۵۴۶۵۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایران - بلژیک؛ مبارزه با لشکری از شگفتی و حاشیه

سرمربی بلژیکی ها در سفر قبلی خود همراه آلمان با کلی تنش رو به رو شده بود و حالا بعد از پشت سر گذاشتن هفته ای پر از شگفتی به ایران رسید.

ورزش سه: سرمربی بلژیکی ها در سفر قبلی خود همراه آلمان با کلی تنش رو به رو شده بود و حالا بعد از پشت سر گذاشتن هفته ای پر از شگفتی به ایران رسید.

ایران تا ساعاتی دیگر در اولین دیدار هفته دوم لیگ جهانی والیبال رو در روی بلژیک، شگفتی ساز هفته اول خواهد رفت که هم اکنون پس از فرانسه در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. تیم ملی والیبال بلژیک در هفته اول موفق به شکست صربستان (سه بر صفر) و آمریکا (سه بر یک) شد و فقط در مسابقه نخست خود در هفته اول سه بر دو مغلوب کانادا شد.

با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه دوم جدول ۱۲ تیمی این رقابت ها قرار گرفت به نوعی عملکردش همراه با شگفتی بود.

ملی پوشان بلژیک که به اژدهای سرخ مشهور هستند، در دو دوره اول و دوم حضور در لیگ جهانی به مقامی بهتر از یازدهمی و دوازدهمی دست نیافتند، اما در سال 2016 به رغم افزایش تیم های سطح یک توانستند با کسب مقام نهمی خود را در سطح یک لیگ جهانی حفظ کنند و در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه هجدهم قرار گیرند.

رقابت های والیبال قهرمانی جهان از سال ۱۹۴۹ آغاز شده است و نخستین دوره این رقابت ها به میزبانی کشور «چکسلواکی» برگزار شد که تیم بلژیک هم جزو ۱۰ تیم شرکت کننده در این رقابت ها بود. بلژیک تا سال ۱۹۷۸ در شش دوره از هشت دوره برگزار شده این رقابت ها شرکت داشت، اما بعد به مدت ۳۲ سال (هشت دوره) مجوز حضور به دست نیاورد تا در سال ۲۰۱۴ و در رقابت های لهستان بار دیگر سهمیه گرفت. تیم ملی والیبال ایران تا کنون دو بار مقابل بلژیک به میدان رفته که سهم هر تیم یک پیروزی بوده است.

آرنو فان دی ولده 2 متر و 10 سانتی متری امید اول کسب امتیاز بلژیکی هاست که در 2 بازی قبلی این تیم فوق العاده ظاهر شده است. در بین نفرات این تیم تنها ویتال هینن سرمربی آنها سابقه حضور در آزادی را دارد که حضور او به سال 2013 بازمی گردد جایی که هینن سرمربی تیم ملی آلمان بود و حضور او با حواشی زیادی همراه شد. از کل کل با ولاسکو تا مشاجره لفظی با بازیکنان.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج