adexo3
۴۲۱۴۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر:

به دادکان گفتم اگر امسال نباشم بهتر است

بازیکن باتجربه تیم بسکتبال شیمیدر گفت: به محمد دادکان گفتم که اگر امسال در دانشگاه آزاد نباشم بهتر است.

خبرگزاری فارس: جواد داوری در مورد رویارویی با دانشگاه آزاد تیم سابق خود در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:‌ همیشه جلوی تیم سابق بازی کردن سخت است، اما به هر حال شرایط حرفه‌ای ایجاب می‌کند که تغییراتی در تیم خود به وجود بیاورید. من در سالن دانشگاه آزاد دو سال هم خاطره خوب داشتم و هم خاطره بد. خوشحال نبودم که مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم اما از سوی دیگر ناراحت هم نیستم، چون ورزش حرفه‌ای همین است.

وی درمورد اینکه چرا از این تیم جدا شدی، عنوان کرد:با توجه به اینکه علاقه زیادی داشتم در این تیم بمانم و مدیران آنها دوستان من بودند، اما با دادکان صحبت کردم و گفتم اگر امسال در این تیم نباشم، بهتر است.

بازیکن باسابقه شیمیدر در مورد اینکه آیا اختلاف کوهیان سرمربی فعلی دانشگاه آزاد با محسن صادق‌زاده رئیس هیأت اصفهان در این جدایی نقش داشته است یا خیر، گفت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم و نظری ندارم.

داوری در مورد حضورش در شیمیدر عنوان کرد: شیمیدر را با توجه به اینکه در تهران بود انتخاب کردم، تیم جوان و باتجربه‌ای در اختیار داریم و مجموعه هم برای موفقیت تیم کمک می‌کند.

وی در مورد شکست مقابل دانشگاه آزاد بیان کرد: مصطفی هاشمی سرمربی تیم به‌تازگی کار را در اختیار گرفته و تمرین زیادی برای هماهنگی بچه‌ها و شناخت از یکدیگر نداشتیم. متأسفانه بازی خوبی انجام ندادیم، هرچند دانشگاه آزاد هم در آن مسابقه زیاد خوب نبود. فکر می‌کنم اگر دو بازیکن خوب خارجی در اختیار بگیریم شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد.

ملی‌پوش سابق بسکتبال در پایان گفت: با تغییراتی که احتمالاً در خارجی‌ها وجود خواهد داشت، در دور برگشت شرایطمان خیلی بهتر خواهد شد، اگرچه بازی‌های مهمی را از دست دادیم اما امید زیادی به آینده داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج