۳۸۵۱۹۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نقد و بررسی ۱۰ خودروی محبوب

ما هر هفته محبوب ترین اتومبیل های بریتانیا را در سایت What Car? بررسی می کنیم. به ۱۰ خودروی برتر این هفته توجه کنید.۱۰ خودروی برتر معمولاً ترکیبی ای از پیش بینی شده ترین اتومبیل های جدید، خودروهای برگزیده در سایت What Car? و پر فروش ترین ها در بریتانیا هستند.

برترین ها: ما هر هفته محبوب ترین اتومبیل های بریتانیا را در سایت What Car? بررسی می کنیم. به ۱۰ خودروی برتر این هفته توجه کنید.۱۰ خودروی برتر معمولاً ترکیبی ای از پیش بینی شده ترین اتومبیل های جدید، خودروهای برگزیده در سایت What Car? و پر فروش ترین ها در بریتانیا هستند.

اینها محبوب ترین خودروهای این سایت در هفت روز گذشته هستند:

10 - Mazda CX-5
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

Mazda CX-5 یکی از اتومبیل های SUV (اسپورت) بزرگ محبوب ما است. این خودرو دارای کنترل پذیری روان است که راننده را خشنود و راضی می کند، اما همچنین تمام خصوصیاتی که یک خریدار اسپورت به دنبال آن است را ارائه می کند: از جمله فضای داخلی بزرگ و انعطاف پذیر و تنوع موتورهای مقرون به صرفه. با وجود ظرفیت متعادلSE-L Nav Mazda دیگر نیازی نیست به دنبال یک خودروی ظرفیت پایه بگردید، زیرا این خودرو هر چیزی را که شما احتمالاً در آینده نیاز خواهید داشت را با خود به همراه دارد از جمله کنترل آب و هوایی دو زمانه، حسگرهای پارک کردن و - همانطور که از اسمش مشخص است - ناوبری ماهواره ای.

۹ - BMW X۱
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

بازار SUV های کوچک ممتاز در حال رونق گرفتن است، بنابراین خودروهایی مانند BMW X۱ و رقبای آن -- Mercedes-Benz GLC, Audi Q۳ و Volkswagen Tiguan - به انتخاب های محبوبی تبدیل شده اند. X۱ برای رانندگی عالی است و کیفیت فضای داخلی آن بهترین است، اگرچه شما برای این لوکس بودن قیمت بیشتری خواهید پرداخت. صداهای مربوط به حرکت لاستیک ها بر روی سطح جاده نیز متناسب است. مدل های xDrive دارای مزیت کنترل چهار چرخ هستند.

8 - BMW X3
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

X3 نیز همانند BMW X1 کوچک تر، انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک SUV ممتاز هستند. تنوع مدل های موتور- انتخاب ما موتور ظرفیت پایه 2 لیتر دیزلی است - و کنترل پذیری عالی آن رانندگان را راضی خواهد کرد، در حالی که مسافران می توانند از فضای داخلی لوکس (و نسبتاً جادار) آن لذت ببرند. شما همچنین می توانید از سیستم اطلاعات و سرگرمی iDrive و سیستم ناوبری آن به عنوان یک ویژگی استاندارد بهره مند شوید، این یک امتیاز واقعی است زیرا آن یکی از بهترین سیستم های موجود است.

۷ - Audi A۳
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

Audi A۳ با تنوعی از موتورهای قدرتمند و کارآمد در دسترس قرار دارد، اما مدل بنزینیturbo ۱.۴ لیتری آن مناسب تر است. همچنین A۳ به همراه فنربندی SE توانسته است توازن بسیار خوبی از لحاظ راحتی و کنترل ایجاد کند. ما مدل Sportback را پیشنهاد می کنیم که پنج درب است و فضای داخلی بیشتری دارد. با این وجود، شما هرکدام از مدل های A۳ را انتخاب کنید، یک هاچ بک خانوادگی خوش استیل و ممتاز و دارای فضای داخلی زیبا را در اختیار خواهید داشت.

6 - Land Rover Discovery Sport
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

خودوری Land Rover Discovery Sport که Suv بزرگ سال است، پایین تر از مدل فول سایز Discovery در مدل های Land Rover قرار می گیرد. با این وجود، هنوز هم با هفت صندلی در دسترس است و داری فضای داخلی هوشمند و کاربر پسند است و ارزش قیمت خود را دارد. آن حتی از نظر استانداردهای کلاس بندی به خوبی قیمت گذاری شده است.

۵ - Skoda Fabia
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

جدیدترین مدل Skoda Fabia آنچنان شگفت انگیز است که بعد از عرضه به سرعت در بالای رده بندی اتومبیل های کوچک جای گرفت، به طوری که بالاتر از Audi A۱ و Ford Fiesta قرار گرفت. در واقع، ما در سال ۲۰۱۵ Fabia را اتومبیل سال نام گذاری کردیم. مدل بنزینی ۸۹bhp ۱.۲ لیتری بسیار خوب است و در تست رسمی میانگینmpg ۶۰.۱ (مایل در هر گالن) را ثبت کرده و عملکرد جالب توجهی از خود نشان داده است.

4 - Suzuki Vitara
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

اگرچه Suzuki Vitara اصلی یک خودروی کنترل چهار چرخ کوچک و زمخت بود، اما مدل جدید آن رقیبی برای مدل های شهری مانند Nissan Juke, Renault Captur و Citroën C4 Cactus است.SUV کوچک محبوب ما یک خودروی جادار، جمع و جور و مناسب برای رانندگی است و کمتر از 15 هزار پوند قیمت دارد.

۳ - Ford Fiesta
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

Fiesta به چند دلیل منطقی پر فروش ترین خودرو در بریتانیا است. این خودرو یک سوپر مینی باشکوه است که نمای داخلی و بیرونی چشمگیری داشته و تجهیزات آن نیز مناسب است. صداهای موتور چندان وارد آن نمی شوند و نیز رانندگی با آن لذت بخش است، اگرچه برخی از مدل ها از نظر تجهیزات ایمنی کمبود دارند و برخی از قطعات پلاستیکی داخلی می توانند کمی محکم تر باشند. موتور بنزینی ۱ لیتری Ecoboost هم قدرتمند و هم با صرفه است.

2 - Nissan Qashqai
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

Nissan Qashqai آغازگر جریان SUV های کوچک و خانوادگی است و یکی از بهترین ها است. درست است که گزینه های ارزان تری هم مانند Suzuki SX4 S-Cross وجود دارند، اما Qashqai به دلیل فضای داخلی جادار، کاربردی و خوش فرم، کیفیت بدنه مقاوم و راحتی و ظرافت عالی، ارزش قیمت بالای خود را دارد.

۱ - Seat Ateca
نقد و بررسی 10 خودروی محبوب

اگر تست های گروهی اخیر ما را مطالعه کرده باشید، باید بدانید که Seat Ateca - اولین SUV خودروساز اسپانیایی - در اولین سفر آزمایشی خود بر Nissan Qashqai و Kia Sportage غلبه کرد. دامنه استعدادهای Ateca آنقدر گسترده است که می توان دلیل محبوبیت فراوان آن را فهمید. اگر به دنبال بهترین SUV کوچک در بازار می گردید، صبر کنید. هفته گذشته این خودرو محبوب ترین اتومبیل در سایت What Car? بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      اينا خودروهاي محبوب آقازاده ها هستند .
      كسي با زحمت كشي و از راه حلال عمرا" نمي تونه از اينا بخره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افراد تنبل و حسود از این حرفها میزنن کلن!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج