۶۳۹۵۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۴۹ بازی برتر آی او اس برای آیفون و آیپد که تا سال ۲۰۱۷ عرضه شده‌اند، بپردازیم.

وب سایت تکراتو : در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۴۹ بازی برتر آی او اس برای آیفون و آیپد که تا سال ۲۰۱۷ عرضه شده‌اند، بپردازیم. عناوین این لیست تمام ژانرها و سبک‌ها را شامل می‌شوند و تمام سلیقه‌ها را نیز در بر می‌گیرند.
۱۱. Superbrothers: Sword & Sworcery EP

قیمت: ۳.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

Superbrothers: Sword & Sworcery EP برای اولین بار در ۲۴ ماه مارس سال ۲۰۱۱ عرضه شد و تاکنون یکی از بهترین های موبایل به حساب می‌آید؛ یک بازی ماجراجویی عجیب، زیبا، ناراحت کننده و تجربی درباره یک جنگجو که در یک جستجوی اسرار آمیز به سر می‌برد. سبک هنری پیکسلی، موسیقی و گیم پلی خاص آن از ویژگی‌هایش محسوب می‌شود.


۱۲. rymdkapsel

قیمت : ۳.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

کمتر بازی استراتژیک مشابه rymdkapsel پیدا می‌شود که در آن باید در فضا، با کاشی‌هایی تترومینو شکل (tetromino)، پایگاهی را بسازید و پیکربندی آن را محکم کنید تا منابع خود را به حداکثر برسانید. در کنار این کار، باید با گشت و گذار و مین گذاری در محیط اطراف، در برابر حمله دشمنان نیز دفاع کنید. طراحی RTS این بازی نیز برای موبایل بسیار مناسب است.


۱۳. To the Moon

قیمت : ۲.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)


در این بازی نقش آفرینی شما باید با ساخت خاطراتی اشتباه که پیرمرد را به ماه می‌فرستد، آرزوی مرگش را برآورده کنید. تمام بازی متشکل از حل معماها و اتصال خاطرات به یکدیگر است و امکان پرش به مورد دیگر نیز وجود دارد. گیم پلی بازی نیز خوب است و داستان، نقطه قوت آن به شمار می‌رود و از نظر احساسی تاثیرگذار است. فراموش نکنید بازی را همراه با پخش صدا انجام دهید.


۱۴. Duet

قیمت: ۲.۹۹ دلار
بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

انجام بازی Duet نیازمند شناخت فضایی است تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید و از خوردن به موانع با دایره‌های قرمز و آبی جلوگیری کنید.


۱۵. The Binding of Isaac: Rebirth
قیمت: ۱۴.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

The Binding of Isaac: Rebirth برای هر کسی مناسب نیست. در این بازی یک کودک را هدایت می‌کنید که به درون پنهان زمین می‌افتد و باید هیولاهایی که آنجا می‌بینید را با استفاده از اشک و گلوله از بین ببرید.


۱۶. سری بازی‌های Five Nights at Freddy's

قیمت : ۲.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

بازی Five Nights at Freddy's یکی از وحشتناک‌ترین و البته بهترین بازی های آیفون و در مجموع پلتفرم موبایل محسوب می‌شود؛ که البته در ابتدا برای PC ساخته شده بود. شما در این بازی نقش مستخدم شبانه پیتزا فروشی Freddy Fazbear را ایفا می‌کنید. داستان بازی از این قرار است که تعدادی عروسک متحرک که برای سرگرمی کودکان ساخته شده‌اند، شامل Chica the Chicken ،Bonnie the Bunny ،Freddy Fazbear و Foxy the Pirate Fox، در شب فعال و البته قاتل می‌شوند.

شما نیز می‌توانید در اتاق امنیت و از طریق دوربین‌ها، آن‌ها را تحت نظارت قرار دهید و در صورت نزدیک شدن، درها را ببندید. اما قدرت شما محدود است، بنابراین نیاز به محافظت از راه‌های دیگر دارید و همچنین، هر چه بیشتر در آنجا کار کنید، حیوانات ناآرام‌تر می‌شوند. هم اکنون ۵ بازی از این سری ساخته شده است که همه را می‌توانید در صفحه آیتونز Scott Cawthon پیدا کنید.


۱۷. Smash Hit

قیمت: رایگان

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

Smash Hit دارای یک گیم پلی مرکزی است و یک بازی کامل را شکل می‌دهد و نتیجه آن عالی است. روش انجام بازی ساده است: هر چیزی را خرد کنید. این بازی نوعی ریل شوتر اول شخص محسوب می‌شود، اما به جای تیر اندازی، باید توپ‌های فلزی را به اشیای شیشه‌ای پرتاب کنید. پس از اینکه بازی را شروع کردید، سخت می‌توانید آن را کنار بگذارید!


۱۸. سری بازی‌های Pumped BMX

قیمت : گوناگون

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

اگر از پرش در دوچرخه سواری بی ام ایکس خوشتان می‌آید، سری بازی‌های Pumped BMX احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای کار باید از دکمه pump برای افزایش سرعت و از جوی استیک سمت چپ برای انتخاب حرکت مورد نظر در زمان پرش به هوا و سپس دکمه spin استفاده کنید. حرکت‌های دیگر نیز با کج کردن آیفون امکان‌پذیر است. با کمی تمرین و پرش همه چیز دستتان می‌آید.


۱۹. Solitairica

قیمت : ۳.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

Solitairica ترکیبی از پاسور با روگ لایک نوبتی (از زیرژانرهای سبک نقش آفرینی) است. شباهت به پاسور از آن جهت است که باید تعدادی کارت را ایجاد کنید تا کارتی باقی نماند و حریف را شکست دهید و یا در برابر آن شکست نخورید. افزایش قدرت نیز با جمع آوری کارت امکان پذیر است که با هر بار بازی، افزایش می‌یابد. انجام این بازی واقعا سرگرم کننده است.


۲۰. Crypt of the Necrodancer

قیمت : ۱.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۲)

Crypt of the Necrodancer یکی از منحصر به فردترین بازی‌ها در نوع dungeon crawl است و در عین محیط محدودی که به نظر می‌رسد، دارای ریتم است. شما باید با سیستم کنترل (با تپ تا سوایپ)، در حرکت باشید و با شناخت ریتم هیولاها و بدون آسیب دیدن، آن‌ها را از بین ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج