۱۳۷۹۷۵۶
۴ نظر
۳۲۰۶۷
۴ نظر
۳۲۰۶۷
پ

شاهکار جدید خودروسازی جهان، حاصل تفکر یک ایرانی است

منصوری از کانسپت یک ابرخودرو پرنده لوکس پرده برداشت. این محصول جدید Mansory نمایان‌گر آینده هیجان‌انگیز این تیونر معروف آلمانی است.

گجت نیوز: منصوری از کانسپت یک ابرخودرو پرنده لوکس پرده برداشت. این محصول جدید Mansory نمایان‌گر آینده هیجان‌انگیز این تیونر معروف آلمانی است.

شاهکار جدید خودروسازی جهان، حاصل تفکر یک ایرانی است

منصوری، تیونر آلمانی با موسس ایرانی که شهرت زیادی بین ایرانی‌های ماشین‌دوست دارد، متخصص ساخت نسخه‌های تیون شده پر زرق و برق از شاسی بلندها و سدان­‌های لوکس است.

با این حال، پروژه جدید این تیونر که تصاویرش را در صفحه رسمی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، با آنچه معمولاً از آن می‌بینید تفاوت دارد.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، منصوری این بار کانسپت یک ابرخوردو پرنده را طراحی کرده است که به نوعی آینده پیش رو صنعت خودرو را به نمایش می‌گذارد.

ابرخودرو پرنده، چشم‌انداز پیش رو منصوری

شاهکار جدید خودروسازی جهان، حاصل تفکر یک ایرانی است

شاهکار جدید خودروسازی جهان، حاصل تفکر یک ایرانی است

این خودرو مفهومی که نامی برای آن مشخص نشده، با ترکیب المان‌های سوپرکارهای مختلف طراحی شده است.

به‌عنوان مثال، در طراحی چراغ‌های جلو تاثیرات فراری انزو به چشم می‌خورد و کاپوت با ورودی آن فراری F50 و پاگانی هوایرا را به یاد می‌آورند.

شیشه‌های این ساخته منصوری هم برگرفته از مک لارن هستند و المان‌های آیرودینامیکی آن تحت تاثیر سوپرکارهای تولید محدود لامبورگینی طراحی شده‌اند.

شاهکار جدید خودروسازی جهان، حاصل تفکر یک ایرانی است

با وجود این، این شاهکار جدید منصوری یک هایپرکار عادی نیست. به همین دلیل، زیر آن اثری از چرخ پیدا نمی‌شود و بالچه‌های قرار گرفته در قسمت پایینی بدنه این خودرو نشان می‌دهند که با یک ابرخودرو پرنده مواجه‌ایم. البته منصوری این ابرخودرو پرنده را به‌عنوان یک محصول نمایشی طراحی کرده و در طراحی آن همه المان‌های فیزیکی اساسی برای یک ماشین پرنده را لحاظ نکرده است.

شاهکار جدید خودروسازی جهان، حاصل تفکر یک ایرانی است

منصوری با این ابرخودرو پرنده هدف از این دارد که نشان بدهد در آینده دور هم کماکان با عزم جزم به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ منتها با شکل و شمایلی متفاوت به اقتضای تحولات زمان. این تیونر در پست اینستاگرامی خود اشاره کرد که از سال ۱۹۸۹ شروع به کار کرده‌اند و در آینده همچنان پایبند به ساخت خودروهای خارق‌العاده می‌مانند؛ آینده‌ای که به عقیده آن‌ها مبهم است، ولی تمایل به سفارشی‌سازی خودروها در آن به قوت قبل باقی خواهد ماند.

شاهکار جدید خودروسازی جهان، حاصل تفکر یک ایرانی است

محصول جدید Mansory فرصت مناسبی است برای اینکه بیشتر درباره آینده صنعت خودرو فکر کنیم. سیر پیشرفت خودروهای برقی طی چند سال اخیر ثابت کرده است که برقی‌سازی یکی از وجوه اصلی آینده صنعت خودرو خواهد بود. با این حال، برخی عقیده دارند که خودروها در آینده نه چندان دور حتی سر از آسمان در می‌آورند؛ ایده‌ای که جای بحث زیادی دارد و از نظر عده‌ای ساده‌انگارانه و پر از چالش‌های واضح است. شما کاربران گجت نیوز در این باره چطور فکر می‌کنید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید حیدری

      چی از این ایرانی بودنش به شماها میرسه جز حقارت فراری دادن نخبه های کشور؟

    • نورالله کارداشیان

      فقط پراید 132

    • Rezaei

      تا یکی میاد میگه من طرحی دارم که میتونه مردم و کشور رو نجات بده از کشور اخراجش میکنید یا طرحشو به سخره میگیرید الان اوناییکه تو امریکا و المان و اروپا به جایی رسیدن و برای اون کشور کاری کردن فکر میکنید ایرانی هستند نخیر اونا مقیم شدن و امریکایی یا المانی یا اروپایی محسوب میشن دیگه دست از ایران برداشتن و به کشورشون پشت کردن چون شما بهشون پشت کردید

    • Benyamin

      توی خارج ایرانیا ماشین پرنده میسازن توی ایران پراید😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج