۱۹۶۵۸۵
۵۰۷۱
۵۰۷۱
پ

با این ماوس دیگر دست تان عرق نمی کند

فکر نکنید که فقط سربازان و یا ورزشکاران بازی‌های کامپیوتری از فرط خستگی عرق می‌کنند. در شرایط دشوار و سخت گیمرها نیز از فرط استرس دچار عرق کردن می‌شوند!

دیجی کالا: فکر نکنید که فقط سربازان و یا ورزشکاران بازی‌های کامپیوتری از فرط خستگی عرق می‌کنند. در شرایط دشوار و سخت گیمرها نیز از فرط استرس دچار عرق کردن می‌شوند! هر چه دست گیمر بیشتر عرق کند، کنترل ماوس نیز دشوارتر می‌شود و هر چه کنترل سخت تر شود، خطر مرگ در میدان درگیری بیشتر خواهد شد؛ پس باید فکری به حال این مشکل بزرگ کرد.

با این ماوس دیگر دست تان عرق نمی کند

شرکتی به نام «ترمال‌تیک» (ThermalTake) تصمیم گرفته از چندین متد مختلف برای رفع عرق دست استفاده کند. ماوس جدید این شرکت با نام Ventus X از یک پوشش مات ویژه بهره می‌برد که دارای تکسچر و الگویی ناهموار است. این الگوی ناهموار سبب زبری بدنه‌ی ماوس شده و آن را در مرطوب‌ترین شرایط نیز محکم در دست نگه می‌دارد.

دیگر متد استفاده شده یک سیستم تهویه کوچک است که مانند خانه‌ی زنبور عسل بر روی ماوس پدیدار شده است. بنابراین در شرایطی که در حال شلیک به دشمنان در بازی هستید و هر لحظه بر عرق دستتان اضافه می‌شود، گذر جریان هوا از اطراف دستتان سبب بخار شدن رطوبت عرق می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این ماوس وجود یک روکش لاستیکی اضافه در حاشیه ماوس است تا در دست گرفتن ماوس با دست عرق کرده راحت تر باشد.

یک سنسور لیزری با حساسیت حداکثر ۵۷۰۰ DPI، دکمه‌های قابل برنامه‌ ریزی و وزنه‌های تعادلی نیز ماوس جدید «ترمال‌تیک» را به یکی از بهترین گزینه‌های گیمرها تبدیل کرده است. تمامی این ویژگی‌ها در یک قیمت ۵۰ دلاری وارد بازار شده است. پس اگر می‌خواهید از شر عرق کردن حین بازی راحت شوید، به نظر ماوس Ventus X گزینه مناسبی خواهد بود.

با این ماوس دیگر دست تان عرق نمی کند


با این ماوس دیگر دست تان عرق نمی کند

با این ماوس دیگر دست تان عرق نمی کند


با این ماوس دیگر دست تان عرق نمی کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج