که قصد خداحافظی دارند احترام گذاشت وبرایشان ارزوی موفقیت نمود وبازیکنان جوان وپر شور وسر شار از انگزیه جایگزینشان کرد وخون تازه ای در رگهای والیبال تزریق نمود .یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج