adexo3
۴۴۳۴۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افشار دوست: باید نگران صعود از مرحله دوم باشیم

دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید صعود بانوان در مرحله اول مقدماتی لیگ جهانی کار آسانی است و باید نگران مرحله دوم بود.

خبرگزاری فارس: محمود افشاردوست درباره لیگ بانوان اظهار داشت: فکر می‌کنم وضعیت‌مان در حوزه بانوان در حال پیشرفت است. نوع والیبالی که بانوان بازی می‌کنند تقریبا تفکر حرفه‌ای حاکم شده و بانوان زندگی‌شان را طوری طراحی می‌کنند که این رشته به عنوان شغل‌شان تلقی شود.

وی درباره اینکه چرا اسپانسرها گرایش ندارند در بخش بانوان تیمداری کنند، اظهار داشت: اگر باشگاه‌ها فعال شوند و اسپانسرهای بیشتری بیایند، در این صورت سریعتر پیشرفت می‌کنیم. هیچ کدام از باشگاه‌ها اساسنامه مدونی ندارند که اگر مدیری تغییر کرد، مدیر بعدی براساس همان استراتژی رفتار کند. اگر اساسنامه مدونی وجود باشد در این صورت با تغییر یک مدیر، برنامه‌ها عوض نمی‌شود. تا زمانی که باشگاه‌ها ثبات نداشته باشند برند آنها هم ارزشی نخواهد داشت.

دبیر فدراسیون والیبال درباره به تعویق افتادن مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان در بخش بانوان، یادآور شد: هند مشکل داخلی داشت و همین موضوع باعث شد تا نتوانند تفاهم داشته باشند. اطلاعاتی که داورزنی به مسئولان بین‌المللی داد، فدراسیون جهانی تصمیم گرفت تا هند فعلا تعلیق شود. هفته اول بهمن مسابقات برگزار می‌شود و تا چند روز آینده هم میزبان مشخص خواهد شد. اگر میزبان انتخاب نشد نظر ما این است با توجه به رنکینگ، کشور ما بتواند به مرحله دوم مسابقات راه پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که شانس صعود به مسابقات جهانی را چقدر می‌دانید، خاطرنشان کرد: ما از مرحله اول صعود می‌کنیم و باید نگران مرحله دوم باشیم. چون با تیم‌های خوب آسیا باید رقابت کنیم چرا که قهرمان جهان و المپیک در آسیا هستند. اما می‌توان برای چند سال آینده برنامه‌ریزی کرد.

افشاردوست همچنین درباره ادامه همکاری با مایدا چیچیچ، عنوان کرد: قرارداد او تا فروردین ماه است و آن موقع باید تصمیم بگیریم می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج