adexo3
۵۶۷۶۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

موسوی: مجبورم شوم از ليگ ايران می‌روم

سيد واليبال مثل هميشه مورد توجه است. او اين بار پيشنهاد بازي در هالك بانك تركيه را دارد.

خبر ورزشی: سيد واليبال مثل هميشه مورد توجه است. او اين بار پيشنهاد بازي در هالك بانك تركيه را دارد. سرعتي‌زن ملي‌پوش بانك سرمايه اما رفتن را به تصميم باشگاه ربط مي‌دهد و از طرفي بازي در ليگ ايران را ترجيح مي‌دهد.

حتي در برابر پيشنهاد وسوسه‌كننده تركيه‌اي‌ها. موسوي با اينكه مصدوميت زانويش اذيتش مي‌كند اما آن را دليل نرفتن نمي‌داند.

* درست است كه از باشگاه هالك بانك تركيه پيشنهاد داري؟

هالك بانك از يك ماه پيش پيشنهادش را مطرح كرد اما رسانه‌اي نشده بود و نمي‌دانم از كجا درز كرده است اما رفتن يا نرفتن من بستگي به شرايط باشگاه بانك سرمايه دارد. چراكه من قرارداد دوساله با سرمايه دارم و از طرفي دوست دارم در ايران بازي كنم، مگر اينكه مجبور شوم. فعلاً هم فرصت خواسته‌ام تا با باشگاه سرمايه صحبت كنم. بايد ببينم شرايط چه جوري است. اگر خوب باشد مثل سال‌هاي قبل در ليگ ايران بازي مي‌كنم.

* ظاهراً مديرعامل باشگاه سرمايه مخالف رفتن شماست؟

من به خاطر قرارداد دوساله با باشگاه بايد براي رفتن رضايتنامه بگيرم. از طرفي حالا كه ميلاد هم به لهستان مي‌رود، باشگاه نمي‌خواهد بقيه بازيكنانش را از دست بدهد. هر اتفاقي قرار است بيفتد بايد در فصل نقل و انتقالات رخ دهد.

* درست است كه مبلغ پيشنهادي قرارداد هم ميلياردي است؟

من ترجيح مي‌دهم در اين باره صحبت نكنم.

* يعني دوست نداريد بازي در ليگ خارجي را تجربه كنيد؟

من به خاطر اينكه تركيه نزديك است و براي رفت‌وآمد خانواده‌ام هم مشكلي نيست را دوست دارم و حتي اين پيشنهاد برايم وسوسه‌انگيز‌تر از قبلي‌ها هم هست اما همچنان بازي در ايران برايم گزينه اول است. شايد اگر الان ۲۱، ۲۲ ساله بودم مي‌رفتم اما حالا شرايطم جوري نيست كه بروم. اگر جوانتر بودم براي تجربه جديد مي‌رفتم اما حالا...

* ممكن است مصدوميت زانويت تو را مردد كند؟

نه مصدوميت زانو كه دليل نمي‌شود. به هر حال چه در ليگ ايران بازي كني و چه ليگ خارجي به خاطر قراردادت بايد تمرين كني و كارايي داشته باشي. فرقي نمي‌كند در كجا بازي مي‌كني. بنابراين اصلاً نرفتنم ربطي به مصدوميتم ندارد.

* وضعيت زانويت نگران‌كننده نيست؟

زانويم كمي مرا نگران كرده و شرايط اين‌جوري باشد، بايد فكر ديگري كنم. شرايطم اصلاً مساعد نيست. من حتي در بازي نيمه‌نهايي و فينال باشگاه‌هاي آسيا هم فشار صد درصد نياوردم اگر كمي بيشتر فشار بياورم درد مي‌گيرد و شرايطم را براي پرش سخت مي‌كند. در حالي كه من دفاع وسط هستم و شرايط پستم طوري است كه در لحظه بايد تصميم بگيرم. واليبال ورزش صدم ثانيه است و با اين درد شايد فوتبال بازي كنم اما حداكثر حركت را نمي‌توانم انجام دهم و باعث مي‌شود كمي در دفاع و حمله جا بمانم و سرعتم كم شود. MRI هم گرفتم، چيز خاصي نبود و اما دكتر مي‌گفت درد مربوط به كبودي استخوان يا بون برويز نيست اما نمي‌دانم اين مسئله‌اي است كه چندين سال همراهم است كه امسال حاد شده و اذيتم مي‌كند.

* منظورت از تصميم ديگر يعني اينكه تيم ملي را كنار بگذاري؟

تيم ملي دوست‌داشتني است و وقتي اين همه هوادار تيم را رصد مي‌كنند دوست دارم بازي كنم اما دوست دارم در شرايط خوب بازي كنم. مردم تا حدودي مرا در شرايط خوب ديده‌اند اما افت ۳۰، ۴۰ درصدي هواداران را اذيت مي‌كند. همين خودم هم به خاطر بازخوردهايي كه مي‌گيرم اذيتم مي‌كند، ولي چاره‌اي نيست. اگر شرايط بهتري فراهم كنم چه بهتر كه به تيم ملي كمك مي‌كنم. اميدوارم بهتر شود. من اين يك ماه را با تيم تمرين مي‌كنم و همه توانم را در بدنسازي مي‌گذارم، بايد عضله‌هاي پايم قوي شود تا بهتر كار كنم آسيب تاندون يا رباط نيست كه جراحي شود، فقط تمرين و تمرين با وزنه و پرش كمتر است. حتي يك هفته در ليگ جهاني كمتر تمرين كردم و وزنه زدم و شرايطم خيلي بهتر شد. دوباره كه شروع مي‌كنم بعد از دو، سه هفته كارم خيلي سخت مي‌شود. الان نمي‌دانم چه تصميمي مي‌گيرم. اين قضيه ذهني خودم را هم اذيت مي‌كند و نمي‌دانم چه كار بايد بكنم، تمرين كنم يا نه، بازي كنم يا نه؟ ليگ چطوري مي‌شود. فعلاً كجدار و مريز طي مي‌كنم.

* مسابقه انتخابي قهرماني جهان را چطور مي‌بيني؟

هميشه مسابقات انتخابي مسابقه مهم و پراسترسي است، مثل انتخابي المپيك. هرچند به سختي آن نيست. چراكه با تيم‌هاي آسيايي بازي داريم. چين و كره با بازي‌هاي درخشان در سيد دو ليگ جهاني، خيلي خوب شده‌اند؛ به ويژه چين. اگر ما ذهنمان را آماده كنيم مشكل خاصي در اردبيل نداريم و سهميه را مي‌گيريم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج