۱۶۵۲۸۸
۱ نظر
۵۰۵۷
۱ نظر
۵۰۵۷
پ

ب ام و ۳۲۸i؛ یک سدان خوش استایل

نسل ششم ب ام و سری ۳ با کد اتاق F۳۰ به تازگی وارد ایران شده است. این مدل تغییرات زیادی را در طراحی بدنه و کابین تجربه کرده است و به عقیده عده ای زیبایی نسل قبل را ندارد.

ب ام و  328i؛ یک سدان خوش استایل
مجله تخت گاز: نسل ششم ب ام و سری ۳ با کد اتاق F30 به تازگی وارد ایران شده است. این مدل تغییرات زیادی را در طراحی بدنه و کابین تجربه کرده است و به عقیده عده ای زیبایی نسل قبل را ندارد. اما باید قبول کرد که مدل جدید سری۳ جذاب و خوش استایل شده است.

چراغهای جلو همچون سایر مدل‌های جدید به جلو پنجره متصل شده اند، همچنین نمای قسمت عقب و طراحی چراغها به ب ام و سری۵ شباهت بسیاری دارند و شخصیت اسپرت سری۳ در این قسمت دیده نمی شود. چیدمان کابین نیز دست خوش تغییرات گسترده ای شده و نسبت به قبل جذابیت بیشتری دارد.

ب ام و  328i؛ یک سدان خوش استایل

همچنین در نسل جدید،شاهد ارتقای کیفیت قطعات کابین و بکارگیری جدیدترین سامانه ها و سیستم های ایمنی و رفاهی هستیم. سری۳ جدید در سه تیپ اسپرت،مدرن و لاکچری عرضه میشود. مدل فول آپشن یا همان مدرن، از امکاناتی نظیر سیستم پارک اتوماتیک، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن، سردکن و حافظه بهره می‌برد. سیستم صوتی BOSS با ۱۶ بلندگو و قدرت خروجی ۶۰۰ وات تکمیل‌کننده امکانات رفاهی کابین است. اما در نمونه اسپرت لاین که نمونه پایه سری۳ به شمار می رود، شاهد سطح محدودتر تجهیزات هستیم و از امکاناتی نظیر دوربین دید عقب و صندلی های برقی خبری نیست.

سری۳ جدید در دو نوع ۳۲۰ و ۳۲۸ وارد کشور می‌شود. که نمونه ۳۲۸ به عنوان قوی‌ترین نمونه موجود در ایران، از یک پیشرانه ۴سیلندر ۲لیتری بهره می‌برد که با بهره‌گیری از دو توربو شارژر قادر است ۲۴۵ اسب بخار قدرت تولید کند. حداکثر سرعت این خودرو روی۲۵۰ کیلومتر محدود شده و صفر تا ۱۰۰ را ظرف ۶ ثانیه طی می کند. که از این نظر خودرو چابکی به نظر میرسد. با وجود پیشرانه کم حجم و پربازده و وجود سامانه هایی نظیر اتو هولد یا همان سیستم خاموش در توقف، سری۳ جدید سدان کم مصرف و کم اشتهایی به نظر می‌رسد. همچنین سواری راحت و نرم این خودرو باعث شده تا از رانندگی با آن لذت ببرید.

ب ام و  328i؛ یک سدان خوش استایل

اگر هم به دنبال هیجان بیشتر و رانندگی اسپرت‌تر هستید، با فشار دادن دکمه اسپرت پلاس همه چیز برای قدرت نمایی سری۳ مهیا می‌شود. از بارزترین قابلیت های حرکتی این خودرو، می‌توان به هندلینگ عالی آن اشاره کرد، که هنگام تعویض خطوط با سرعتهای بالا و هنگام عبور از پیچ، به هیچ عنوان راننده را نا امید نمی کند. از رقبای سری۳ جدید در بازار ایران، می‌توان به بنز کلاسC و لکسوس is جدید اشاره کرد.

رقبای داخلی و خارجی

Benz C۲۰۰

ب ام و  328i؛ یک سدان خوش استایل

Lexus is - ۲۰۱۴

ب ام و  328i؛ یک سدان خوش استایل

Audi A۴

ب ام و  328i؛ یک سدان خوش استایل

پیشنهاد نهایی

اگر مي خواهيد علاقه به سدان همراه با تعصب روي سري ۳ را در کنار هم داشته باشيد، F۳۰ فرصت خوبي به شما مي دهد. ضمن اينکه ظرافت در طراحي داخلي و خارجي نسل جديد نسبت به قبل خيلي بيشتر شده و سليقه هاي حساس را بيش از پيش به سوي خود جذب مي کند.

ب ام و  328i؛ یک سدان خوش استایل

ب ام و  328i؛ یک سدان خوش استایل

ب ام و  328i؛ یک سدان خوش استایل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط پراید 20 ملیونی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج