۲۴۱۱۵۶
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

پرچمدارانی که قیمتشان سقوط کرد

همه جای دنیا قیمت گوشی حساب و کتاب دارد. در ایران اما گوشی را معرفی می‌کنند، برایش قیمت بالایی در نظر می‌گیرند و مدتی بعد فیتیله را پایین می‌کشند.

وب سایت برسام: همه جای دنیا قیمت گوشی حساب و کتاب دارد. در ایران اما گوشی را معرفی می‌کنند، برایش قیمت بالایی در نظر می‌گیرند و مدتی بعد فیتیله را پایین می‌کشند. در این ماجرا آنهایی ضرر می‌کنند که هوادار برند تولیدکننده گوشی هستند، در روزهای اول آن را می‌خرند و بعدها متوجه می‌شوند قیمت به شکل وحشتناکی پایین آمده است.

در میان پرچمداران اندرویدی امسال موردی داریم که ظرف سه ماه، یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان ارزان شده!

پرچمدارانی که قیمتشان سقوط کرد

ال.جی G۴؛ ۲۴۴ هزار تومان کاهش

پرچمدارانی که قیمتشان سقوط کرد

آخرین محصول LG یعنی G۴ در روزهای اول با قیمت یک میلیون و ۹۹۵ هزار تومان فروخته شد. این قیمت برای گوشی با گارانتی رسمی و جلد چرمی بود. در ابتدای مرداد اولین کاهش قیمت برای G۴ رخ داد و می‌توانستید در بعضی مغازه‌ها آن را با قیمت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بخرید. دو سه روز بعد G۴ چرمی ۱۵۱ هزار تومان ارزان‌تر شد و حالا در وسط شهریور ماه اگر به بازار بروید و بخواهید در جایی غیر از نمایندگی‌های رسمی LG همان گوشی را با گارانتی اصلی بخرید، تنها باید یک میلیون و ۷۵۱ هزار تومان بپردازید.

اچ‌تی‌سی M۹؛ ۵۵۹ هزار تومان کاهش

پرچمدارانی که قیمتشان سقوط کرد

این گوشی در روز اول با قیمت دو میلیون و ۳۵۹ هزار تومان معرفی شد. به نظر می‌رسید نماینده رسمی و دفتر مرکزی hTC در ایران اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند چون از همان روز روند کاهشی قیمت M۹ شروع شده است. الان همان گوشی دو میلیون و ۳۵۹ هزار تومانی را می‌توانید با کمی گشت و گذار در بازار با گارانتی رسمی به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بخرید.

گلکسی S۶ EDGE؛ ۹۴۰ هزار تومان کاهش

پرچمدارانی که قیمتشان سقوط کرد

گلکسی S۶ EDGE نسخه ۳۲ گیگابایتی در اواخر اردیبهشت با قیمت دو میلیون و ۹۸۹ هزار تومان به بازار معرفی شد. معلوم نیست دفتر سامسونگ در ایران پیش خودش چه فکری می‌کرده؛ احتمالا قصد رقابت با آیفون ۶ پلاس بوده‌اند؟ الان همان گوشی را می‌توان در بازار با گارانتی مایکروتل به قیمت دو میلیون و ۵۰ هزار تومان خرید.

گلکسی S۶؛ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

پرچمدارانی که قیمتشان سقوط کرد

نسخه ۳۲ گیگابایتی این گوشی در ابتدای ورود با گارانتی سامتل به قیمت دو میلیون و ۸۹۰ هزار تومان عرضه شده است. اگر شما جزو افرادی بوده‌اید که آن را در همان ابتدای کار خریده‌اید، ادامه مطلب را نخوانید. چون احتمالا متوجه می‌شوید الان همان گوشی را می‌توانید این بار با گارانتی سامتل یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و حتی در مواقعی به قیمت یک میلیون و ۷۷۹ هزار تومان بخرید.

اکسپریا Z۳ دوسیمکارت؛ ۷۲۰ هزار تومان کاهش

پرچمدارانی که قیمتشان سقوط کرد

اکسپریا Z۳ سونی دوسیمکارت در آبان پارسال معرفی شده. در آن زمان با گارانتی کارت طلایی یک ساله آرین می‌توانستید آن را به قیمت دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بخرید. در اواسط ماه پیش که هنوز می‌توانستید آن را با گارانتی آرین در بازار پیدا کنید، تنها کافی بود برایش یک میلیون و ۸۳۰ هزار تومان خرج کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج