۴۷۷۶۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ارسلان کاظمی: می‌توانستیم ژاپن را ببریم

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: می‌توانستیم مقابل ژاپن به برتری برسیم اما توپ‌های بدی را از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

خبرگزاری فارس: ارسلان کاظمی، ملی‌پوش بسکتبال ایران در مورد شکست تیم ملی بسکتبال در دیداری تدارکاتی مقابل ژاپن اظهار داشت: بازی خوبی بود ما می‌توانستیم در این مسابقه پیروز شویم اما در برخی اوقات توپ‌هایی را از دست دادیم که باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

وی ادامه داد: ژاپن هم تیم خیلی خوبی را آماده کرده و مربی‌شان تغییر کرده است و خودشان را برای مسابقات آینده آماده می‌کنند.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در مورد حضور بازیکنان رده سنی جوانان در تیم ملی گفت: این رقابت‌ها برای آنها خوب است چون کسب تجربه می‌کنند. حضور آنها در این رقابت‌ها به آینده آنها کمک می‌کند و می‌توانند خودشان را نشان دهند.

کاظمی در مورد اینکه یکی از بازیکنان جوان در گفت‌وگو با سایت جهانی بسکتبال از وی تعریف زیادی کرده بود، گفت: آنها خودشان خوب هستند من هم سعی می‌کنم هوای آنها را در تیم ملی داشته باشم و چیزهایی که بلدم و آموخته‌ام را در اختیار آنها بگذارم.

این بازیکن فوروارد ملی‌پوش در مورد اینکه آیا با این وضعیت باید نگران کارمان در آسیا باشیم یا خیر، گفت: درست است باید بیشتر کار کنیم اما با حضور بازیکنان اصلی‌ در تیم ملی مشکلی نداریم در بازی با ژاپن هم بهنام یخچالی بازی نکرد که اگر او بود شرایط بهتری پیدا می‌کردیم.

تیم ملی «ب» بسکتبال در دیداری دوستانه عصر روز جمعه مقابل ژاپن 85 بر 74 شکست خورد و امروز دومین بازی دوستانه‌اش را با این تیم در استان هوکایدو برگزار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج