جاباما
۶۰۹۷۸۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جدیدترین محصولات معرفی شده در رویداد Google Pixel ۲

شرکت گوگل شب گذشته و پس از گذشت ماه ها انتظار، از آخرین پرچمداران خانواده گوشی های هوشمند Google Pixel رونمایی کرد؛ البته این رویداد مختص به معرفی گوشی های جدید این شرکت نبود و علاوه بر آنها شاهد معرفی گجت های جذاب دیگری نیز بودیم.

برترین ها - سینا اشتری: شرکت گوگل شب گذشته و پس از گذشت ماه ها انتظار از آخرین پرچمداران خانواده گوشی های هوشمند Google Pixel رونمایی کرد؛ البته این رویداد مختص به معرفی گوشی های جدید این شرکت نبود و علاوه بر آنها شاهد معرفی گجت های جذاب دیگری نیز بودیم؛ در ادامه مطلب به معرفی ۶ محصول جذاب معرفی شده در رویداد دیشب شرکت گوگل می پردازیم.

1- گوشی های Google Pixel 2 وGoogle Pixel 2 XL

گوشی Google Pixel ۲ دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی بوده و در Google Pixel ۲ XL شاهد به کار گیری صفحه نمایشی ۶ اینچی هستیم؛ هر دو صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی ها دارای پنل OLED هستند با این تفاوت که صفحه نمایش Pixel ۲ تخت و صفحه نمایش Pixel ۲ XL به صورت خمیده طراحی شده است. هر دوی این گجت ها به صورت پیش فرض از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و یا Android Oreo استفاده می کنند و به گفته گوگل تنها تفاوت میان آنها در سایز صفحه نمایششان خلاصه می شود. همانطور که از صحبت های کارشناسان گوگل بر می آید بدون در نظر گرفتن صفحه نمایش هر دو پرچمدار امسال دارای ویژگی های مشابهی هستند و کاربران هر دو گجت تجربه مشابهی را از کار کردن با این گوشی ها خواهند داشت.
جدیدترین محصولات معرفی شده در رویداد Google Pixel 2
دوربین اصلی به کار رفته در گوشی های سری پیکسل امسال از بسیاری از جهات شبیه به دوربین آیفون 8 است، دوربین های 8 مگاپیکسلی این گوشی ها از فناوری واقعیت مجازی پشتیبانی کرده و کاربر می تواند در ثبت عکس های خود از حالت پرتره نیز استفاده کند. از دیگر تغییرات اعمال شده در این گوشی های قدرتمند نسبت به مدل های پیشین می توان به حذف جک هدفون اشاره کرد که می تواند علاقه مندان به موسیقی را کمی ناراحت کند. قیمت اعلام شده برای سفارش گوشی Pixel 2 649 دلار و قیمت در نظر گرفته شده برای خرید Pixel 2 XL 849 دلار است.

۲- کروم بوک Google Pixelbook

پس از ماه ها شایعه پراکنی در باره لپ تاپ جدید و منحصر به فرد شرکت گوگل در حین رویداد دیشب مشخص شد که Google Pixelbook یک کروم بوک است. این کروم بوک دارای طراحی هیبریدی بوده و به کاربر اجازه می دهد که از آن به عنوان یک لپ تاپ و یا یک تبلت استفاده کند، صفحه نمایش به کار رفته در آن 12.3 اینچی است و به لطف عمر باتری طولانی 10 ساعته اش می توانید در مواقعی که به برق شهری دسترسی ندارید روی آن حساب کنید. از دیگر ویژگی های جذاب این کروم بوک می توان به بهره گیری همه جانبه آن از دستیار هوشمند مجازی گوگل و یا Google Assistant نام برد؛ اگر برای تعامل با Google Assistant از فرمان های صوتی استفاده کنید، او هم در جواب شما از پاسخ صوتی استفاده کرد و اگر سوال خود را به صورت متنی برایش مطرح کنید پاسخ دریافتی شما هم به صورت متن خواهد بود، بدین ترتیب در محیط هایی که نمی خواهید برای اطرافیان مزاحمت ایجاد کنید می توانید از این قابلیت Google Assistant استفاده کنید.
جدیدترین محصولات معرفی شده در رویداد Google Pixel 2
علاوه بر این گوگل برای رضایت کاربرانی که دارای زمینه کاری طراحی گرافیکی و کار های هنری هستند در پروژه مشترکی با شرکت Wacom قلم نوری ای را مخصوص این گجت طراحی کرده که در صورت تمایل با پرداخت مبلغی ۹۹ دلاری می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای سفارش Pixelbook ۹۹۹ دلار است و برای در اختیار گرفتن نسخه قدرتمند تر آن که از پردازنده Core i۷ استفاده می کند و مقدار رم بیشتری در تولیدش به کار رفته باید مبلغی معادل ۱۶۴۹ دلار هزینه کنید.

3- دستیار های هوشمند خانگی Google Home Mini و Google Home Max

گوگل در رویداد اخیرش دو عضو دیگر را به خانواده دستیار های هوشمند خانگی خود اضافه کرد. نسخه کوچکتر Google Home Mini نام دارد که رقیب جدی ای برای دستیار هوشمند خانگی Echo Dot شرکت آمازون خواهد بود، کیفیت و حجم صدای خروجی این گجت عالی است و برای فعال کردن آن می توانید از لمس انگشت خود بر روی دکمه مربوطه اش استفاده کنید، این گجت در رنگ های مشکی، خاکستری و مرجانی (قرمز مایل به زرد) و با قیمتی ۴۹ دلاری در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
جدیدترین محصولات معرفی شده در رویداد Google Pixel 2
نسخه بزرگتر دستیار های هوشمند خانگی معرفی شده اخیر Google Home Max نام دارد و به نظر می رسد به منظور رقابت با دستیار هوشمند خانگی اپل و یا HomePod طراحی شده باشد. این گجت نیز برای انجام وظایف خود از Google Assistant بهره می برد و استفاده از دو بلندگوی استریو و 2 سابووفر از دیگر ویژگی های آن است، Google Home Max در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده و با صرف هزینه ای 399 دلاری می توانید آن را به خانه خود بیاورید.

۴- هدست واقعیت مجازی Google Daydream View

به نظر می رسد که گوگل قصد کوتاه آمدن از هدف خود برای ورود به بازار فناوری واقعیت مجازی را ندارد. سال گذشته شاهد معرفی اولین نسخه هدست واقعیت مجازی گوگل و یا Daydream View بودیم، در رویداد اخیر نیز نسخه جدید تری از این گجت به حضار معرفی شد که در مقایسه با نسل اول پیشرفت هایی را نشان می دهد. نسخه جدید هدست واقعیت مجازی شرکت گوگل سهولت و دقت بیشتری را در نصب بر روی سر کاربر نشان می دهد و گستره دید آن نیز وسیع تر شده است.
جدیدترین محصولات معرفی شده در رویداد Google Pixel 2
این گجت واقعیت مجازی تنها از گوشی های Samsung Galaxy S۸، Samsung Galaxy Note ۸، LG V۳۰ و البته پرچمداران امسال سری Google Pixel پشتیبانی می کند و به منظور هماهنگی رنگی با دستیار های هوشمند خانگی گوگل در رنگ های مشکی، خاکستری و مرجانی به بازار عرضه خواهد شد؛ قیمت در نظر گرفته شده برای خرید آن ۹۹ دلار اعلام شده است که در مقایسه با نسل اول افزایش قیمتی ۲۰ دلاری را نشان می دهد.

5- هندزفری Google Pixel Buds

Pixel Buds نام هندزفری جدید بی سیم و بلوتوثی شرکت گوگل است که در مراسم شب گذشته معرفی شد و با توجه به عدم پشتیبانی گوشی های Pixel ۲ و Pixel ۲ XL از هندزفری های عادی می توان روی فروش بالای آن حساب کرد. اما Pixel Buds گجتی فراتر از یک هندزفری معمولی است و در طراحی آن توجه ویژه ای به دستیار هوشمند مجازی گوگل شده است، دسترسی سریع به Google Assistant، یاد آوری نوتیفیکیشن ها و پیام ها از طریق خواندن آنها در گوش کاربر و قابلیت باور نکردنی ترجمه همزمان Google Translate از جمله ویژگی های این هندزفری جذاب هستند.
جدیدترین محصولات معرفی شده در رویداد Google Pixel 2
همراه با این هندزفری محفظه شارژی به کاربر ارائه می شود که می تواند انرژی لازم برای 24 ساعت عملکرد هندزفری را تامین کند و Pixel Buds هم می توانند با هر بار شارژ کامل به مدت 5 ساعت روشن بمانند. هندزفری جدید گوگل در رنگ های آبی، سفید و مشکی و با قیمتی معادل 159 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

۶- اولین دوربین مجهز به هوش مصنوعی دنیا با نام Google Clips Camera

یکی از سورپرایز های رویداد شب گذشته گوگل معرفی اولین دوربین هوشمند مجهز به فناوری هوش مصنوعی دنیا بود، این دوربین Clips Camera نام دارد و بهره مندی آن از هوش مصنوعی گجت را قادر ساخته تا به طور خودکار سوژه های جالب عکاسی را شناسایی کرده و از آنها عکس بگیرد.
جدیدترین محصولات معرفی شده در رویداد Google Pixel 2
این سوژه می تواند لبخند افراد و یا شیرین کاری حیوانات خانگی شما باشد و به گفته کارشناسان گوگل نحوه انتخاب سوژه و دقت عملکرد این دوربین با گذشت زمان پیشرفت خواهد کرد، این دوربین به منظور سهولت انتقال محتوا و بی نیاز گردن کاربر از استفاده از سیم های رابط عکس ها و ویدئو های ثبت شده خود را به طور خودکار به Google Photos منتقل می کند. Clips Camera تنها تصویر را ضبط کرده و ویدئو های رکورد شده توسط آن صدا ندارند و می توانید آن را به هر جسمی متصل کنید ( حتی لباس کاربر). عرضه آن به بازار در آینده ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد و قیمت تعیین شده برای خرید آن ۲۴۹ دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج