۱۲۰۱۶۴۳
۸ نظر
۶۳۲۹
۸ نظر
۶۳۲۹
پ

زشت‌ترین خودروهای جهان که این‌گونه قابل تحمل شدند! (۲)

در این مطلب به معرفی زشت ترین خودروهای اسپورت جهان می‌پردازیم که برخلاف طراحی ناخوشایند، از پیشرانه‌های بسیار قدرتمندی برخوردار هستند.

گجت نیوز: وقتی از خودروهای اسپورت سخن به میان می‌‌آید، معمولا توجه اصلی به ویژگی‌هایی مانند سرعت و مشخصات پیشرانه معطوف خواهد شد. خودروهای اسپورت معمولا در رنگ‌های قرمز و مشکی جذابیت بیش‌تری دارند. از آن‌جایی‌که تجمل و نوآوری دو کلمه کلیدی در توصیف یک شرکت خودروسازی هستند، این سگمنت نیز از فاکتورهای جذاب بسیاری برخوردار است زیرا طراحی این دسته به‌گونه‌ای بوده که در کنار ظاهری شکیل، عملکردی قدرتمندانه را به رخ بکشد. مادامی‌که یک خودرو در ایجاد حس رضایت مشتری ناموفق عمل کند، جلوه‌های بصری آن نیز کم‌رنگ خواهد شد.

در این مطلب به معرفی دومین قسمت از خودروهای زشت جهان از کلاس اسپرت می‌پردازیم که با وجود عدم جذابیت، پیشرانه‌‌های قدرتمندشان به آنها زیبایی بخشیده است.

در همین ارتباط بخوانید:

 زشت‌ترین خودروهای جهان که این‌گونه قابل تحمل شدند! (۱)

GDT Speedster

زشت‌ترین خودروهای جهان که این‌گونه قابل تحمل شدند! (2)

این خودروی اسپورت، بیش‌تر به اسباب‌بازی پلاستیکی شباهت دارد که بچه‌های نوپا سوارش می‌شوند و والدین نیز به هل دادن آن مشغول می‌شوند! این ماشین اگرچه طراحی زشت و بچه‌گانه‌ای دارد، اما در زیر کاپوت بسیار قدرتمند است. این خودرو با وزن ۱.۴۷ تنی خود قادر است تا به حداکثر سرعت ۲۷۳ کیلومتری رسیده و به پیشرانه‌ای با قدرت ۳۰۰ اسب بخار مجهز است.

پورشه پانامرا

زشت‌ترین خودروهای جهان که این‌گونه قابل تحمل شدند! (2)

طراحی پورشه پانامرا بیش‌تر مانند یک ماشین مسابقه بوده که مردم می‌توانند روی آن سوار شوند. حتی ماتیاس مولر، مدیرعامل پورشه در مصاحبه‌ای به موتورینگ استرالیا گفته که طراحان این خودرو می‌توانستند بهتر عمل کنند.

صرف نظر از طراحی، پانامرا یدک‌کش نام بزرگ پورشه است که به عملکرد فوق‌العاده‌اش شهرت دارد. حداکثر سرعت پانامرا به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتری برای این خودرو، ۳.۶ ثانیه زمان می‌برد.

فراری موندیال ۸

زشت‌ترین خودروهای جهان که این‌گونه قابل تحمل شدند! (2)

موندیال ۸ در زمینه طراحی، به یک خودروی معمولی خانوادگی شباهت دارد که در کلاس خود مولفه جذابی نیست. این محصول شباهتی به رقبای گران‌قیمتش ندارد و از پوشش رنگ خوبی نیز برخوردار نیست. قیمت این خودرو به پیشرانه آن بستگی دارد. موتور موندیال ۸، قدرتی برابر با ۲۰۵ اسب بخار دارد و می‌تواند ظرف مدت ۷.۷ ثانیه، به حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتری برسد.

موسلر رپتور

زشت‌ترین خودروهای جهان که این‌گونه قابل تحمل شدند! (2)

دلیل خوبی وجود دارد که از Mosler Raptor به‌عنوان ابرخودروی فراموش شده آمریکا یاد می‌شود. بسیاری از مردم تصور دارند که این خودروی زشت مانند یک ماشین زباله است! در طراحی این محصول به نظر می‌رسد از چند صفحه حلبی و چسباندن آن بهم استفاده شده است. جزئیات طراحی داخلی و خارجی آن ضعیف بوده و همین باعث شده تا رپتور محبوبیت چندانی نداشته باشد.

با این وجود، به لطف پیشرانه قدرتمند، این خودرو می‌تواند در مدت زمانی اندک به سقف سرعت ۲۶۳ کیلومتری خود برسد.

Weber Faster One

زشت‌ترین خودروهای جهان که این‌گونه قابل تحمل شدند! (2)

نمای بیرونی این ماشین طراحی عجیبی دارد. جلو پنجره آن زشت کار شده و داخل کابین نیز خسته کننده است. انتخاب رنگ ماشین نیز مناسب نبوده و ترکیب جالبی را پدید نیاورده است.

با این وجود، پیشرانه این خودرو نقطه قوت بزرگی است که تا حدودی ظاهر وحشتناک آن را جبران می‌کند. موتور فوق قدرتمند این خودرو 1200 قوه اسب توان دارد و می‌تواند به سرعت 400 کیلومتر بر ساعت برسد. در شتاب‌گیری نیز خودروی زشت faster one در مدت 2.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

Lotus Europa

زشت‌ترین خودروهای جهان که این‌گونه قابل تحمل شدند! (2)

این ماشین شباهت غیرقابل انکاری به یک نعش‌کش دارد. چراغ‌های جلوی قدیمی و سپر عجیب و غریب آن، هر خریداری را از انتخاب این محصول دلسرد خواهد کرد.

با این‌حال به نسبت خودرویی که بیش از ۵۰ سال از عمرش می‌گذرد، لوتوس اروپا ثابت کرده که یکی از بهترین موتورهای آن روزگار را در اختیار داشته است. مدل ۱۹۶۷ اروپا موفق شد به حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتری برسد که توانست آن را به یکی از قدرتمندترین خودروهای زمان خود تبدیل کند.

لامبورگینی وننو

زشت‌ترین خودروهای جهان که این‌گونه قابل تحمل شدند! (2)

به گفته جان‌پرلی هافمن، نویسنده قدیمی حوزه خودرو، هرآنچه در ایتالیا بد قلمداد می‌شود، همه یکجا در Veneno جمع شده است! این یک خودروی نمایشی با تمام کلیشه‌های مختص ماشین‌های ایتالیایی است و با وجود قیمت گزاف، جذابیت دیگر مدل‌های این خودروساز پرآوازه را تداعی نمی‌کند.

وننو یک خودروی ۳ میلیون دلاری است که با وجود طراحی ضعیف، از سورپرایز جذابی در زیر کاپوت برخوردار است. پیشرانه ۷۵۰ اسب بخاری آن می‌تواند به سقف سرعت ۳۵۵ کیلومتری رسیده و در مدت ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      لامبورگینی وننو که خیلی خوبه

    • بدون نام

      این ها زشت اند؟ داداش مثل اینکه هنوز پراید ندیدی تا معنی
      واقعی زشت رو بفهمی!

    • ناشناس

      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده

    • ناشناس

      زشت ترینها با فاصله پیش خودمونه: پراید پیکان مانتو گشاد اپل دار مقنعه چونه دار ساختمونهای سیمانی کج و کوله .زشت ترین دوره تاریخ ایرانم دوره ماست باز.از دشمنان زیبایی و تناسب پلنگهای هولناک بیرون اومدند

    • ali

      پانامرا زشته؟؟؟؟!!!!!

    • ناشناس

      اگه اینا زشتن .ماچی سوار میشیم‌.

    • ناشناس

      معنی کلمه زشت رو نفهمیدن

    • بی نام

      وننو خیلی خوشگله ک :/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج