adexo3
۲۳۸۲۱
۱۷ نظر
۶۹۷۱
۱۷ نظر
۶۹۷۱
پ

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

مرسدس بنز CL۵۰۰ از سال قبل به دست واردکنندگان شخصی به بازار ایران راه یافت اما حالا مدل فیس لیفت شده ۲۰۱۲ آن نیز به فهرست خودروهای سواری مجاز برای ورود به کشور راه یافته و تعدادی از آن هم در پارکینگ گمرک ها دیده می شود.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

هفت صبح:

مرسدس بنز CL500 فیس لیفت 2012

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

مدل ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ مرسدس بنز CL۵۰۰ از سال قبل به دست واردکنندگان شخصی به بازار ایران راه یافت و با قیمتی حدود ۴۶۰ تا ۵۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد عرضه شد اما حالا مدل فیس لیفت شده ۲۰۱۲ آن نیز به فهرست خودروهای سواری مجاز برای ورود به کشور راه یافته و تعدادی از آن هم در پارکینگ گمرک ها دیده می شود.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

تغییرات انجام گرفته روی این مدل شامل تغییر فرم کاسه چراغ های جلو به همراه LED رانندگی در روز و همچنین اصلاح گرافیک چراغ های عقب بوده و غربیلک فرمان نیز با مدل جدیدتر تعویض شده است. همچنین از سیستم های ایمنی و تجهیزات جدیدی مانند سیستم کمکی تشخیص نقطه کور، سیستم فعال حرکت بین خطوط و نمایشگر مرکزی با قابلیت پخش دو تصوی راز دو زاویه مجزا استفاده شده است. موتور این اتومبیل از نوع ۸ سیلندر روی شکل بوده و شتاب اولیه آن برابر ۴/۸ ثانیه است.


مرسدس بنز E350 کوپه و کابریولت

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

پیش از این در مورد این دو مدل به طور مفصل صحبت کرده و امکانات و ویژگی های فنی آنها را مورد بررسی قرار داده ایم. به طور خلاصه باید گفت که E۳۵۰ کوپه و کابرولت یکی از آیرودینامیک ترین و زیباترین اتومبیل ها در کلاس خود هستند و انبوهی از امکانات رفاهی لوکس و تجهیزات ایمنی مدرن را در اختیار شما قرار می دهند. این مدل ها در ماه جاری و در تعداد محدود به بازار داخلی راه یافتند و با قیمتی حدود ۲۷۵ تا ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می رسند. شتاب اولیه برای مدل کوپه برابر ۶/۲ ثانیه و برای مدل کابریولت برابر ۶/۴ ثانیه بوده و هر دو از پیشرانه شش سیلندر وی شکل بهره می برند.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران


مرسدس بنز SLK350 2012

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

اواخر سال گذشته تعداد انگشت شماری از نسل جدید SLK۳۵۰ به وسیله ثبت سفارشاتی که در تابستان انجام شده بود به کشور وارد شد و قیمتی معادل ۳۵۰ میلیون تومان برای آن رقم خورد. در حال حاضر ثبت سفارش این مدل مجددا بازگشایی شده و پیش بینی می شود به زودی واردات تعداد بیشتری از این مدل آغاز شود.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

SLK۳۵۰ از یک موتور شش سیلندر وی شکل بهره می برد و در مدت زمان ۶/۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند. کابین این اتومبیل رودستر دو نفره به وسیله فیبرهای نوری LED قرمزرنگ نورپردازی می شود و سقف جمع شونده پانورامیک آن از فناوری Magic Sky (قابلیت تیره شوندگی به میزان دلخواه) سود می برد.


آلفارومئو جولیتا و میتو

ثبت نام آلفارومئو جولیتا به دست نمایندگی آن در ایران آغاز شده و در دو مدل فول آپشن و نیمه فول آپشن با قیمت 65 و 75 میلیون تومان به فروش می رسد. Giulietta یک هاچ بک چهار در بوده که موتور چهارسیلندر آن به حجم 1368 سی سی قادر است قدرتی معادل 170 اسب بخار تولید کند. گیربکس آن از نوع 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی از پشت فرمان بوده و شتاب اولیه آن برابر 7/7 ثانیه است. مدل Mito نیز یک هاچ بک دو در و کوچک بوده که به عنوان گزینه ای مناسب برای رفت و آمدهای داخل شهر به حساب می رود اما هنوز فروش آن در ایران آغاز نشده است.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران


اپل کورسا

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

اپل کورسا در ایران سابقه درخشانی دارد و خیلی ها منتظر بودند که بازهم پای این مدل به ایران باز شود که خوشبختانه در اواخر سال ۱۳۹۰ این آرزو تحقق یافت. اپل کورسا قرار است در سه مدل ۱۲۰۰، ۱۴۰۰ و ۱۸۰۰ سی سی در کشور عرضه شود که ظاهرا در حال حاضر ضعیف ترین مدل آن در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک توسط نمایندگی با قیمتی حدود ۴۵ الی ۴۷ میلیون تومان به فروش می رسد. کیفیت خوب، استهلاک و مصرف کم و همچنین امکانات رفاهی مناسب ازجمله ویژگی های اپل کورسا هستند.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران


پورشه CarreraS911 2013


معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

نسل جدید پورشه ۹۱۱ در دو مدل کررا و کررا S در بازارهای جهانی عرضه می شود. نمایندگی پورشه در ایران نیز تصمیم دارد مدل کررا S کوپه و کابریولت را در کشور عرضه کند که قاعدتا قیمتی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان خواهند داشت. طراحی ظاهری و داخلی این مدل متفاوت از نسل قبل بوده و کابین آن جادارتر شده است. همچنین تجهیزات بیشتری به لیست امکانات آن اضافه شده و فرم کنسول مرکزی آن شما را به یاد پانامرا می اندازد. کررا S ۲۰۱۳ از یک موتور شش سیلندر به حجم ۳۸۰۰ سی سی برخوردار است و شتاب اولیه آن برای مدل کوپه و کابریولت به ترتیب برابر ۴/۱ و ۴/۳ ثانیه (با دکمه شتاب گیری) اعلام شده است.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران


پورشه کاین توربو

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

کاین یک شاسی بلند لوکس و اسپورت است که کیفیت و امکانات یک سدان مجلل و قابلیت های یک اتومبیل کوپه اسپورت را یدک می کشد! مدل شش سیلندر آن کمی کند است اما مدل هشت سیلندر S کاملا وحشی و تازه نفس به نظر می رسد و حالا تصور کنید که مدل توربوی آن در خیابان ها چه غوغایی به پا خواهد کرد!

کاین توربو دارای یک موتور هشت سیلندر به قدرت ۵۰۰ اسب بخار است و در مدت زمان ۴/۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند. با این حساب می تواند برای بسیاری از اتومبیل های کوپه اسپرت هم رقیب سرسختی باشد.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران


مازراتی گرن توریسمو و گرن کابریو و کواتر و پورت

مازاراتی Gran Turismo و Gran Cabrio (مدل کابریولت) بارها در نشریات مختلف به عنوان زیباترین اتومبیل در کلاس خود معرفی شده اند و البته از یک اتومبیل ایتالیایی چیزی غیر از این هم انتظار نمی رود. کیفیت مازاراتی و دقت مونتاژ قطعات آن بی نظیر و مثال زدنی بوده و موتورهای آن بر پایه پیشرانه فراری ساخته می شوند.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

Quattroporte نیز همانطور که از نامش مشخص است، مدل چهاردر مازراتی بوده که به عنوان رقیب S-Class و سری ۷ شناخته می شود. البته مازراتی از لحاظ امکانات رفاهی به پای مرسدس بنز، ب.ام.و و یا پورشه نمی رسد ولی یک ویژگی عجیب و غریب دارد که در خیلی از رقبایش دیده نمی شود و آن چیزی نیست جز صدای بسیار خوفناک و گوشنواز منبع اگزوز که آدرنالین خون را به شدت افزایش می دهد و هیجان خالص را در بدنتان تزریق می کند!

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

مازراتی ها چند ماهی است که به ایران وارد شده اند اما هنوز در کمال تعجب، مجوز دریافت پلاک ملی برای آنها صادر نشده است و این سوال در ذهن ما خطور می کند که چطور ثبت سفارش آنها باز است اما پلاک نمی شود! فعلا نام مدل های گرن توریسمو، گرن توریسمو S، گرن توریسمو S اتوماتیک، گرن کابریو اسپورت، کواتروپورت و کواتروپورت اسپورت GTS در لیست خودروهای مجاز برای ورود به کشور به چشم می خورد.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

البته در فهرست ثبت سفارشات، نام اتومبیل هایی چون کیا Soul، سوبارو لگاسی، میتسوبیشی ASX و حتی لکسوس هیبریدی HCT۲۰۰ نیز ذکر شده است که دفعه قبل نیز ثبت سفارش آنها باز شده بود اما هنوز در مورد زمان و نحوه واردات آنها، اطلاعات دقیقی اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      laghal esme englisi khodro ro ke rosh to aks hast bekhonid.... aman az ye ede ke chetori br shoghl miresan

    • 21667

      این چه وضعشه؟عکساتونو مرتب کنین لطفا

    • محمد

      مــــــــا که تا آخر عمرمون از اینا نمیتونیم سوار شیم خوش بحال دارنده هاش فقط خــــــــــط 11 ;)

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خوش بحال دارنة هاي ماشين ايراني

    • zomozomo

      با سلام وادب
      من یکی از کارکنان شرکت مدیران خودرو هستم که می خواهم با ارسال تعدادی از عکس های این شرکت مردم عزیز را از خیانتی که این شرکت چینی به مردم میکند مطلع کنم و از همه خواهش کنم لطفا ام وی ام نخرید . این اتومبیل هیچگونه امنیت و کیفیتی ندارد و با قیمتی بیش از تصور چینی ها یا فروش آنها در چین در ایران بفروش میرسد و متاسفانه مردم با استقبال ازاین محصول چینی صرفا بخاطر ظاهر و بدون توجه به کیفیت و خدمات پس از فروش و خیلی موارد دیگر در خیانت این چینی ها کمک میکنند و وابستگی هرچه بیشتر ما را به چین بیشتر وبیشتر میکنند . لطفا به من ایمیل بزنید و عکس ها را آگاهی مردم دریافت کنید .
      چرا من و شما باید ماشین چینی سوار بشیم . اگه نخریم درست میشه .

    • بدون نام

      بهترین مکان برای خرید ماشین شهرهای مرزی وبندری هستن من اهل چابهارم ودر اینجا ماشین های لوکس باقیمت خوب بفروش میرسه اگه خواستین ماشین خارجی بخرین چابهر بهترین محله

    • محمد

      واي چه ماشينهاي عمرا بتونيم از اينا سوار شيم فقط تو خوابمون

    • الناز

      آرزومه که یه روزی صاحب یکی ازاین ماشین های مرسدس بنزبشم.

    • سجاد

      خودرو فقط وانت پیکان اینا سوسول بازیه بری پول زیاد بدی آهن بخری چه کاریه
      گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت اخه !
      برام ننویسین ها ؟خخخخخ

    • بدون نام

      تلدذدلبذبلذبی

    • نازی

      خوب بود

    • امير

      والا ما كه پدرمون در اومد مزدا3 خريديم 118 ميليون 500 ميليون پول ازكجا بيارم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نبملحبملململ

    • نینا

      نقد این قیمت خریدین یا شرایطی؟ تیپ ۴؟

    • افسانه

      خودمون که نمیتونیم بخریم .دوروبرمونم کسی نداره که بزاره لااقل یک بوق بزنیم ارزو به دل نمیریم....ماشین نیست لعنتی ها عروسکه

    • Fr3shte

      يه اسم ماشين با ن بگين به جز نيسان؟؟

    • جبی تک

      نی ام و اسم ماشین مدل جدیده انشاالله حسن روحانی ساپورت کنه خودم برقیشو میخوام درست کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج