adexo3
۷۳۳۹۵۰
۱ نظر
۵۰۴۴
۱ نظر
۵۰۴۴
پ

چگونه جام جهانی را رایگان در گوشی تماشا کنیم؟

اگر طی جام جهانی ۲۰۱۸ به تلویزیون دسترسی ندارید و به دنبال راه‌های دیگر برای تماشای مسابقات هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با بهترین اپلیکیشن‌های پخش زنده جام جهانی برای گوشی آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.

وب‌سایت کلیک : اگر طی جام جهانی ۲۰۱۸ به تلویزیون دسترسی ندارید و به دنبال راه‌های دیگر برای تماشای مسابقات هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با بهترین اپلیکیشن‌های پخش زنده جام جهانی برای گوشی آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید. بیست و یکمین دوره از سری مسابقات فوتبال جام جهانی در کشور روسیه برگزار شده و تا کنون شاهد رقابت تیم‌های مختلف بوده‌ایم.

هیجان این سری مسابقات در حدی بوده که حتی افرادی که به فوتبال علاقه ندارند هم پای مسابقات می‌نشینند و با هیجان آن‌ها را تماشا می‌کنند. اگر شرایط‌تان به صورتی است که به تلویزیون دسترسی ندارید و نمی‌توانید مسابقات جام جهانی را به صورت زنده تماشا کنید، این امکان وجود دارد تا با استفاده از اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه، مسابقات را به تلفن هوشمند خود بیاورید. اپلیکیشن‌های ایرانی مختلفی برای تماشای جام جهانی ۲۰۱۸ برای اندروید و iOS موجود بوده و کاربران می‌توانند به صورت رایگان آن‌ها را دانلود و نصب کنند و از این طریق به راحتی مسابقات فوتبال این سری از جام جهانی را تماشا کنند. در ادامه با معرفی بهترین اپلیکیشن‌های پخش زنده جام جهانی برای گوشی همراه باشید.

چگونه جام جهانی را رایگان در گوشی تماشا کنیم؟

لنز

لنز یک اپلیکیشن تلویزیون تعاملی است که توسط آن به دنیایی از مولتی مدیا دسترسی پیدا خواهید کرد. لنز این امکان را به شما می‌دهد تا شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی را به صورت زنده در تلفن هوشمند خود داشته باشید و از این طریق شبکه‌های مختلف را دریافت کنید. علاوه بر این‌ها توسط لنز به آرشیو وسیعی از سریال‌، فیلم و موزیک دسترسی خواهید داشت که البته برای استفاده از آن‌ها می‌بایست اشتراک خریداری کرد. اما نکته هیجان انگیز موجود در این سرویس، به بخش ورزشی آن یعنی لنز اسپرت مربوط می‌شود. با وارد شدن به این بخش می‌توان تنها با ساخت یک حساب کاربری، مسابقات فوتبال جام جهانی را به صورت زنده و با کیفیت بسیار عالی تماشا کرد.

ویژه برنامه‌های اختصاصی هم توسط لنز اسپرت تدارک دیده شده که معمولا بین دو نیمه پخش می‌شوند. سرویس لنز برای کاربران ایرانسل با ترافیک رایگان بوده و حین استفاده از محتوای آن، حجم اینترنت‌تان مصرف نمی‌شود. علاوه بر این‌ها استفاده از قابلیت پخش زنده جام جهانی بدون نیاز به خرید اشتراک، در دسترس خواهد بود. بنابراین لنز برای همه کاربران، مخصوصا مشترکین ایرانسل می‌تواند بهترین انتخاب از میان اپلیکیشن‌های مشابه در این زمینه باشد. اپلیکیشن لنز برای اندروید و iOS موجود است.

چگونه جام جهانی را رایگان در گوشی تماشا کنیم؟

آیو

آیو یکی دیگر از اپلیکیشن‌های تلویزیون تعاملی است که بخش اختصاصی را با نام آیو اسپرت برای پخش برنامه‌های ورزشی و مسابقات در نظر گرفته است. تماشای برنامه‌های این بخش به صورت رایگان قابل انجام بوده و شما می‌توانید تنها با ثبت نام و بدون پرداخت حق اشتراک، به پخش زنده جام جهانی و مسابقات آن دسترسی داشته باشید. نکته بسیار مثبت آیو، رایگان بودن ترافیکش در سرویس‌های بیشتری نسبت به لنز است. استفاده از آیو برای مشترکین اینترنت همراه اول، مبین نت، آسیاتک، پارس آنلاین، های‌وب، پیشگامان، فن آوا، صبانت، بیتانت، تک نت، یوزنت، ساتیا، خلیج فارس آنلاین و مخابرات استان‌های مرکزی، قم و گیلان، رایگان است.

چگونه جام جهانی را رایگان در گوشی تماشا کنیم؟

تلوبیون

یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های پخش تلویزیون به صورت آنلاین، تلوبیون بوده که توسط آن می‌توان به صورت رایگان برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کرد، آن‌ها را ضبط کرد و یا به برنامه‌های پخش شده در گذشته دسترسی داشت. تلوبیون با وجود این که برنامه خاصی برای رایگان سازی ترافیک مشترکین اپراتورهای مختلف ندارد، اما به دلیل ارایه رایگان سرویس‌هایش، می‌تواند انتخاب مناسبی به عنوان اپلیکیشن برتر پخش زنده جام جهانی باشد.

چگونه جام جهانی را رایگان در گوشی تماشا کنیم؟

آنتن

توسط آنتن می‌توان حتی بدون ساخت حساب کاربری و تنها با یک کلیک، به شبکه‌های تلویزیونی دسترسی داشت. به همین ترتیب شما می‌توانید بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه‌ای، مسابقات جام جهانی را به صورت زنده و با کیفیت بالا تماشا کنید. از دیگر ویژگی‌های این سرویس می‌توان به امکان مشاهده برنامه‌های گذشته و دانلود محتوا اشاره کرد. آنتن در نسخه‌های اندروید، iOS و همچنین تحت وب قابل دسترسی است.

چگونه جام جهانی را رایگان در گوشی تماشا کنیم؟

روبیکا

روبیکا یک سرویس چندکاره است که قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. یکی از بخش‌های جذاب موجود در این سرویس به پخش چندرسانه‌ای آن مربوط می‌شود که توسط آن می‌توان به محتوای مختلف دسترسی داشت. پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی از جمله بازی‌های فوتبال یکی دیگر از توانایی‌های جذاب روبیکا بوده که در دوره مسابقات جام جهانی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. یکی از اصلی‌ترین نکات مثبت این سرویس، رایگان بودن ترافیکش برای مشترکین همراه اول و ایرانسل است.

چگونه جام جهانی را رایگان در گوشی تماشا کنیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روبیکا رو نصب کردم.ولی از حجم بسته اینترنتی م کم کرد.گول نخورید.جوابگو هم نیست پشتیبانی ش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج