۱۲۶۳۱۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

در این مطلب ۱۰ خودرو جدید و ارزان بازار آمریکا را معرفی می کنیم.

پول نیوز: در گذشته خودروهای ارزان با طراحی کسل کننده، کیفیت ساخت پرسش برانگیز و فاقد امکانات رفاهی شناخته می شدند. اما این بخش از بازار خودرو طی سال های اخیر تغییرات چشمگیری را شاهد بوده است.

امروزه در بسیاری از کشورها با بودجه ای کم نیز می توانید خودرویی ایمن، راحت و با طراحی روز را خریداری کنید.

در ادامه این مطلب ۱۰ خودرو جدید و ارزان بازار آمریکا را معرفی می کنیم.

مزدا ۲ ۲۰۱۴ - ۱۵,۵۲۰ دلار

این خودرو فوق جمع و جور مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر است که توانایی تولید ۱۰۰ اسب بخار نیرو و ۹۸ پوند فوت گشتاور را دارد. مزدا ۲ با جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک عرضه می شود و امکان سفارش جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک نیز وجود دارد. میزان مصرف سوخت جعبه دنده پنج سرعته در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۹ و ۳۵ مایل در هر گالن بوده و این ارقام برای جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک ۲۸ و ۳۴ مایل در هر گالن است.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

هیوندای اکسنت جی ال اس سدان - ۱۵,۴۵۵ دلار

این خودرو نسبت به کلاس خود از پیشرانه قدرتمند ۱.۶ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۲۳ پوندفوت سود می برد که نیروی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. همچنین، پیشرانه این خودرو مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت است.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

تویوتا یاریس ال سه در - ۱۵,۲۴۰ دلار

این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۰۶ اسب بخار مجهز است که حتی بدون سفارش جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک نباید انتظار شتاب گیری هیجان انگیزی را از آن داشته باشید. با توجه به فناوری های به کار گرفته شده، ابعاد جمع و جور و وزن کم، یاریس در جاده های پر پیچ و خم خودرو چابکی نشان می دهد.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

شورلت سونیک ال اس سدان - ۱۴,۹۹۵ دلار

شولت سونیک پیشرانه خود را به صورت مستقیم از مدل بزرگتر کروز وام گرفته است. این پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی توانایی تولید ۱۳۸ اسب بخار نیرو و ۱۲۵ پوند فوت گشتاور را دارد. مصرف سوخت این خودرو با جعبه دنده غیراتوماتیک پنج سرعته در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۶ و ۳۵ مایل در هر گالن بوده و این ارقام برای جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته ۲۵ و ۳۵ مایل در هر گالن هستند.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

فورد فیستا اس سدان - ۱۴,۹۲۵ دلار

پیشرانه استاندارد فورد فیستا مدل ۱.۶ لیتری چهار سیلندر است که توانایی تولید ۱۲۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۲ پوندفوت گشتاور را دارد. به همراه این پیشرانه جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک و یا جعبه دنده دو کلاچه اتوماتیک ارائه می شود. مصرف سوخت این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۷ و ۳۸ مایل در هر گالن بوده که این ارقام برای جعبه دنده اتوماتیک برابر با ۲۹ و ۳۹ مایل در هر گالن است.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

کیا ریو ال ایکس سدان - ۱۴,۷۰۰ دلار

کیا ریو با پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر که توانایی تولید ۱۳۸ اسب بخار نیرو و ۱۲۳ پوندفوت گشتاور را دارد، عرضه می شود. این پیشرانه از سامانه تزریق مستقیم سوخت برخوردار بوده و می تواند نیروی خود را از طریق جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک و یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل کند. مصرف سوخت کیا ریو با هر دو جیعبه دنده در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۷ و ۳۷ مایل در هر گالن است.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

اسمارت فورتو پیور - ۱۴,۰۲۰ دلار

این خودرو فوق جمع و جور دارای پیشرانه یک لیتری سه سیلندر است که توانایی تولید ۷۰ اسب بخار نیرو و ۶۸ پوند فوت گشتاور را دارد. مصرف سوخت اسمارت در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۳۴ و ۳۸ مایل در هر گالن است.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

میتسوبیشی میراژ دی یی - ۱۳,۸۰۵ دلار

پیشرانه سه سیلندر این خودرو توانایی تولید ۷۴ اسب بخار نیرو و ۷۴ پوندفوت گشتاور را دارد. میراژ به صورت استاندارد از جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک سود می برد و امکان سفارش جعبه دنده سی وی تی نیز وجود دارد. مصرف سوخت این خودرو با جعبه دنده غیراتوماتیک در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۳۴ و ۴۲ مایل در هر گالن بوده و این ارقام برای جعبه دنده سی وی تی برابر با ۳۷ و ۴۴ مایل در هر گالن است.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

شورلت اسپارک ال اس - ۱۲,۹۹۵ دلار

این خودرو به پیشرانه ۱.۲ لیتری چهار سیلندر مجهز است که توانایی تولید ۸۴ اسب بخار نیرو و ۸۳ پوندفوت گشتاور را دارد. اسپارک به صورت استاندارد از جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک برخوردار است و امکان سفارش جعبه دنده سی وی تی نیز وجود دارد. مصرف سوخت این خودرو با جعبه دنده غیر اتوماتیک در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۳۱ و ۳۹ مایل در هر گالن بوده که این ارقام برای جعبه دنده سی وی تی برابر با ۳۰ و ۳۹ مایل در هر گالن هستند.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا

نیسان ورسا اس سدان - ۱۲,۸۰۰ دلار

این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز است که توانایی تولید ۱۰۹ اسب بخار نیرو و ۱۰۷ پوند فوت گشتاور را دارد. ورسا به صورت استاندارد با جعبه دنده پنج سرعته غیراتوماتیک عرضه می شود که مصرف سوخت این مدل در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با ۲۷ و ۳۶ مایل در هر گالن است. امکان سفارش جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک با مصرف سوخت ۲۶ و ۳۵ مایل در هر گالن و جعبه دنده سی وی تی با مصرف سوخت ۳۰ و ۴۰ مایل در هر گالن نیز وجود دارد.

ارزان‌ترین خودروهای جدید بازار آمریکا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      اگه این خودروها میومدند توی ایران و حق گمرک هم صفر بود اون وقت بود که گداهای ایران به پراید و پژو نگا نمیکردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج