۱۴۹۵۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نحوه استفاده از ویجت در iOS ۸

با توجه به عرضه iOS ۸، هم‌اکنون دستگاه‌های آیفون و آیپد که از این نسخه از سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، می‌توانند که از ویجت‌ها استفاده کنند.

گویا آی‌تی: با توجه به عرضه iOS ۸، هم‌اکنون دستگاه‌های آیفون و آیپد که از این نسخه از سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، می‌توانند که از ویجت‌ها استفاده کنند. شما هم‌اکنون ممکن است چند ویجت بصورت پیشفرض در دستگاه خود داشته باشید که اغلب غیرفعال هستند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه فعال‌سازی و اضافه کردن ویجت‌های دیگر بپردازیم.

برخلاف سیستم‌عامل اندروید، ویجت‌ها در iOS ۸ نمی‌توانند در صفحه Home Screen نمایش داده شوند، بلکه همه آن‌ها در Notification Center مستقراند.

دریافت ویجت

هر ویجت در iOS ۸ همراه با اپلیکیشن مخصوص به خود قرار دارد؛ برای مثال، هنگامی که اپلیکیشن Evernote را دانلود می‌کنید، ویجت آن در خود اپلیکیشن گنجانده شده است، بنابراین شما نیاز به نصب نرم‌افزار جداگانه‌ای ندارید.

برای دریافت ویجت‌ها، شما تنها کافیست که اقدام به نصب اپلیکیشن‌هایی کنید که ویجت‌هایشان همراه با خودشان عرضه شده‌اند. برای مثال، Evernote دارای یک ویجت است که به شما کمک کنید که بطور سریع یک Note ایجاد کرده؛ و یا Yahoo! Weather دارای ویجتی هست که بتوانید وضعیت آب و هوای فعلی شهر خود را ببینید.

فعال‌سازی ویجت‌ها

جهت فعال سازی ویجت‌ها، Notification Center را با کشیدن انگشت خود از بالای صفحه به پایین باز کنید. به بخش Today رفته و گزینه Edit را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از ویجت در iOS 8

اگر که پیش‌تر از iOS ۷ استفاده می‌کردید، می‌بینید که دیگر سربرگ Missed از قسمت فوق حذف شده و تنها دو گزینه باقی مانده؛ Today و Notifications.

با انتخاب گزینه Edit، شما لیستی از ویجت‌های نصب شده را می‌بینید که می‌توانید به دلخواه خود، هرکدام را که بخواهید اضافه کنید.

نحوه استفاده از ویجت در iOS 8

دسترسی و استفاده از ویجت‌ها

پس از فعال‌سازی ویجت مورد نظر، شما می‌توانید به در هرکجا به ویجت مورد نظرتان دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید. کافیست که تنها Notification Center را باز کرده تا همه آن‌ها را ببینید.

نحوه استفاده از ویجت در iOS 8

دقت کنید که ویجت‌ها تنها زمانی منابع دستگاه شما را استفاده می‌کنند که شما Notification Center را باز می‌کنید، لذا نباید مصرف بالایی را از باتری شما شامل شوند، بنابراین نگران این مورد نباشید. اما دقت کنید که از حداقل تعداد ویجت‌ها استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج