اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۵۱۶
۵۵۱۲
۵۵۱۲
پ

بی ام و E۳۴، نوستالژی باکیفیت

ظاهر زیبا، فضای داخلی وسیع، خصوصیات دینامیکی بسیار خوب و کیفیت ساخت عالی باعث شده این بار سراغ یکی از محصولات قدیمی ب ام و با نام E۳۴ برویم.

بی ام و E34، نوستالژی باکیفیت

روزنامه هفت صبح: دوستداران خودروهای قدیمی کم نیستند. محصولاتی که در صورت سالم بودن می توانند حتی بسیاری از نمونه های به روز و معتبر امروزی را هم به چالش بکشند. حال تصور کنید که یکی از این تولیدات منحصر به فرد، با برند جذاب و محبوب ب ام و خودنمایی کند.

ظاهر زیبا، فضای داخلی وسیع، خصوصیات دینامیکی بسیار خوب و کیفیت ساخت عالی باعث شده این بار سراغ یکی از محصولات قدیمی این خودروساز با نام E34 برویم؛ خودرویی که به مدت 9 سال تا 96 در خط تولید قرار داشت و هنوز هم اسپورت بازان با حسرت دنبال نمونه های تمیز آن در بازار هستند. نگاهی داریم به داشته های این آلمانی به شدت اصیل.

بی ام و E34، نوستالژی باکیفیت

طراحی خارجی؛ با وقار و کلاسیک

طراحی این ب ام و کاملا اصیل و باوقار است. قسمت جلوی آن کاملا شبیه به اسطوره این برند یعنی E۳۰ طراحی شده اما کمی عضلانی و پهن تر که با چراغ های دایره ای و جلو پنجره دو تکه معروفش، کاملا با روح و روان ب ام و سواران بازی می کند. در قسمت جانبی هم خطی از قسمت جلو تا انتهای بدنه کشیده شده اما برخلاف نمای جلویی که فرمی اسپورت دارد، در این بخش سادگی بارزترین ویژگی است و خطوط و طراحی درهای آن از یک سدان خانوادگی کم ادعا صحبت می کند.

در نمای پشت هم مثل همیشه خط لبه صندوق، زیبایی خاصی را به E۳۴ هدیه کرده و چراغ های دو قسمتی با بخشی روی گلگیر، از دیگر داشته های این نماست. در کل این مدل یکی از اصیل ترین محصولاتی ست که از خط تولید این خودروساز آلمانی خارج شده است.

بی ام و E34، نوستالژی باکیفیت


وضعیت فنی؛ قدرتمند ولی آرام

موتوری که برای این سدان ب ام و تولید نیرو می کند، مدلی 2.5 لیتری است با سرسیلندر آلومینیومی که در صورت سرحال بودن حدود 170 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می دهد. ضمن اینکه جعبه دنده ای 5 سرعته وظیفه انتقال نیرو به چرخ ها را برعهده دارد. در مورد مصرف سوخت هم با توجه به سن و سال این مدل نمی توان از آن اشتهای کمی را انتظار داشت ولی اگر موتور آن تنظیم باشد، به طور میانگین چیزی در حدود 9 تا 10 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف خواهد داشت.

بی ام و E34، نوستالژی باکیفیت

بد نیست بدانید E۳۴ به معنای واقعی کلمه یک سدان شهری است! خودرویی که نفوذ صدا به درون کابین آن بسیار کم بوده و هندلینگ خوبش در کنار تسلط به جاده می تواند رانندگی لذتبخشی را به شما هدیه کند. با تمامی اینها یعنی در صورت پیدا کردن نمونه ای تمیز که تصادفات آنچنانی را تجربه نکرده باشد، صاحب خودرویی خواهید شد که شاید از خیلی از نمونه های امروزی چیزی کم نداشته باشد.


داخل کابین؛ راحت و جادار

در E34 خوشبختانه با کابینی مدرنتر نسبت به نسل های قبل روبرو هستیم. در بعضی قسمت های داشبورد از چوب استفاده شده و فرمان سه شاخه بسیار ساده در کنار تودوزی مخمل سورمه ای رنگ و برلوکس بودن فضای داخلی تاکید دارد. ضمن اینکه کابین بسیار وسیع و جادار بوده و علاوه بر آن هم خیلی راحت طراحی شده تا سرنشینان در مسافت های طولانی در E34 کمتر خستگی را احساس کنند. همچنین اگر سال ساخت این خودرو بالای 94 باشد، ایربگ های جلوی آن هم می تواند امنیت سرنشینان را به خوبی تامین کند.

بی ام و E34، نوستالژی باکیفیت

نقاط مثبت: طراحی اصیل، کیفیت سواری بالا، کابین جادار

نقاط منفی: مصرف سوخت نسبتا بالا، بدنه سنگین

رقبا: اپل امگا، میتسوبیشی گالانت

قیمت: مدل تمیز سال ۹۲ تا ۹۴ حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومانپ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج