adexo3
۵۵۰۴۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسپراو: «پچ» نقش کلیدی در پیروزی آمریکا داشت

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقه با ایران گفت: بنجامین پچ نقش کلیدی در پیروزی آمریکا برابر ایران داشت.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقه با ایران گفت: بنجامین پچ نقش کلیدی در پیروزی آمریکا برابر ایران داشت.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جان اسپیرو بعد از پیروزی شاگردانش مقابل ایران در هفته سوم لیگ جهانی در نشست خبری اظهار داشت: امروز روز بنجامین پچ بود. امروز نقش کلیدی او را دیدم. او بازیکن جوان اما توانایی است. این بازیکن در شروع بازی های لیگ جهانی نتوانست به خوبی بدرخشد، اما کم کم توانایی‌های خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه کل بازیکنان تیم آمریکا در هفته اول لیگ جهانی خوب کار نکردند، تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان رفته رفته بهتر شدند. سه بازیکن واقعا جوان به نام های توری دفالکو، جفری جندریک و جیک لانگلویس در تیم داریم. هر سه آنها بازی اول خود را تجربه کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با تاکید بر اینکه فکر می کنم سطح پیشرفت بازیکنانم واقعا عالی است، افزود: بنجامین پچ که امروز عالی کار کرد، از نظر فیزیکی قدرتمند است و پرش‌های بلندی دارد که کار تیم ها را در دفاع سخت می کند.

وی درباره بازی بعدی آمریکا برابر روسیه گفت: بازی بعدی آمریکا برابر روسیه است که در هفته پیش موفق شدیم آنها را در فرانسه شکست دهیم. آنها را شکست دادیم اما می دانیم که بازی برابر روسیه آسان هم نیست. روسیه هم یک تیم فیزیکی است و می دانیم که انگیزه بالایی برای بازی و کسب پیروزی برابر آمریکا دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج