۵۹۳۰۹۱
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

زیباترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۱۷ (۱)

گاهی برای سواری با ماشین های شاسی بلند در شرایط خاص به ارتفاع بیشتری نیاز دارید، در ادامه به بررسی زیباترین خودروهای کراس اوور و SUV شاسی بلند ۲۰۱۷ می پردازیم.

برترین ها - ترجمه از محمدرضا مرتضایی: گاهی برای سواری با ماشین های شاسی بلند در شرایط خاص به ارتفاع بیشتری نیاز دارید، در ادامه به بررسی زیباترین خودروهای کراس اوور و SUV شاسی بلند ۲۰۱۷ می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

۲۵. لکسوس GX مدل ۲۰۱۷ (۸.۱ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

بیشتر ماشین های مدرن به سیستم های دومحوره، کنترل کشش و تجهیزات ایمنی خاص برای حرکت بی دردسر در جاده های لغزنده مجهز هستند. به افرادی که به ماشین های محکم و قدیمی مدارس علاقه دارند، لکسوس GX را توصیه می کنیم. این ماشین از تلفیق تویوتا و لندکروزر ساخته شده است با این تفاوت که شاهد طراحی داخلی زیبایی در GX هستیم. موتور لکسوس GX ، ۴.۶ لیتری و هشت سیلندر است و ۳۰۱ اسب بخار قدرت دارد.

24. آکورا RDX مدل 2018 (8.1 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

اگر به دنبال یک کراس اوور شیک و لوکس هستید، RDX یک گزینه منساب به حساب می آید. به جرات می توان گفت این ماشین از عهده هر جاده ای بر می آید و سواری با آن واقعا لذتبخش است. پیشرانه 3.5 لیتری و شش سیلندر این ماشین قادر به تولید نیرویی برابر با 279 اسب بخار است با این حال شاهد افت نرخ مصرف سوخت بهینه در این ماشین هستیم اما سیستم تعلیق در آن به گونه ای تنظیم شده که RDX برای حرکت در حالت کروز بی نظیر است. با محدوده قیمتی 37300 دلار می توان گفت این کراس اوور میان رده که ارتفاع 8.1 اینچی نیز دارد، گزینه مناسبی محسوب می شود.

23.آئودی Q5 مدل 2018 (8.2 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

آئودی Q5 یک بازطراحی اساسی در مدل 2018 حود می بیند . از ویژگی های شاخصی که در مدل 2018 شاهد تغییر در آن هستیم می توان به افزایش ارتفاع ماشین به 8.2 اینچ و استفاده از موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر 252 اسب بخاری اشاره کرد.
این ماشین از سیستم انتقال نیروی 7 دنده با دو کلاچ اتوماتیک استفاده می کند که این امکانات، توانایی های آفرود آن را ارتقا داده است. با پرداخت 41500 دلار برای خرید این ماشین، مطمئن باشیدکه پول خود را دور نریخته اید چرا که در زمره کراس اوورهای زیبا و راحت طبقه بندی می شود.

۲۲. BMW X۵ مدل ۲۰۱۷ (۸.۲ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

این ماشین را یک SUV خطاب نکنید چرا که مسئولین بی ام دابلیو با قرار دادن حرف X بر روی نام این ماشین، آن را در زمره ماشین های اسپرت قرار داده اند. همین نکته می تواند بازگوکننده عملکرد X۵ باشد و می توان تمامی ویژگی های یک ماشین اسپورت را از آن انتظار داشته باشیم.
این ماشین در زمینه راحتی و استفاده از فناوری تقریباً با رقبایش یکسان است اما سواری با این ماشین از تمامی رقبایش نمره بهتری دریافت می کند. سیستم کنترل عملکرد پویا و استبلایزر اکتیو X۵ که با یک موتور ۴ سیلندر توربو(۳۰۸ اسب بخار قدرت) و شش سیلندر داخلی(۳۰۰ اسب بخار قدرت) یا یک موتور هشت سیلندر (۴۴۵ اسب بخار قدرت) ترکیب شده، خروجی خوبی برای کیفیت سواری ارائه می دهد.

قیمت پایه این ماشین 56600 دلار است که در بین سایر رقبایش با توجه به عملکردی که از خود نشان می دهد، قیمت مناسبی محسوب می شود. ارتفاع 8.2 اینچی و ویژگی ایمنی اکتیو به کار رفته در این ماشین، همواره سواری ایمنی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

۲۱. لکسوس RX مدل ۲۰۱۷ (۸.۲ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

لکسوس RX یکی از بهترین ماشین های لوکس خط تولید این کمپانی به شمار می رود. در دهه گذشته انواع مدل های این ماشین سالانه بیش از ۱۰۰ هزار فروش داشته اند و مزایای رقابتی بسیار زیاد آن باعث شده تا در رقابت با ماشین های لوکس آلمانی، کم و کسری نداشته باشد. در RX نیز شاهد ۸.۲ ارتفاع استاندارد و استفاده از پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر که ۲۹۶ اسب بخار قدرت دارد هستیم. البته اگر تریم هیبریدی RX را سوار شوید، قدرت موتور آن ۳۰۸ اسب بخار خواهد بود. اگر بتوانید از طراحی بحث برانگیز این ماشین عبور کنید، می توانید با رقمی حدود ۴۴۶۲۰ دلار یک RX پرقدرت داشته باشید.

20. هوندا CR-V مدل 2017 (8.2 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

هوندا به عنوان کمپانی که محصولات با کیفیت و رقابتی می سازد، معروف است و مدل Cr-V این کمپانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. CR-V اکنون تولید محصولات نسل پنجم خود را تجربه می کند که در این مدل های شاهد استفاده از سیستم انتقال CVt هستیم. مدل های پایه LX این ماشین از پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر با 184 اسب بخار قدرت استفاده می کنند و این در حالی است که تریم های پرمیوم ان از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 190 اسب بخار قدرت استفاده می کنند. ارتفاع 8.2 اینچی و دو محوره بودن این ماشین و از همه مهمتر قیمت جذاب 25345 دلاری آن، همگی باعث می شود خریداران زیادی به سمت CR-V کشیده شوند.

۱۹.جگوار F-Pace مدل ۲۰۱۷ (۸.۴ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

برای توصیف این ماشین واقعاً اسپورت می توان از صفاتی مثل جذاب، دل ربا استفاده کرد. جگوار F-Pace در واقع ترکیبی از شاخصه های مثبت مثل قیمت مناسب، عملکرد مناسب و طراحی زیبا است و به نوعی قلب تپنده این برند انگلیسی محسوب می شود. طراحی این مدل با دیگر مدل های جگوار متفاوت است و می توان گفت، بهترین طراحی تاریخ جگوار در این مدل جلوه کرده است.
هنگام خرید این ماشین از سه گزینه برای موتور آن می توانید انتخاب کنید: یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با ۲۴۷ اسب بخار، یک موتور ۲ لیتری توربو دیزل با ۱۸۰ اسب بخار، یک موتور ۳ لیتری سوپرشارژ شش سیلندر با ۳۸۰ اسب بخار قدرت.

قیمت پایه 42065 دلاری این ماشین، آن را نسبت به رقبایی خود در برند لکسوس متمایزتر می کند. ارتفاع 8.4 اینچی به همراه ویژگی دو محوره بودن، این کراس اوور زیبا را به یکی از بهترین انتخاب های علاقه مندان به کراس اوورهای لوکس تبدیل می کند.

۱۸. پورشه کاین مدل ۲۰۱۷ (۸.۵ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

پورشه کاین در واقع ترکیبی از شکوه و ویژگی های آفرود است. علی رغم جثه بزرگش اما این ماشین قادر است بهتر از هر ماشین اسپورت دیگری جاده های آسفالت را بپیماید. تمامی مدل های این ماشین دو محوره عرضه می شوند و شما می توانید از بین موتورهای شش سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار قدرت تا موتورهای هشت سیلندر توربو دوقلو با ۵۶۰ اسب بخار قدرت انتخاب کنید. البته امکان استفاده از موتور هیبریدی نیز در این ماشین وجود دارد که در صورت سفارش مشتری در آن کار گذاشته می شود.

قیمت تریم های مختلف این ماشین از 60600 دلار تا 161600 دلار در نوسان است و شما با توجه به بودجه و امکاناتی که از کاین انتظار دارید می توانید مدل مناسب خود را انتخاب کنید. به جرات می توان گفت که پورشه کاین یکی از بهترین کراس اوورهای حال حاضر بازار برای طی مسیرهای برفی به شمار می رود.

۱۷.سوبارو کراس ترک مدل ۲۰۱۸ (۸.۷ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

وقتی صحبت از خودروهای با ارتفاع در کراس اوورها می شود، نمی توان از سوبارو حرفی نزد. کراس ترک نام محصول جدید این کمپانی خودروساز است که با الهام از مدل با ارتفاع پایین ایمپرزا ساخته شده است. این ماشین ۳.۶ اینچ بلندتر از عموزاده خود است به طوری که ارتفاع ماشین در این مدل ۸.۷ اینچ است. مثل مدل های ایمپرزا، شاهد عرضه مدل های جدید ۲۰۱۸ در کراس ترک نیز خواهیم بود.

با وجود تغییراتی که در این ماشین دیده می شود اما موتور آن همچنان ضعیف به نظر می رسد چرا که از پیشرانه 2 لیتری با 152 اسب بخار قدرت در آن استفاده شده است. به واسطه عدم استفاده از سیستم دو محوره و ویژگی های ایمنی اضافه، قیمت این ماشین چندان بالا نیست به طوری که قیمت پایه آن 21795 دلار است.

۱۶. سوبارو Outback مدل ۲۰۱۸ (۸.۷ اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

از آنجایی که کراس ترک مدل نسبتاً جدیدی در خط تولید سوبارو به حساب می آید و هنوز اقبال خریداران به آن مشخص نیست اما مدل آتبک این شرکت یکی از مدل های محبوب در بازار به شمار می رود. سوبارو این ماشین را طوری طراحی کرده که قادر است به هر مسیر و جاده ای بدون هیچ مشکلی با ارتفاع ۸.۷ اینچی که دارد، برود.
دو گزینه موتور چهار سیلندر با ۱۷۵ اسب بخار قدرت و شش سیلندر با ۲۵۶ اسب بخار قدرت نیز در این ماشین در اختیار خریداران است. جادارتر بودن آتبک نسبت به کراس ترک یکی از مزیت های آن محسوب می شود. سوبارو مدل ۲۰۱۸ آتبک را به منظور رضایت مشتریان و افزایش اعتبار برند شرکت، باز طراحی کرده است. قیمت پایه این ماشین ۲۵۸۹۵ دلار است و خرید آن را به علاقه مندان به برف نوردی در دل کوه توصیه می کنیم.

15. سوبارو فروستر مدل 2018 (8.7 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

از منظر ارتفاع می توان گفت که مدل فروستر سوبارو با مدل های آتبک و کراس ترک فرق چندانی ندارد. اما مانند مدل آتبک در این ماشین نیز از پیشرانه خودبازدمی 2.5 لیتری با قدرت 170 اسب بخار استفاده شده است و اگر این مقدار قدرت موتور برای خریداران کافی نباشد، گزینه دیگری با مشخصات پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ و 250 اسب بخار قدرت در اختیار خریداران قرار می گیرد. سیستم استاندارد دو محوره، سواری راحت، انواع امکانات امنیتی، این ماشین را به یک ماشین کامل با قیمت مناسب تبدیل کرده است که رقبا به سختی می توانند آن را شکست دهند.

قیمت جذاب ۲۲۷۹۵ دلاری این ماشین، یکی از مزیت های رقابتی بزرگ آن محسوب می شود که هر مشتری را به سمت خود می کشد و علت آن هم با توجه به امکانات زیادی که در این ماشین دیده می شود، مشخص است. اگر به دنبال یک کراس اوور همه کاره با قیمت مناسب هستید، سوبارو فورستر را مد نظر داشته باشید.

14. جیپ چروکی تریل هاک(Trailhawk) مدل 2017 (8.8 اینچ)
زیباترین خودروهای شاسی بلند 2017 (1)

کراس اوور میان رده نسخه تریل هاک از سیستم دو محوره با لاکر عقب استفاده می کند. با ارتفاع 8.8 اینچی که این ماشین دارد، بدون هیچ مشکلی می توانید سفرهای زمستانی خود را با آن انجام دهید. پیشرانه 2.4 لیتری چهرا سیلندر با 184 اسب بخار قدرت یا یک پیشرانه 3.2 لیتری شش سیلندر پنتااستار به صورت آپشن های انتخابی در اختیار خریداران قرار دارد. با وجود دو محوره بودن این ماشین، اما جروکی قیمت پایه مناسبی را برای آن ارائه کرده است چرا که خریداران تنها با 27645 دلار می توانند این ماشین که قابلیت های آفرود نیز دارد را خریداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا ماتااخرعمرمونم ازاینا توخوابمونم نمیبینم،،،والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج