اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۳۰۷۶
۲ نظر
۸۷۸۷
۲ نظر
۸۷۸۷
پ

ماشین های جدید وارداتی به ایران کدامند؟

طی یک سال گذشته موضوع واردات انواع برندهای وارداتی خودرو به ایران جدی تر شده و چندین شرکت تولید کننده و وارد کننده خودرو خود را برای عرضه ماشین های جدید وارداتی آماده کرده اند. در این مطلب قصد داریم تا جدیدترین برندهای خودرو بازار ایران را معرفی کنیم.

برترین‌ها: طی یک سال گذشته موضوع واردات انواع برندهای وارداتی خودرو به ایران جدی تر شده و چندین شرکت تولید کننده و وارد کننده خودرو خود را برای عرضه ماشین های جدید وارداتی آماده کرده اند. در این مطلب قصد داریم تا جدیدترین برندهای خودرو بازار ایران را معرفی کنیم.

ما در این مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی برندهای جدید خودروهای وارداتی نیم نگاهی هم به محصولات آنها داشته باشیم. برندهایی مانند اکستریم که این روزها به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و بزودی از سوی شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه خواهد شد.

ماشین های جدید وارداتی به ایران کدامند؟

در همین حال محصول جدید گروه بهمن به نام هونگچی H۵ مدل ۲۰۲۳ که قرار است با نام تجاری BM CARS  در بازار ایران عرضه شود و بسیاری از نگاهها را به سمت خود جلب کرده و پیش بینی می شود به یکی از خودروهای پرطرفدار بازار خودرو ایران تبدیل شود. تمام این موارد سبب خواهد شد تا بازار خودرو ایران در آینده نزدیک شاهد رقابت سنگین خودورهای جدید وارداتی باشد.

ماشین های جدید وارداتی به ایران کدامند؟

 درباره مشخصات فنی خودروها اطلاعات فراوانی وجود دارد که هر فردی می تواند متناسب با نیاز خود درباره تمام برندهای حاضر در بازار خودرو ایران و سایر برندهایی که قرار است در آینده نزدیک عرضه شوند اطلاعات لازم را کسب کند.

در همین حال طی سال های اخیر بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو علاقه مند به مشاهده و مکطالعه موضوعات متفاوت درباره خودروهای جدید خارجی هستند که می توانند با نگاهی به فیلم های تست و بررسی ویدئویی درباره هر یک از این خودروها اطلاعات لازم را کسب کنند. این موضوع به صورت ویژه در کانون توجه خودروسازان ایرانی و شرکت های واردکننده خودرو نیز قرار گرفته است.

همانطور که می دانید طی سالهای گذشته به دلیل محدودیت واردات خودرو قیمت خودروهای خارجی در بازار ایران به شدت افزایش یافته بود و همین امر نوعی نابسامانی در بازار را ایجاد کرده بود. به طوری که قیمت برخی از ماشین های وارداتی تا بیش از ده برابر نیز افزایش یافت.

 از طرفی تولید داخلی نیز به دلایل مختلفی کاهش یافته بود و پاسخگوی نیاز بازار نبود. در چنین شرایطی دولت تصمیم گرفت تا با بازنگری در قانون واردات خودرو زمینه ورود برندهای مختلف خارجی به بازار را فراهم کند.

خودروهای جدید وارداتی به ایران را بهتر بشناسید

خودروهای جدید وارداتی به ایران شامل برندهای مختلف و متنوعی است که بخش از آنها به بازار عرضه شده و تعداد دیگری نیز در آینده نزدیک معرفی و عرضه خواهند شد. به ویژه  در هفته های اخیر برند لوکس اکستریم به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و همزمان برند ماشین لوکانو نیز توانسته است نگاهها را به سمت خود جلب کند. اکنون نگاهی خواهیم داشت به جدیدترین برندهای وارداتی خودرو که قرار است از این پس در خیابان های شهرهای ایران شاهد تردد آنها باشیم.

ماشین های جدید ایران خودرو و سایپا

سایپا هم چندین مدل از چانگان را شامل چانگان CS۳۵ پلاس، چانگان CS۵۵ پلاس ، چانگان یونی T کراس ، چانگان یونی V و چانگان یونی K را برای عرضه به بازار ایران در نظر گرفته که فعلا تعداد محدودی از CS35 پلاس‌ها به مشتریان تحویل داده شده است.

پارس خودرو هم در حال حاضر با کراس اوور اقتصادی ماشین زوتی DL۵ به جمع واردکنندگان خودرو پیوسته و تعدادی از آن را هم به مشتریان خود تحویل داده است.

ایران خودرو هم در دور جدید واردات خودرو به سراغ واردات سدان دانگ فنگ آیولوس شاین مکس در دو مدل بنزینی و هیبریدی رفته که پیشتر آنها را رونمایی کرده و به زودی این خودروها را عرضه خواهد کرد.

ماشین های جدید وارداتی به ایران کدامند؟

ماشین های جدید مدیران خودرو

طی سالهای اخیر شرکت مدیران خودرو همواره با دست پر و با تنوع محصول قابل قبولی در بازار خودرو ایران فعالیت داشته است. در عین حال این شرکت دسترسی ویژه ای برای مردم و رسانه ها جهت ارزیابی محصولات خود در نظر گرفته است . به عنوان مثال تست فونیکس تیگو۷ پرومکس به شدت از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفت و به همین دلیل این خودرو به یکی از محصولات محبوب شرکت مدیران خودرو در بازار تبدیل شد. حتی تست ایکس 22 پرو نیز به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت و این محصول را به عنوان یک خودرو محبوب چینی در سالهای اخیر معرفی کرد.

ماشین فونیکس آریزو ۸ جی تی هم یکی دیگر محصولات جدید مدیران خودرو بود و در ادامه نیز آریزو 5 EV به خانواده محصولات مدیران خودرو اضافه شد.

ماشین های جدید وارداتی به ایران کدامند؟

در ادامه هم به برند اکستریم که ریبج شده اکسید بوده می‌رسیم که لوکسترین و گرانترین خودروهای کشور را به صورت مونتاژی عرضه خواهد کرد. اکستریم زیربرند جدید مدیران خودرو بوده که به تازگی آغاز به کار کرده و با سه محصول VX، TXL و LX فعالیت خود را آغاز کرده که هر یک در سگمنت خود نسبت به رقبا از نظر تکنولوژیکی و امکانات ایمنی و رفاهی برتر هستند.

خودروهای جدید کیا و هیوندای

کوشا خودرو نماینده کیا در ایران هم به سراغ واردات چندین مدل از این برند کره ای رفته است. این شرکت تا این لحظه خودروهای متنوعی شامل سراتو، سلتوس، سونت، پگاس، سید و K5 را از این شرکت وارد کرده و تعدادی هم از کیا سلتوس ها را به مشتریان خود تحویل داده است.

شرکت KTL نماینده انحصاری هیوندای در ایران هم به سراغ واردات چندین مدل از این برند کره ای رفته که از جمله آنها می توان به هیوندای النترا، هیوندای کرتا و هیوندای توسان اشاره کرد که تا این لحظه چندین دستگاه از النترا تحوبل مشتریان شده است.

ماشین های جدید ماموت خودرو

مکث موتور نیز قصد واردات ماشین ونوسیا که جوینت ونچر نیسان و دانگ فنگ بوده را دارد. این شرکت مدل های وی آنلاین بنزینی و پلاگین هیبریدی، استار و D60 پلاس را در دو مدل بنزینی و برقی رونمایی کرده که به زودی آنها را به بازار عرضه می کند.

ماشین های جدید وارداتی به ایران کدامند؟

ماموت خودرو هم قصد واردات محصولات جتا یا جونت ونچر فولکس واگن و FAW در چین را دارد. این شرکت سه ماشین جتا شامل VS7، VS5 و سدان VA3 را عرضه خواهد کرد کرد که تا این لحظه تعداد محدودی از VS5 و VS7 تحویل مشتریان شده است.

نکته جالب آغاز همکاری ماموت خودرو با برند چینی جیکو بوده که این برند فعال زیر چتر جری قصد دارد با دو محصولات J7 و J8 به بازار ایران وارد شود. به این منظور برند جدیدی به نام لوکانو Lucano در ایران به ثبت رسیده که قرار است ماشین جیکو در آینده تحت این نام به بازار ایران عرضه شوند. در این لحظه اطلاعات دقیقی از مونتاژی یا وارداتی بودن این برند در دسترس نیست.

ماشین های جدید بهمن موتور

بهمن موتور هم با هدف واردات خودرو برندی به نام بی ام کارز را ثبت کرده که از طریق آن قصد واردات خودروهای مختلف از برندهای متفاوتی را دارد. از جمله خودروهای وارداتی بهمن موتور می توان به هونگچی، دانگ فنگ فنگون، هونگچی E-QM۵ و بستیون T۷۷ اشاره کرد.

ماشین های جدید وارداتی به ایران کدامند؟

شرکت پارسیان موتور هم قصد واردات محصولات فیات را به ایران داشته که فعلا تعدادی  فیات ۵۰۰ را برای عرضه به ایران وارد کرده و در آینده قصد عرضه محصولات دیگری از این برند کره ای را دارد.

فردا موتورز هم به تازگی با جیلی آزکارا هیبریدی به جمع شرکت های وارد کننده خودرو پیوسته و این کراس اوور شاخص و ایمن چینی را قیمت گذاری کرده است

یکی از برندهایی که قرار است به ایران وارد شود، لادا روسیه بوده که فعلا چهار مدل از آن شامل نیوا تراول، گرانتا، وستا اسپرت و وستا کراس توسط نیکا موتور رونمایی شده است. محصولات لادا رو می توان در رده خودروهای اقتصادی وارداتی دانست و در صورت ورود و عرضه رقیب سختی برای خودروهای تولید داخل خواهند بود.

گک یا شرکت خودروسازی GAC یکی از خودروسازان معتبر چینی بوده که فعلا واردات دو مدل از آن شامل سدان امپو و کراس اوور GS3 توسط شرکت راسا موتور قطعی شده است. این شرکت همچنین قصد واردات سدان اقتصادی سوزوکی سیاز را هم دارد. در صورت وجود امکان، این شرکت اس یو وی سوزوکی جیمنی را نیز وارد کشور می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فیات ایتالیایی هست نه کره ای

    • ایرانی

      اسامیه اجق وجق و لگنهایه چینی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج