۷۵۰۲۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چگونه پخش خودکار ویدیو در فایرفاکس را قطع کنیم؟

این قابلیت اواخر هفته گذشته به Firefox Nightly، آخرین نسخه آزمایشی مرورگر محبوب موزیلا افزوده شده است و از کاربران می‌خواهد به صورت پیش‌فرض مشخص کنند دوست دارند وب‌سایت‌ها ویدیو‌هایی با صدا پخش کنند یا خیر!

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: کاربران مرورگر فایرفاکس هم از این پس می‌توانند هنگام بازدید از وب‌سایت‌ها، قابلیت پخش خودکار ویدیوها و صدا را بلوکه کنند.

چگونه پخش خودکار ویدیو در فایرفاکس را قطع کنیم؟

این قابلیت اواخر هفته گذشته به Firefox Nightly، آخرین نسخه آزمایشی مرورگر محبوب موزیلا افزوده شده است و از کاربران می‌خواهد به صورت پیش‌فرض مشخص کنند دوست دارند وب‌سایت‌ها ویدیوهایی با صدا پخش کنند یا خیر!

چگونه پخش خودکار ویدیو در فایرفاکس را قطع کنیم؟

به علاوه، کاربران این امکان را هم دارند که قابلیت پخش خودکار ویدیو را برای تمام وب‌سایت‌ها غیرفعال کنند. این قابلیت که در بخش preferences قرار دارد؛ به کاربران اجازه می‌دهد امکان پخش خودکار ویدیو را به هیچ سایتی ندهند.

فعلا گزینه autoplay blocking تنها به نسخه آزمایشی Nightly فایرفاکس افزوده شده است ولی قرار است در ماه اکتبر به نسخه اصلی و رسمی مرورگر فایرفاکس نیز اضافه شود.

چگونه پخش خودکار ویدیو در فایرفاکس را قطع کنیم؟

این به‌روزرسانی فایرفاکس شامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های حفاظت از ردیابی نیز هست. این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها اجازه می‌دهند ابزارهای ردیابی رفتارهای کاربران در وب‌سایت و تبلیغات آنلاین مسدود شوند.

مدت‌ها است قابلیت توقف پخش خودکار ویدیوها در وب‌سایت روی مرورگرهای محبوبی مانند کروم و سافاری در دسترس کاربران قرار گرفته است.

راحتی بیشتر کاربران در وب‌گردی

کروم با انتشار نسخه ۶۶ به کاربران اجازه داد پخش خودکار ویدیوها را متوقف کنند و پس از آن شاهد کاهش چشم‌گیر بازدیدکننده‌های ویدیوهای تبلیغاتی روی وب بودیم.

مرورگر سافاری اپل هم در ژوئن ۲۰۱۷ این قابلیت را روی سیستم‌عامل مک‌او‌اس High Sierra در دسترس کاربران قرار داد.

افزودن قابلیتی مانند autoplay blocking به یک مرورگر وب نشان می‌دهد آن مرورگر تا چه اندازه به کاربران در وب‌گردی‌ها آزادی و اختیار می‌دهند و موراد مزاحم را حذف می‌کنند.

تحقیقات زیادی نشان می‌دهد که پخش خودکار ویدیوهای تبلیغاتی در هنگام بازدید از یک وب‌سایت خوش‌آیند کاربران نیست و تمایل دارند ابزارهایی برای متوقف کردن یا مدیریت این تبلیغات روی مرورگرهای وب داشته باشند.

کاربران ثابت کردند بیشتر از مرورگرهای وبی استفاده می‌کنند که راحتی بیشتری برایشان داشته و به آن‌ها در انتخاب نوع نمایش محتوا و تبلیغات وب آزادی عمل بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج