۲۴۶۸۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مرورگر آفلاین برای اندروید یا ios

کم پیش می آید و یا بهتر است بگوییم هیچ نیست که به اینترنت دسترسی نداشته باشیم. اما وقتی به یکباره کار ضروری داشته باشید و اینترنت نباشد چه؟! آن وقت می توانید از تلفن همراه تان به عنوان یک چکش و یا فشارنده استفاده نمایید!

وب سایت برسام: کم پیش می آید و یا بهتر است بگوییم هیچ نیست که به اینترنت دسترسی نداشته باشیم. اما وقتی به یکباره کار ضروری داشته باشید و اینترنت نباشد چه؟! آن وقت می توانید از تلفن همراه تان به عنوان یک چکش و یا فشارنده استفاده نمایید! آخ نه! ممکن است صفحه اش اخ شود! پس چه؟

مرورگر آفلاین برای اندروید یا ios


اگر کار تان رسمی و خیلی هم ضروری باشد که با یک اس ام اس و یا تماس از تلفن ثابت نیز راه می افتد اما مسئله وقتی بقرنج می شود که شما می خواهید به یک سری اطلاعات دسترسی داشته باشید که همواره به صورت آنلاین دسترسی به آن امکان پذیر است. راه حل اصلی این مسئله، «تهیه یک نسخه آفلاین از آن صفحه مشخص> > می باشد. راه آن نیز هم برای آی او اس و هم اندروید بسیار ساده است.

اگر مطلع باشید سیستم Pocketبه شما اجازه ذخیره سازی متون و برخی تصاویر را می دهد. اما اگر بحث سر فرمتی خاص باشد چطور؟ باز هم می شود از صفحه عکس گرفت و در صورت نیاز آن را به PDF تبدیل نمود. اما اگر مایل به انجام این کار نیستید، برنامه ای به شما معرفی می کنیم که چاره کار است.

مرورگر آفلاین برای اندروید

مرورگر آفلاین برای اندروید یا ios


در این زمینه الحمد الله دست کم نیست و مرورگر های آفلاین زیادی برای اندروید عرضه شده اند! و اکثر آن ها هم یکسان شناخته می شوند. اما مهم ترین برگ برنده آفلاین بروزر دارا بودن اینترفیسی با طراحی بسیار جدید و متریالی است.

مرورگر آفلاین برای اندروید یا ios

با این اپ شما دو راه پیش رو دارید؛ این که به اپ رفته و URL سایت مدنظر را آنجا پیوست کنید و یا این که در مرورگر هایی مثل کروم و فایرفاکس، از منوی همبرگر شکل استفاده کرده و Share را لمس نمایید.

مرورگر آفلاین برای اندروید یا ios

اکنون تنها کافی است آفلاین بروزر را انتخاب نمایید. یک نام انتخاب نموده و ذخیره را بزنید. الان باید بارگزاری پیج آغاز شود. اگر چنین نشد، باید به برنامه رفته، دکمه دانلود را لمس نموده و منتظر آغاز پروسه دانلود شوید.

آفلاین بروزر برای آیفون و آیپد

مرورگر آفلاین برای اندروید یا ios

آفلاین بروزر حقیقتا یک برنامه سبک آیفون و آیپد به شما می رود. هنگامی که برنامه باز می شود، یک نوار آدرس را مشاهده می کنید. حال یک آدرس وارد کرده یا از جستجوی گوگل استفاده نمایید.

هنگامی که به صفحه مورد نظر رسیدید، دکمه ذخیره را در پایین فشار دهید. شما خواهید توانست دانلود ها را مشاهده کرده و صفحات ذخیره شده دیگر را با لمس کردن آیکون فولدر مشاهده نمایید.

پس از دانلود، صفحه ای را برای نمایش آفلاین لمس کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

اپ Good Reader برای آیفون و آیپد

این برنامه نیز در یک وصف، عالی است. در این اپ از تکنولوژی PDF بهره گرفته می شود. با وارد کردن صفحات به لیست دانلود، عملا کار دیگری ندارید!

پس از این که برنامه را باز نمودید، تب Connect را انتخاب کرده و Browse the web را لمس نمایید.

مرورگر آفلاین برای اندروید یا ios

سپس به صفحه مورد نظر رفته و ذخیره را بزنید. اکنون صفحات ذخیره شده را در بخش دانلودز این اپ مشاهده خواهید کرد.

امیدواریم پس از این، با روش های یاد شده بسی آسان تر از اطلاعات مهم و موردنیاز خود پشتیبان آفلاین تهیه نموده و در هر زمان که شارژ باتری تان اجازه داد از آن ها استفاده نمایید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج