۷۰۶۱۰۳
۵۸۷۲
۵۸۷۲
پ

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان

در دنیای امروز برای انجام پروژه های سنگین عمرانی اعم از ساختمان، تونل سازی، معدن کاوی، پل سازی، جاده سازی و پروژه های مشابه دیگر به تجهیزات بسیار سنگین و غول پیکری نیاز است که بدون آن ها کوچکترین عملیات عمرانی و ساخت و ساز در مقیاس بزرگ غیرممکن خواهد بود.

برترین ها: در دنیای امروز برای انجام پروژه های سنگین عمرانی اعم از ساختمان، تونل سازی، معدن کاوی، پل سازی، جاده سازی و پروژه های مشابه دیگر به تجهیزات بسیار سنگین و غول پیکری نیاز است که بدون آن ها کوچکترین عملیات عمرانی و ساخت و ساز در مقیاس بزرگ غیرممکن خواهد بود.

در این میان کمپانی های متعددی در سراسر جهان وجود دارند که این تجهیزات سنگین را تولید می کنند که در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را با تعدادی از آن ها آشنا کنیم که مشهورترین و معتبرترین کمپانی ها در زمینه کاری خود در جهان به شمار می آیند.

1-کاترپیلار (ایالات متحده)

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
کمپانی کاترپیلار (Caterpillar ) یک شرکت آمریکایی است که با استفاده از یک سیستم فروش جهانی در زمینه طراحی، توسعه، مهندسی، تولید، بازاریابی و فروش دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی بزرگ، موتورها و بیمه به مشتریان خود در سراسر جهان خدمات رسانی می کند. کاترپیلار یک سازنده پیشرو در زمینه تجهیزات ساخت و ساز و معدن کاوی، موتورهای دیزلی و گازی، توربین های گازی صنعتی و لوکوموتیوهای دیزلی- الکتریکی است. ساختمان مدیریت اصلی این کمپانی در پیوریا در ایالت ایلینوی ایالات متحده قرار دارد و در اوایل سال گذشته میلادی اعلام شد که مدیریت اصلی این کمپانی به شیکاگو منتقل خواهد شد.


۲- کوماتسو (ژاپن)

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
کمپانی کوماتسو (Komatsu ) یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین الات ساختمانی، معدن کاوی و نظامی و همچنین تجهیزات صنعتی مانند ماشین های پرس، لیزر و ژنراتورهای ترموالکتریک فعالیت دارد. ساختمان مرکزی این کمپانی در میناتو، توکیو قرار دارد. کوماتسو در سال ۱۹۲۱ تاسیس شده و یک کمپانی بزرگ است که از یک شرکت مادر و ۱۸۲ کمپانی کوچک دیگر تشکیل شده است. کوماتسو دومین کمپانی بزرگ جهان در زمینه تولید ماشین الات ساخت و ساز و تجهیزات معدن کاوی بعد از کمپانی هیتاچی به شمار می آید.


۳- ولوو (سوئد)

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
کمپانی ولوو با نام کامل «تجهیزات ساخت و ساز ولوو» یک کمپانی مهم بین المللی است که در زمینه توسعه، ساخت و فروش تجهیزات ساختمانی و صنایع مرتبط فعالیت می کند. این کمپانی بخشی از گروه تجاری بزرگ تر است. کمپانی ولوو در زمینه ساخت لودرهای چرخدار، ماشین آلات هیدرولیکی استخراج معادن، کشنده های بسیار قدرتمند و پیچیده، گریدر، غلتک های خاکی و آُسفالتی، کوبنده ها، لودرهای کج بیل، لودرهای کوچک و ماشین آلات آسیاب تخصص دارد. ساختمان مرکزی این غول صنعتی در بروکسل بلژیک قرار دارد.


۴- تجهیزات ساخت و ساز هیتاچی (ژاپن)

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
کمپانی ماشین آلات ساخت و ساز هیتاچی یک کمپانی تولید تجهیزات ساختمانی است که تجهیزات بزرگ و کوچکی برای مشتریان خود در سراسر دنیا و در زمینه های مختلف ساخت و ساز فراهم می کند. تجهیزات ساخت این کمپانی از دوام، قدرت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار بوده و هزینه راه اندازی و نگهداری از آن ها نیز بسیار پایین است. این کمپانی در زمینه ساخت ماشین آلات حفاری، بارگیری، حمل، خرد کردن، برش و نظارتی ید طولایی داشته و در سراسر جهان با اطمینان کامل از تولیدات این کمپانی استفاده می شود.


۵- لیبر (آلمان)

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
گروه صنعتی لیبر (Liebherr ) یک تولید کننده بسیار بزرگ تجهیزات صنعتی است که مرکز آن در سوییس قرار دارد. این گروه صنعتی از بیش از ۱۰۰ کمپانی کوچک تر تشکیل شده که در ۱۰ بخش طبقه بندی شده اند: خاکبرداری، معدن کاوی، جرثقیل های متحرک، جرثقیل های برجی، تکنولوژی تولید بتن، جرثقیل های دریایی، سیستم های هوافضا و حمل و نقل، ابزارهای ماشینی و سیستم های اتوماسیون، ماشین آلات خانگی و اجزای ماشین آلات صنعتی. این کمپانی در سراسر جهان بیش از ۴۲.۰۰۰ نیروی کار داشته و در سال ۲۰۰۷ بزرگترین کمپانی جهان در زمینه ساخت جرثقیل بود. کمپانی لیبر در حال حاضر بلندترین و قدرتمند ترین جرثقیل زنجیری جهان را در اختیار دارد.

این جرثقیل می تواند ۳.۰۰۰ تن را بلند کرده و حداکثر ارتفاع قرقره آن ۲۴۸ متر می باشد. این میزان از قدرت با اتصال یک بازوی متحرک شبکه ای اضافی ۱۲۶ متری به بازوی اصلی ۱۲۰ متری آن بدست آمده است. علاوه بر جرثقیل های متنوع، این کمپانی در زمینه تولید ماشین آلات خاکبرداری و ماشین آلات حفاری هیدرولیک، لودرهای چرخدار، تراکتورها و لودرهای زنجیری،گرداننده های تلسکوپی و ماشین های حمل زباله و تخلیه کن فعالیت دارد.


۶- سانی (چین)

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
کمپانی سانی (Sany) یک کمپانی صنعتی و چند ملیتی چینی است که در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی سنگین فعالیت داشته و دفتر مرکزی آن در چانگشا در استان هونان قرار دارد. این کمپانی ششمین تولید کننده ماشین آلات صنعتی سنگین در جهان به شمار می آید.


۷- زوملیون (چین)

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
زوملیون (Zoomlion ) یک تولید کننده ماشین آلات ساختمانی و تجهیزات فاضلابی در چین است که دفتر مرکزی آن در پارک علمی و فناوری زوملیون در چانگشا قرار دارد. این کمپانی ششمین کمپانی بزرگ تولید کننده تجهیزات ساخت و ساز در جهان و بزرگ ترین در نوع خود در چین به شمار می آید. زوملین در سال ۲۰۰۸ شرکت CIFA که سومین شرکت بزرگ در زمینه ساخت تجهیزات بتن در جهان بود را خریداری کرد که در زمان خود بزرگ ترین خرید کمپانی های اروپایی بود که توسط یک کمپانی چینی صورت می گرفت.


۸- ترکس (ایالات متحده)

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
کمپانی ترکس (Terex) یک گروه صنعتی آمریکایی است که در زمینه ساخت بالابر و سیستم های بارگیری و تخلیه کالا در عرصه های مختلف مانند ساخت و ساز، زیرساخت، معادن سنگی، بازیافت، انرژی، معدنکاوی، باربری دریایی، حمل ونقل، پالایشگاه، تصفیه سازی و غیره فعالیت دارد. از فعالیت های اصلی این کمپانی می توان به ساخت پلتفرم های کاری هوایی، ساخت و ساز، ساخت جرثقیل های غول پیکر، حمل و نقل بار در بنادر و پردازش مواد اشاره کرد.


۹- دوسان اینفراکور (کره جنوبی)

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
دوسان اینفراکور (Doosan Infracore) یک کمپانی بین المللی است که در زمینه تولید ماشین آلات حفاری در اندازه های مختلف، لودرها و موتورهای دیزلی و دیگر ماشین آلات در انواع و اندازه های مختلف فعالیت دارد. این کمپانی در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین تولید کننده های موتورهای بزرگ در جهان در زمینه تجهیزات چند منظوره است که می توانند شرایط بسیار سخت محیطی را تاب بیاورند.


۱۰- جان دیر

۱۰ کمپانی بزرگ سازنده تجهیزات ساخت و ساز در جهان
کمپانی جان دیر (John Deere) یک کمپانی آمریکایی است که در زمینه تولید ماشین آلات کشاورزی، ساخت و ساز، ماشین آلات جنگلداری، موتورهای دیزلی، تجهیزات و ماشین آلات ریلی، قطعات موتوری سنگین و تجهیزات چمن زنی در ایالات متحده پیشرو می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج