اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۷۳۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

حتی اگر علاقه چندانی به موتورسیکلت نداشته باشید، احتمالاً از دیدن یک موتورسیکلت دست‌ساز که با هنرمندی خاصی شکل گرفته است، لذت خواهید برد.

پدال: حتی اگر علاقه چندانی به موتورسیکلت نداشته باشید، احتمالاً از دیدن یک موتورسیکلت دست‌ساز که با هنرمندی خاصی شکل گرفته است، لذت خواهید برد. میجوال تایپ وان (Midual Type ۱) مثالی برای همین موضوع است. موتورسیکلتی که با وجود ظاهری کلاسیک، همانند یک جواهر پرداخت شده به نظر می‌رسد.

این موتورسیکلت‌ عضلانی زیبا، خشن و عجیب که بسیار هم جذبه بالایی دارد، یک برچسب قیمت ۱۸۵ هزار دلاری هم دارد! با این پول می‌توان سوار بنتلی یا رنجروور LWB شد. اما اگر چنین موتوری را خریدید، جای آن نه در جاده و خیابان که در ویترین یا بهترین نقطه سالن نمایش مد یا نمایشگاه شماست.

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

میجوال تایپ وان یک موتورسیکلت بسیار خاص و دست‌ساز است که از سال ۲۰۱۶ تولید آن آغاز می‌شود. سازنده فرانسوی این موتورسیکلت تنها ۳۵ دستگاه از آن را خواهد ساخت که قاعدتاً با قیمت گزاف آن بیش از این هم با مشکل فروش مواجه خواهد شد.

در قلب این موتورسیکلت، یک موتور تخت بوکسر ۱۰۳۶ سی‌سی دو سیلندر قرار دارد. این موتور ۱۰۴ اسب‌بخار نیرو و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سبک قرارگیری موتور که به صورت طولی قرار گرفته بسیار جالب توجه است. این در حالی است که موتورهای V شکل یا بوکسر در سایر موتورها به صورت عرضی نصب می‌شوند. بنابراین عرض موتورسیکلت افزایش نیافته است. سیستم روغن‌کاری این موتور که توسط روغن خنک می‌شود نیز منحصربه‌فرد می‌باشد و از دو رادیاتور روغن برای این منظور همراه با روغن‌کاری موتور استفاده می‌شود.

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

شاسی این موتور نیز به‌صورت مونوکوک و از جنس آلومینیومی است. این شاسی به صورت ریخته‌گری و یک‌تکه ساخته شده و محصول هوافضای فرانسه و حاصل هزاران ساعت کار طراحی و توسعه است.

برخلاف بسیاری از موتورسیکلت‌های گران‌قیمت، سواری با میجوال راحت و آسان به نظر می‌رسد. کیفیت ساخت آن یادآور بنتلی کانتیننتال است. و همانند یک کالای صنایع‌دستی پررمزوراز می‌ماند که کار زیادی روی آن صورت گرفته باشد.

ازآنجاکه به‌اندازه قیمت یک خانه باید برای این موتور پول بپردازید، طیف وسیعی از سفارشی‌سازی نیز برای آن مهیا خواهد بود. به عنوان مثال ۴۵ نوع چرم برای روکش‌های مختلف آن قابل انتخاب می‌باشند. یا می‌توانید آن را با هر رنگ و نقشی که دوست داشته باشید سفارش دهید.

خوب سؤال نهایی این است که چه کسانی خریدار این موتور خواهند بود؟ قطعاً کسانی که ۲ میلیون دلار بابت یک هایپرکار می‌پردازند، برای دست به جیب شدن و یک خرید ۱۸۵ هزار دلاری هم دستشان نخواهد لرزید.

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت

میجوال، شاهکار دست‌ساز و گران‌قیمت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج