adexo3
۳۹۹۴۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

داورزنی: به دنبال تعامل بیشتر با کشورها هستیم

رئیس فدراسیون والیبال ایران در راستای توسعه همکاری‌های بین المللی با کشورهای قدرتمند والیبال در جهان، تفاهمنامه همکاری با همتای کانادایی خود امضا کرد.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا داورزنی در حاشیه سی و پنجمین کنگره جهانی فدراسیون بین المللی والیبال در شهر بوئنس آیرس آرژانتین با «مارک اکرت» همتای کانادایی خود تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

بر اساس این تفاهمنامه، دو فدراسیون والیبال ایران و کانادا در زمینه های مختلف والیبال همکاری خواهند کرد که برگزاری اردوهای مشترک در کمپ تیم های ملی از جمله این همکاری ها خواهد بود. فدراسیون والیبال تاکنون برای رشد و توسعه والیبال ایران با کشورهایی متعددی از جمله آمریکا، صربستان، فرانسه، آلمان، لهستان و روسیه تفاهمنامه همکاری امضا کرده است.

داورزنی درباره امضای تفاهمنامه با فدراسیون والیبال کانادا گفت: در راستای توسعه روابط میان فدراسیون والیبال ایران و سایر کشورهای قدرتمند این رشته ورزشی، این تفاهمنامه امضا شد. پیش از این مذاکراتی را با طرف کانادایی برای همکاری مشترک داشتیم و در حاشیه اجلاس آرژانتین نیز نشست دیگری با «مارک اکرت» رئیس فدراسیون والیبال کانادا برگزار کردیم و در مجموع به توافق رسیدیم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران تصریح کرد: فدراسیون والیبال ایران تاکنون با کشورهای متعددی از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان، لهستان و صربستان تفاهمنامه همکاری امضا کرده است و با فدراسیون کانادا نیز در این راستا برای همکاری بیشتر به توافق رسیدیم. در این تفاهنمامه همکاری های متعددی مد نظر دو فدراسیون قرار دارد که تشکیل اردوی مشترک در کمپ تیم های ملی ایران و کانادا، برگزاری دوره های آموزشی و تبادل اطلاعات از جمله این محورها است. در حاشیه کنگره جهانی فدراسیون والیبال با دیگر کشورها در تعامل خواهیم بود تا در نهایت منجر به افزایش همکاری‌ها شود و والیبال ایران از تجربه این کشورها بهره مند شود.
سی و پنجمین دوره کنگره جهانی فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) از ۱۳ تا ۱۵ مهرماه به میزبانی بوئنس آیرس برگزار خواهد شد.

انتخاب روسای کمیته های مختلف فدراسیون جهانی از جمله محورهای این اجلاس است و محمدرضا داورزنی و محمود افشار دوست هم به عنوان نمایندگان ایران شانس دستیابی به ریاست کمیته های مختلف را خواهند داشت.

فدراسیون والیبال ایران در این دوره از کنگره جهانی والیبال برای ٣ سهمیه از جمله کمیته داوران و مسابقات خود را نامزد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج