adexo3
۴۱۹۵۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هاشمی: بازی را از لحاظ روحی از دست دادیم

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت:‌ در دیدار مقابل دانشگاه آزاد ابتدا بازی را از لحاظ روحی و روانی از دست دادیم.

خبرگزاری فارس: مصطفی هاشمی بعد از شکست ۸۹ بر ۷۱ شیمیدر مقابل دانشگاه آزاد در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: امروز بازی‌مان ایراد زیادی داشت و من به عنوان مربی نتوانستم تیم را مدیریت کنم. شاید از زمانی که بسکتبال را بازی کرده‌ام اتفاقاتی که زیر حلقه ما افتاد ندیده بودم و با وجود اینکه در تمرینات به بچه‌ها گفتم دالان‌ها را ببندید اما در مسابقه اجرایی نشد و دفاع خوبی زیر حلقه نداشتیم. دفاع مانند پس‌انداز و پول در داخل جیب شما است اما حمله اینچنین نیست و نمی‌توان روی آن حساب کنید.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان خارجی‌تان آن کارایی لازم را ندارند، گفت: به هر حال برای تیمی که می‌خواهد برای برد بازی کند و جاه‌طلب باشد با این دو بازیکن خارجی نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در ادامه کار آنها را تغییر خواهید داد یا نه، گفت: این را باید از باشگاه بپرسید.

هاشمی عنوان کرد:‌ مربی سازمان‌دهنده است و این بازیکن است که در زمین بازی می‌کند. نیروی انسانی بسیار مهم است اما در درجه اول من مقصر هستم بعد بازیکنان.

وی در مورد اینکه توپ‌های زیادی هم در این مسابقه از دست دادید، گفت: در ۵ جلسه تمرینی که با تیم انجام دادیم گفتم اگر از نیمه زمین هم شوت کردید اشکالی ندارد اما توپ لو ندهید و گفته بودم که راههای نفوذ را ببندید اما این اتفاقات نیفتاد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر ادامه داد:‌ حتی گفته بودم که هیجانات خودتان را هم کنترل کنید اما شاید این تصور وجود دارد یک مربی بالای سر تیم آمده و همه می‌خواهند خودشان را نشان دهند و ثابت کنند ما امروز ابتدا بازی را از لحاظ روحی و روانی از دست دادیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج