۳۸۳۰۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمودی: نباید فقط به آمار استناد کنیم

ناظر کمیته ملی المپیک در رشته والیبال می‌گوید انتقادی که به کمیته وارد است اینکه ناظران همراه تیم‌ها به سفر نمی‌رفتند و وقتی تیم یک ماه در ایران نبود نمی‌شد گزارشی ارائه کرد.

خبرگزاری فارس: بهنام محمودی در پاسخ به این سوال که از سال گذشته به عنوان ناظر کمیته ملی المپیک در والیبال معرفی شدید تا زمان برگزاری بازیها تعاملات شما با کمیته چطور بود، گفت: ما سه بار گزارش دادیم آنچه که ایراد بود و همین طور نقاط ضعف و مثبت را به کمیته ملی المپیک اعلام کردیم.

وی افزود: ما تحلیل‌های خودمان را داشتیم؛ به عنوان مثال گفتم تیم ملی روی سکو نمی‌رود و دلایلم را داشتم. پیش بینی من این بود که تیم در جمع ۸ تیم قرار بگیرد که همین اتفاق رخ داد. کیفیت بازی ما مقابل برخی تیم‌ها خوب بود و مقابل برخی تیم‌ها نه.

ناظر کمیته ملی المپیک در ادامه تصریح کرد: انتقادی که کردم این بود ناظران باید گزارش هفتگی بدهند و تیم را آنالیز کنند اما وقتی تیم ایران نباشد، ما چطور می‌توانیم گزارش دهیم؟ به چه چیزی باید استناد کنیم؟ حرف بازیکن و یا سرپرست ناظران می‌توانند در قالب کمک همراه با تیم اعزام شوند.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا شما به صورت فنی هم کارشناسی می کردید یا خیر و آیا کمیته ملی المپیک به این نظرات واکنشی داشت یا نه عنوان کرد: در بحث فنی خیر چون فدراسیون کمیته فنی دارد، اگر موضوعی بود ما گزارش می‌دادیم و کمیته ملی المپیک با فدراسیون تعامل می‌کرد.

محمودی در ادامه در پاسخ به این سوال که بازی‌های تیم ملی را چطور دیدید؟ برخی اعتقاد داشتند با توجه به اینکه ‌آرژانتین ۱۰ سال است که بین ۶ تیم برتر جهان قرار دارد بنابراین برد مقابل این تیم سخت است گفت: نباید فقط به آمار استناد کنیم. باید شرایط فعلی تیم را ببینیم. تیم ملی ایران سه ست کامل مقابل لهستان و همین طور مقابل ایتالیا بازی خوبی را ارائه کرد اما در دیدار با آرژانتین خوب نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج