adexo3
۵۸۵۵۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الجزایر هم حریف شاگردان سیچلو نشد

تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران در سومین دیدار خود از سری مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان رو در روی الجزایر قرار گرفت و شاگردان سیچلو موفق شدند به دومین پیروزی خود این بار با نتیجه ۴ بر یک دست پیدا کنند.

خبرگزاری فارس: تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران در سومین دیدار خود از سری مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان رو در روی الجزایر قرار گرفت و شاگردان سیچلو موفق شدند به دومین پیروزی خود این بار با نتیجه ۴ بر یک دست پیدا کنند.

خوان سیچلو برای آغاز این دیداراز ترکیب روز گذشته مقابل چین استفاده کرد به طوریکه جواد کریمی، رسول آقچه لی، سعید جواهری، اسماعیل مسافر، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان و اسماعیل طالبی آغازکنندگان بازی بودند.

ساعت بازی دلیلی شد تا ایرانی های مقیم قاهره یک بار دیگر خود را به سالن مرکزی شهر برسانند تا تیم ایران را مورد تشویق خود قرار دهند. بازیکنان دخیره و تماشاگران در طول مسابقه نام ایران را بلند فریاد می زندند تا جو سالن کاملا ایرانی شود.

ست اول ایران بازی روز گذشته خود را نتوانست انجام دهد و الجزایری ها را از این فرصت استفاده کردند و با نتیجه 18 بر 16 در آخرین امتیازات موفق شدند ایران را شکست دهند اما با صحبت های کادر فنی در بین وقت های استراحت بازیکنان یک بار دیگر به بازی برگشتند و توانستند ست ها را یکی پس از دیگری به سود خود کنند. شاگردان سیچلو بازی متفاوت را از خود به نمایش گذاشتند به طوریکه در ست سوم ایران با امتیازات 9 بر یک از حریف پیش افتاد.

این برتری ایران در ادامه پایدار بود تا در نهایت تیم والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان موفق شد با نتیجه ۴ بر یک و با امتیازات ۱۶ بر ۱۸، ۱۵ بر ۸، ۱۵ بر ۷، ۱۵ بر ۹ و ۱۵ بر ۱۲ برنده بازی باشد.

تیم والیبال زیر 23 سال ایران فردا در چهارمین دیدار خود از ساعت 20:00 رو در روی ترکیه قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج