اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۶۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جنون ثبت تصاویر

۱۰ اپلیکیشن برتر تلفن های هوشمند و تبلت های سال ۲۰۱۴ را در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

جنون ثبت تصاویر





روزنامه هفت صبح - محمد طالبیان: اگر به چند سال قبل نگاه کنیم، واژه اپلیکیشن معنای درستی پیدا نمی کند. در آن زمان نهایت تلفن های هوشمند به بعضی محصولات نوکیا و تلفن های مبتنی بر ویندوز خلاصه م شد. اکثر آنها هم برنامه آنچنانی در اختیار نداشتند که تغییر خاصی در زندگی کاربر به وجود آورد.

اکنون با افزایش نفوذ تلفن های هوشمند در میان کاربرها اپلیکیشن معنای متفاوتی به خود گرفته. این روزها تمامی فعالیت های کاربرهای تلفن هوشمند زیر سایه اپلیکیشن ها قرار می گیرد. اینکه چگونه ورزش کنیم، از اخبار با اطلاع شویم یا از آخرین محصولات سرگرمی محور استفاده کنیم به کمک اپلیکیشن های تلفن همراه معنا پیدا می کند.

در همین راستا سعی کرده ایم بهترین اپلیکیشن هایی که در سال 2014 عرضه شده یا در این سال دچار تغییرات اساسی شده اند را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به یک سال پیش برگردیم به خوبی مشخص است که اکثر برنامه های مهم سال 2013 به نوعی با شبکه های اجتماعی ارتباط پیدا می کردند.

این در حالی است که امسال تفاوت قابل توجهی در این زمینه به وجود آمده و تعداد زیادی از اپلیکیشن های برتر سال ارتباط مستقیمی با عکسبرداری دارند.

البته در این میان نباید از برنامه و بازی های کوچکی که ذهن کاربر را به چالش می کشند، چشمپوشی کرد. امسال بخش عمده ای از بهترین اپلیکیشن های سال به این دسته اختصاص پیدا کرده.

Elevate

«اولویت» یکی از همان برنامه های افزایش قدرت ذهن است که در رابطه با آن توضیح دادیم. همچون اپلیکیشن های ورزشی که میزان کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و ... را به کاربر نشان داده و در ادامه تمرینات مناسب را پیشنهاد می دهند.

اولویت الگویی مشابه را برای قدرت ذهن به کار گرفته است. اکثر تمرین های این برنامه در قالب بازی های کوچک قرار گرفته است. کاربر با انجام هر کدام از این تمرینات امتیاز خاصی را به دست آورده و در ادامه عملکردش توسط برنامه تجزیه و تحلیل می شود.

سازندگان الویت به این نکته اشاره کرده اند که آزمایش های موجود در برنامه تماما بر اساس علم عصب شناسی بوده و می تواند در طولانی مدت مشخصه هایی همچون سرعت خواندن، درک مطلب، حافظه تصویری و بسیاری موارد دیگر را ارتقا دهد. لازم به ذکر است که الویت از سوی اپل به عنوان بهترین اپلیکیشن سال انتخاب شد.

جنون ثبت تصاویر

Hyperlapse

هر چند اپل در نسخه های اخیر سیستم عامل همراهش قابلیت خاصی برای فیلمبرداری سریع را در اختیار کاربرها قرار داد اما این به معنی اختصاص نیافتن یک برنامه به تایم لپس نیست.

هایپرلپس جدیدترین برنامه تولیدشده توسط تیم توسعه اینستاگرام است که امسال توجه بسیاری از کاربرها را به خود جلب کرد. کاربر می تواند از طریق این اپلیکیشن مدت زمان خاصی را به فیلمبرداری پرداخته و در ادامه با افزایش دور فیلم آن در اینستاگرام قرار دهد.

قابلیت کنترل سرعت پخش فیلم و البته کاهش لرزش دوربین از جمله مواردی هستند که هایپرلپس را به رغم حضور قابلیت مشابه در سیستم عامل به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن های سال قرار داده اند.

جنون ثبت تصاویر

Storehouse

یکی دیگر از اپلیکیشن های مرتبط با عکس و فیلم، استورهوس است. در ابتدا برای استفاده از این برنامه باید یک نام کاربری ساخته و در شبکه اجتماعی آن ثبت نام کنید. همچون اینستاگرام و برنامه های مشابه استورهوس نیز شبکه ای مخصوص به خود را دارد که کاربرها می توانند در آن تصاویر و فیلم هایشان را به اشتراک گذاشته و محتوای انتشار یافته از سوی دیگران را لایک کنند. یکی از نکات خاص این اپلیکیشن قابلیت ترکیب عکس، فیلم و متن است.

جنون ثبت تصاویر

Camera+

همچون دو برنامه دیگر کمراپلاس نیز ارتباط مستقیمی با عکسبرداری دارد. یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین برنامه های موجود در این زمینه کمراپلاس است. این اپلیکیشن قابلیت هایی مانند نورسنجی و فوکوس لمسی، زوم دیجیتال شش برابری، قابلیت شفاف سازی با Clarity، حالت صحنه های مختلف، افکت ها و قاب ها با به شکل کامل و گسترده ای در اختیار کاربر قرار می دهد.

جنون ثبت تصاویر

Buzzfeed

بسیاری از کاربران فیس بوک از این شبکه اجتماعی به عنوان مجموعه ای از اخبار مختلف استفاده می کنند. هر چند تعامل با دوست ها در این شبکه اهمیت بالایی دارد اما هستندکسانی که منابع خبری روزانه خود را در فیس بوک جمع آوری کرده و مطالب آنها را روزانه مطالعه می کنند. بازفید این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که تمامی شبکه های اجتماعی اش را در برنامه ثبت کرده و در ادامه اخبار مختلف را در شاخه های متعدد مورد بررسی قرار دهد.

جنون ثبت تصاویر

Peak

یکی دیگر از اپلیکیشن های افزایش قدرت ذهن که طرفداران بسیاری دارد، پیک است. برخلاف اولویت حکه تمرکز خود را روی تمرینات ذهنی دقیق گذاشته بود، پیک بیشتر شبیه یک بازی است.

سازندگان پیک با قرار دادن مجموعه ای از بازی های مختلف که بسیاری از آنها الگو گرفته از عناوین قدیمی هستند سعی در افزایش قدرت ذهن دارد.

بعد از به اتمام رسیدن بازی توسط کاربر پیک تمامی نکات ضعف و قوت را بررسی کرده و در ادامه طبق آنها درجه سختی بازی ها را تغییر می دهد.

جنون ثبت تصاویر

Yummly Recipes

اپلیکیشن یاملی بیش از یک میلیون دستور پخت غذاهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از اصلی ترین دلایلی که یاملی در این فهرست قرار گرفته، روش های مختلفی است که برای آماده کردن انواع غذا، دسر و نوشیدنی در مقابل کاربر قرار می دهد. کاربرهای خارجی که از یاملی استفاده می کنند بعد از مشاهده مواد اولیه مورد نیاز می توانند تمامی فروشگاه های اطراف خود را شناسایی کرده و خرید خود را انجام دهند.

جنون ثبت تصاویر

Human

در کنار اپلیکیشن های تقویت ذهن، بد نیست نگاهی به موارد مشابه در دنیای ورزش داشته باشیم. هیومن یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در این زمینه است که تحت عنوان مربی مجازی شناخته می شود. کسانی که قصددارند با انجام فعالیت های روزانه و ورزش های خاص وزن خود را کاهش دهند، می توانند از هیومن استفاده کنند.

از جمله قابلیت های مختلف این اپلیکیشن می توان به بررسی عملکرد کاربر و اختصاص دادن فعالیت های مختلف اشاره کرد. هیومن در طول شبانه روز تمامی فعالیت های کاربر را ثبت کرده و در ادامه برنامه ای مناسب را به او اختصاص می دهد.

جنون ثبت تصاویر

Star Walk۲

دومین نسخه از استارواک امسال عرضه شده به سرعت جایگاه خود میان کاربرها را پیدا کرد. استارواک یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای علاقمندان به دنیای نجوم است. سازندگان برنامه با قرار دادن تمامی صورت های فلکی این امکان را در اختیار کاربرها قرار داده اندکه این صورت ها را در قالبی سه بعدی مورد بررسی قرار دهند. جالب است بدانید که دومین نسخه از استارواک این قابلیت را نیز در اختیار دارد که محل اصلی صورت های فلکی را به نمایش درآورد. البته نباید امید زیادی برای دیدن این ستاره ها در آسمان حداقل تهران داشت.

جنون ثبت تصاویر

Cinematic

اکثر کاربرهای غیرحرفه ای آشنایی چندانی با نحوه قالب بندی و تصحیح رنگ در فیلمبرداری ندارند. اپلیکیشن سینماتیک یکی از بهترین برنامه های موجود در این زمینه است که با شعار هر۹ کسی می تواند یک فیلم کوتاه بسازد، عرضه شده است.

سینماتیک نه تنها بعد از انجام فیلمبرداری قابلیت تصحیح رنگ و اضافه کردن فیلترهای مختلف را به کاربر می دهد، بلکه در زمان فیلمبرداری نیز او را برای قاب بندی و نحوه درست فیلمبرداری کمک می کند.

جنون ثبت تصاویر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج