۵۹۴۱۲۳
۱ نظر
۵۰۸۱
۱ نظر
۵۰۸۱
پ

زیباترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۱۷ (۲)

گاهی برای سواری با ماشین های شاسی بلند در شرایط خاص به ارتفاع بیشتری نیاز دارید، در ادامه به بررسی زیباترین خودروهای کراس اوور و SUV شاسی بلند ۲۰۱۷ می پردازیم.

برترین ها - ترجمه از محمدرضا مرتضایی: گاهی برای سواری با ماشین های شاسی بلند در شرایط خاص به ارتفاع بیشتری نیاز دارید، در ادامه به بررسی زیباترین خودروهای کراس اوور و SUV شاسی بلند ۲۰۱۷ می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

13. مزدا CX-9 مدل 2017 (8.8 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

موتور ۲.۵ لیتری ۲۵۰ اسب بخاری این ماشین با ویژگی های مدل های اسپورت و کوچکتر مزدا ادغام شده و که نتیجه آن، عرضه محصولی با کیفیت از جانب کمپانی مزدا به بازار است. سیستم دو محوره و i-Activ به کار رفته در این ماشین در بالاترین سطح از جان سرنشینان خودرو حفاظت می کند.

قیمت پایه برای این کراس اوور دو محوره اسپورت، 33320 دلار تعیین شده که رقم قابل قبولی برای آن به شمار می رود. CX-9 در حال حاضر به عنوان برترین شاسی بلند مزدا محسوب می شود. طراحی با شکوه، مواد مرغوب به کار رفته در داخل، سواری لذتبخش و دیگر ویژگی های مثبتی که این ماشین دارد آن را به گزینه خریدی مناسب تبدیل کرده است.

۱۲. تویوتا لندکروز/ لکسوس LX مدل ۲۰۱۸ (۸.۹ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

اگر مدل های GX به اندازه کافی بزرگ نیستند و رضایت شما را جلب نکرده اند، می توانید به خرید تویوتا لندکروز فکر کنید. اگر دوست دارید همچنان امکانات ماشین های لکسوس را در مدلی بزرگتر در اختیار داشته باشید پس بدون معطلی به خرید LX فکر کنید. هر دو مدل ارتفاع ۸.۹ اینچی دارند و بر پایه مدل افسانه ای FJ کروز ساخته شده اند. موتور این ماشین ۵.۷ لیتری و هشت سیلندر است و ۳۸۳ اسب بخار نیرو ایجاد می کند. البته به کارگیری از هر دو محور در تمامی لحظات رانندگی، کمی حس ماشین های قدیمی را به سرنشینان القا می کند.

قیمت پایه لندکروز جدید تویوتا، 84775 دلار است و این در حالی است که لکسوس LX کمی گران تر یعنی 91000 دلار قیمت دارد. اگر بودجه تان در همین سطح است، در این رده قیمتی ماشینی با این امکانات کم پیدا می شود؛ پس در خرید این مدل تویوتا درنگ نکنید.

11. نیسان آرمادا/ اینفینیتی QX80 مدل 2017 (9.2 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

آرمادای جدید نیسان و خواهر کوچکترش QX80 اینفینیتی هر دو در پلتفرمی یکسان یعنی پلتفرم نیسان پاترول ساخته شده اند. هر دو ارتفاعی 9.2 اینچی از زمین دارند و از موتورهای هشت سیلندر با قدرت 390 اسب بخار بهره می برند. اندازه نیسان آرمادا برای افرادی که به علاقه داند هر هشت سرنشین ماشین در نهایت راحتی سفر کنند، بسیار مناسب است. قیمت پایه نیسان آرمادا تقریبا نصف تویوتا لندکروز مشابهش است و با قیمت باورنکردنی 47800 دلار می توانید این ماشین را خریداری کنید.

۱۰. آئودی Q۷ مدل ۲۰۱۷ (۹.۶ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

این ماشین در زمره ماشین های مجهز به فناوری پیشرفته با سه کابین طبقه بندی می شود که از سیستم تعلیق تطبیقی با هوا نیز استفاده می کند. با توجه به فناوری به کار رفته در این ماشین شما قادرید به طور دستی ارتفاع این ماشین را تا ۹.۶ اینچ افزایش دهید.
دو موتور اختیاری ۲ لیتری چهارسیلندر ۲۵۲ اسب بخاری و یا ۳ لیتری شش سیلندر ۳۳۳ اسب بخاری را می توانید در سفارش اولیه خود برای خردی این ماشین ثبت کنید. قیمت پایه ۴۹۹۰۰ دلاری تعیین شده برای این ماشین راحت و زیبا با سواری سریع و چابک بسیار مناسب به نظر می رسد.

9. تویوتا 4Runner مدل 2017 ( 9.6 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

برا آن دسته از افرادی که به دنبال یک پیکآپ جادار هستند، پیشنهاد خرید تویوتا 4Runner را داریم. این ماشین با قابلیت افزایش ارتفاع تا 9.6 اینچ یکی از گزینه های محبوب برای علاقه مندان به تغییر ارتفاع ماشین نیز به حساب می آید. از موتور 4 لیتری شش سیلندر با 270 اسب بخار قدرت در این ماشین استفاده شده که نسخه پیشرفته موتورهای تاکوما 2004-2015 محسوب می شود. قیمت پایه 34210 دلاری این ماشین با توجه به آپشن هایی که دارد، تا حدی منطقی به نظر می رسد و خریداران این ماشین می توانند برخی مسیرهای آفرود را نیز با این ماشین تجربه کنند.

۸. رنج روور ولار مدل ۲۰۱۸ (۹.۸ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

ولار در واقع جدیدترین محصول رنج روور محسوب می شود که مابین مدل های ابتدایی ایوک و رنج روورهای اسپورت و پیشرفته قرار می گیرد. طراحی با شکوه بیرونی و طراحی داخلی زیبا با تغییر ذائقه خریداران خودرو همخوانی دارد و در واقع ساخت این ماشین، همان چیزی است که از این برند انتظار می رفت. خریداران می توانند یکی از سه گزینه پیش رو را برای موتور این خودرو سفارش دهند: یک موتور چهار سیلندر توربو با ۲۴۷ اسب بخار قدرت، یک موتور ۳ لیتری سوپرشارژ شش سیلندر و یا یک موتور ۲ لیتری توربو دیزل با ۱۸۰ اسب بخار قدرت.

قیمت پایه 49900 دلاری رنج روور ولار در واقع هر خریداری را به خرید آن وسوسه می کند. مثل دیگر رنج روورها، از این ماشین باید کارهای سخت خواست چرا که قادر است در سخت ترین شرایط و جاده ها بدون هیچ مشکلی حرکت کند.


۷. تویوتا سکویا / SR۵ ۴WD مدل ۲۰۱۸ (۱۰ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

با دیدن سکویای جدید تویوتا به سادگی در می یابید که این ماشین یکی دیگر از SUV نادری است که بر پایه پلتفرم پیک آپ ساخته شده است. پیشرانه ۵.۷ لیتری ۸ سیلندر این ماشین قادر به تولید نیروی ۳۸۱ اسب بخار است که پیشتر این موتور را در لند کروزهای مدل ۲۰۱۷ تویوتا دیده بودیم. ارتفاع SR۵ از زمین ۱۰ اینچ است که در نوع خود جالب به نظر می رسد.
مدل های ۲۰۱۸ این ماشین بسته امنیتی Sense تویوتا را در خود خواهند دید و از فضای بار بیشتری نسبت به رقبا برخوردارند. قیمت پایه سکویا ۴۸۳۰۰ دلار است که بسته به تریم و آپشن های انتخابی تغییر می کند. این ماشین از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

۶. جیپ رنگلر روبیکرن مدل ۲۰۱۷ (۱۰ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

ارتفاع بالا برای این ماشین آفرودر خشن امری ضروری به نظر می رسد. مدل روبیکورن نیز ارتفاع ۱۰ اینچی از زمین دارد.این ماشین به وسیله تایرهای مستحکمی تجهیز شده که از توانایی بسیار بالایی در کشش ها برخوردارند. یک موتور ۳.۶ لیتری پنتااستار ۶ سیلندر با ۲۸۵ اسب بخار در این ماشین کار گذاشته شده است. این ماشین قدرتمند به سادگی می تواند در زمستان شما را به هر مقصدی برساند.

قیمت پایه روبیکرون 33645 دلار تعیین شده که آن را به گران ترین رنگلر حال حاضر بازار تبدیل کرده است؛ البتهاگر قصد عبور از مناطقی که برف عمیقی سطح ان را پوشانده است، دارید این ماشین ارزش پرداخت این رقم را دارد چرا که ار عهده عبور از چنین مسیرهایی به سادگی بر می آید.

۵. جیپ گرند چروکی تریل هاک (۱۰.۸ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

در زمینه ارتفاع، به وضوح مشخص است که مدل تریل هاک گرند چروکی بهتر از رنگر است چرا که ارتفاع این ماشین از سطح زمین تا ۱۰.۸ اینچ نیز قابل افزایش است. از پیشرانه ۵.۷ لیتری همی هشت سیلندر ۳۶۰ اسب بخاری یا یک موتور شش سیلندر پنتا استار ۳۹۵ اسب بخاری در این ماشین استفاده شده است. مثل مدل های رنگلر، عرضه این مدل نیز با تریم های مختلفی همراه است. قیمت پایه تریل هاک ۴۳۰۹۵ دلار است در حالی که با توجه به تریم و آپشن های انتخابی می تواند از ۳۳۰۹۵ تا ۶۶۸۹۵ دلار نیز قابل تغییر باشد.

۴. رنج روور اسپورت مدل ۲۰۱۷ (۱۰.۹ اینچ آفرود)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

از انجایی که رنج روور همواره بر روی ساخت خودروهای با کیفیت و سواری راحت تمرکز داشته است اما ساخت این آفرودر شاسی بلند نیز در زمره تولیدات قابل تحسین این کمپانی قرار می گیرد.قیمت پایه این مدل بین مدل های ولار و رنج روور های مدرن قرار دارد و مبلغ ۶۵۶۵۰ دلار برای آن تعیین شده است. آپشن موتور این ماشین نیز در دو نوع ارائه شده است: پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر با ۵۵۰ اسب بخار قدرت.

3. لندروور دیسکاوری مدل 2017 (11.1 اینچ/ مدل های اسپورت 11.3 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

دیسکاوری با 11.1 اینچ ارتفاع به یکی از باشکوه ترین کراس اوورهای حال حاضر بازار تبدیل شده است. البته مدل های اسپورت دیسکاوری 0.2 اینچ بلندتر هستند.مدل فول آپشن دیسکاوری از موتور 3 لیتری شش سیلندر با 340 اسب بخار قدرت استفاده می کند اما نکته ای که در مورد آپشن موتور تریم اسپورت دیسکاوری وجود دارد این است که این تریم تنها با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 240 اسب بخار قدرت عرضه می شود.

انتخاب بین تریم اسپورت و معمولی دیسکاوری به بودجه شما بستگی دارد چرا که قیمت پایه دیسکاوری معمولی 37695 دلار است و دیسکاوری اسپورت 49900 دلار قیمت دارد. این ماشین در هر شرایط اب و هوایی و با هر نوع جاده ای شما را به مقصد می رساند.

۲. رنج روور مدل ۲۰۱۷ (۱۱.۶ اینچ در حالت آفرود)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

رنج روور مدل ۲۰۱۷ با ارتفاع ۱۱.۶ اینچی و طراحی زیبا و منخصر به فردی که دارد قادر به غلبه به سخت ترین شرایط اب و هوایی در زمستان است. دو آپشن موتور در این ماشین وجود دارد که عبارتند از: پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژ هشت سیلندر با ۵۵۰ اسب بخار قدرت. قیمت پایه این ماشین ۸۵۶۵۰ دلار تعیین شده که خریداران آن از پرداخت آن پشیمان نخواهند شد.

1. مرسدس بنز G550 دو محوره (17.24 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (2)

مرسدس بنز G550 در بین سایر رقبا مانند یک برج بلند است و امپراطور خودروهای مرتفع غیرپیک آپ به شمار می رود. این خودرو به خاطر قیمت بالا، ارتفاع بالا و نادر بودنش در صدر این لیست قرار گرفته است. با ارتفاع 17.24 اینچی که این ماشین دارد و با اتکا به دو مخوره بودنش، قادر است به هر جایی که راننده اش اراده کند، برود. این ماشین غول آسا از پیشرانه 4 لیتری توربو دوقلو هشت سیلندر که 416 اسب بخار قدرت دارد استفاده می کند.

از این مدل مرسدس بنز تنها 300 دستگاه ساخته شده و قیمت هر یک از آنها 225000 دلار است و آرزوی هر یک از علاقه مندان به خودرو است که روزی تجربه سواری با این ماشین استثنایی را داشته باشند. بدون شک این مدل بهترین ماشین در بین تمامی کراس اوورهای حال حاضر جهان از حیث ارتفاع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولوو xc90رو جا انداختی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج