اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۰۵۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

Samsung Galaxy S۳؛

آشنایی با سومین کهکشان سامسونگ

Galaxy S۲ یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است که با محبوبیت بسیار خود میان کاربران سراسر جهان، سامسونگ را به بزرگ ترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان تبدیل کرد

آشنایی با سومین کهکشان سامسونگ







برترین ها: گوشی موبایل گلکسی اس 3 سامسونگ دنبال کننده مسیر موفقیت گوشی خوش نام گلکسی اس 2 همین کمپانی است. Galaxy S2 یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است که با محبوبیت بسیار خود میان کاربران سراسر جهان، سامسونگ را به بزرگ ترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان تبدیل کرد. نسخه سوم این کهکشان نیز بهتر از نسخه دوم ظاهر شده است.

گوشی S3سریع تر، پرقدرت تر و باکلاس تر از S2 است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتر این گوشی زیبا بیشتر آشنا شوید.

طراحی

گوشی موبایل گلکسی اس 3 سامسونگ در دو رنگ سفید مرمری و آبی ارایه می شود. بدنه این گوشی در مقایسه با آخرین گوشی هوشمند اپل، یعنی 4S خمیدگی بیشتری دارد و راحت‌تردر دست می نشیند. این مدل شباهت چندانی به برادر بزرگ تر خود ندارد و بیشتر شبیه گوشی موبایل گلکسی نکسوس است. Galaxy S3، حدود 9 میلی‌متر (به طور دقیق‌تر 8.9 میلی‌متر) ضخامت و اندازه‌ای برابر با 136.6×70.6 میلی‌متر دارد. صفحه نمایش S3 حدود 0.5 اینچ بزرگ تر از نمایشگر S2 است. بدنه این گوشی از پلاستیک بسیار مستحکم و با دوام ساخته شده است و وزن کلی دستگاه حدود 133 گرم است. در سمت چپ گوشی کلیدهای کنترل صدا و در سمت راست کلید پاور قرار دارند. در بالا سوکت 3.5 میلی‌متری هدفون و در پایین نیز پورت میکرو یو‌اس‌بی قرار دارند.

آشنایی با سومین کهکشان سامسونگ

صفحه نمایش

صفحه نمایش سومین کهکشان سامسونگ ۴.۸ اینچ HD Super AMOLED با وضوح ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل است. نمایشگر اس ۳ در هر اینچ حدود ۳۰۶ پیکسل را جای داده است. بنابراین، کیفیت پایین تری از رقبای خود یعنی اچ‌تی‌سی One X و آیفون ۴S دارد. اما با همه این اوصاف، این کیفیت بدون مقایسه بسیار عالی و چشمگیر است. رنگ ها در این صفحه بسیار زنده و شفاف دیده می شوند. زاویه دید آن نیز عالیست.

دوربین

متاسفانه شایعه داشتن دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای گوشی موبایل گلکسی اس ۳ سامسونگ واقعیت نداشت و این دوربین، حسگر ۸ مگاپیکسل و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p دارد. از این نظر کاملا شبیه گوشیHTC One X است. در حالت عکاسی پی‌درپی، این دوربین با سرعت ۶ فریم در ثانیه عکس برداری می کند و قابلیت هایی همچون تشخیص چهره، لبخند و چشمک و فلاش LED را نیز دارد. بر اساس گفته خود سامسونگ، تاخیر شاتر دوربین صفر است.

کاربر می تواند برای ذخیره عکس ها تنظیمات را طوری تغییر دهد که چهره های مشابه همه در یک گروه ذخیره شوند. در ضمن، قابلیت زوم Face Zoom نیز دارد. به این معنا که در کادری که چهره های متعددی وجود دارند، می توان روی یک چهره اشاره کرد تا دوربین به طور خودکار روی آن زوم کند. باید بدانید دوربین Galaxy S۳ سامسونگ زوم نوری ندارد. ولی در جلو نیز دوربین دومی با کیفیت ۱.۹ مگاپیکسل برای برقراری تماس و تصویری دارد.

پردازنده

سامسونگ گلکسی اس ۳ نیز همچون گوشی های هوشمند جدید پردازنده چهار هسته ای ۱.۴ گیگاهرتز از نوع Exynos و یک گیگابایت رم دارد. این پردازنده مدلیست که بر اساس پردازنده ARM Cortex A۹ ساخته شده است. بر اساس ادعای خود سامسونگ، این پردازنده چهار هسته ای برای بازی های سه بعدی و ویرایش فایل های ویدیویی بسیار مناسب است. این گوشی همچون رقیب خود یعنی اچ‌تی‌سی One X قابلیت انجام چند کار هم‌زمان را نیز دارد. S۳ با این پردازنده یکی از از سریع‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است.

سیستم‌عامل

سیستم عامل Galaxy S۳ سامسونگ نیز نسخه ۴ اندروید - ساندویچ بستنی - است. رابط کاربری این محصول Touch Wiz UI است و بسیار کاربر پسند است و واکنش پذیری عالی دارد. حسگر سه محوره ژیروسکوپ، حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش هنگام مکالمه و حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری نیز دارد. S۳ قابلیت جالب توجهی به نام Smart Stay دارد. این قابلیت از دوربین دوم دستگاه برای ردیابی چشمان شما استفاده می‌کند و با توجه به اینکه شما به آن نگاه می‌کنید یا نه، صفحه نمایش را روشن یا خاموش نگه می‌دارد. تا هرزمان که کاربر مشغول تماشای گوشی باشد، مثلا در حال خواندن متنی باشد، صفحه گوشی روشن باقی می ماند.

آشنایی با سومین کهکشان سامسونگ

باتری

باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری گوشی هوشمند گلکسی اس ۳ بسیار بهتر از باتری S۲ است. یکی از ایرادهایی که می توان به S۲ گرفت باتری آن است که در نسخه ۳ بهبود یافته است. با اینکه باتری بزرگ تر به معنای میزان شارژدهی بهتر نیست، اما باتری بزرگ S۳ عمر طولانی حدود ۱۰ ساعت دارد.

مزایا

از جمله مزیت های قابل ذکر گوشی موبایل Galaxy S۳ سامسونگ، صفحه نمایش بسیار عالی آن است. میزان شارژدهی گوشی نیز بالاست. گوشی، سیستم فرمان‌بری صوتی پیشرفته S Voiceنیز دارد. به طور کلی باید گفت تقریبا هر نو ع امکاناتی که یک کاربر از گوشی موبایل خود انتظار دارد در این گوشی پیدا می شود.

معایب

شاید یکی از ایراداتی که بتوان به Galaxy S۳ سامسونگ گرفت بدنه بزرگ آن باشد. جنس بدنه نیز به نسبت ویژگی های داخلی که دارد کمی بی کیفیت به نظر می سد.

نظر برترین ها

گلکسی اس ۳ سامسونگ جزو برترین اسمارت فون های اندرویدی موجود در بازار است. این گوشی بزرگ اما به اندازه کافی لاغر هست که به راحتی در جیب جا شود. سرعت، قدرت و عملکرد گوشی عالیست و به خوبی از عهده اجرای فایل های چندرسانه ای بر می آید. Galaxy S۳سامسونگ از پلاستیک با دوام ساخته است اما در مقایسه با بدنه One X اچ‌تی‌سی که از پلی کربنات ساخته و پرداخته شده است یا بدنه آلومینیومی آی‌فون کمی ضعیف تر به نظر می رسد. کیفیت صفحه نمایش این گوشی و همچنین پردازنده آن عالی هستند. به طور کلی باید گفت گلکسی اس ۳ سامسونگ ارزش قیمت تقریبا بالایش را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      S3 یا S4؟

    • ZzP

      فکر کنم منظورتون اس4 باشه
      یا نوت 3 :|
      چی بگم والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج