جاباما
۷۵۷۸۱۴
۳ نظر
۵۰۶۶
۳ نظر
۵۰۶۶
پ

آموزش دانلود نسخه موبایل فورتنایت برای گوشی‌های سامسونگ

دانلود نسخه موبایل فورتنایت به تازگی برای گوشی‌های اندرویدی میسر شده است. بازی فورتنایت موبایل اکنون فقط در اختیار کاربران برخی مدل‌های منتخب سامسونگ قرار دارد، اما به زودی در دسترس همه قرار می‌گیرد. در ادامه، با مدل‌های پشتیبانی‌کننده از این بازی و نحوه دانلود نسخه موبایل فورتنایت آشنا می‌شویم.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: دانلود نسخه موبایل فورتنایت به تازگی برای گوشی های اندرویدی میسر شده است. بازی فورتنایت موبایل اکنون فقط در اختیار کاربران برخی مدل‌های منتخب سامسونگ قرار دارد، اما به زودی در دسترس همه قرار می‌گیرد. در ادامه، با مدل‌های پشتیبانی‌کننده از این بازی و نحوه دانلود نسخه موبایل فورتنایت آشنا می‌شویم.

آموزش دانلود نسخه موبایل فورتنایت برای گوشی‌های سامسونگ

در جریان مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 9، مدیر عامل شرکت اپیک گیمز نیز حضور پیدا کرد. این شرکت به خاطر طراحی و عرضه بازی چند نفره و آنلاین فورتنایت، که امروز طرفداران فوق‌العاده زیادی در سراسر دنیا دارد، به محبوبیت زیادی رسیده است. وی در جریان مراسم بعد از اعلام خبر عرضه نسخه اندرویدی فورتنایت گفت بازی، اکنون منحصر به برخی گوشی های گلکسی سامسونگ خواهد بود.

اگرچه پیشتر تصور می‌کردیم دانلود نسخه موبایل فورتنایت تنها بر روی گوشی گلکسی نوت 9 امکان‌پذیر است، اما به تازگی دریافتیم کاربران گوشی های گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی نوت 8 و تبلت گلکسی تب اس 3 نیز قادر به دانلود نسخه موبایل فورتنایت و اجرای آن هستند.

آموزش دانلود نسخه موبایل فورتنایت برای گوشی‌های سامسونگ

نکته خوشحال‌کننده اینجاست که این انحصار تا پایان هفته بیشتر طول نکشیده و به زودی، کاربران سایر گوشی های اندرویدی نیز قادر به دانلود نسخه موبایل فورتنایت و اجرای این بازی فوق‌العاده خواهند بود. بازی در حال حاضر در نسخه بتا عرضه شده و تنظیمات گرافیک آن به نحوی است که فقط بر روی گوشی های گلکسی نام برده اجرا می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم گول لینک‌های دانلودی که در سرتاسر اینترنت طی روزهای اخیر دیده می‌شوند را نخورید. در حال حاضر برای گوشی های غیر سامسونگی، امکان دانلود نسخه موبایل فورتنایت وجود ندارد. کاربران این گوشی‌ساز کره‌ای و دارنده یکی از پرچمداران ۲۰۱۷ و به بعد آن نیز بهتر است برای نیفتادن به دام اپلیکیشن‌های تبلیغاتی و ویروسی، فقط از طریق فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ اقدام به نصب برنامه کنند.

نجوه دانلود نسخه موبایل فورتنایت

در گوشی یا تبلت خود، وارد اپلیکیشن Galaxy Apps شوید. این برنامه درون منو، داخل فولدر Samsung قرار دارد. اگر قادر به پیدا کردن آن نیستید، بعد از ورود به منو، عبارت Galaxy Apps را در ادامه لمس آیکون جستجو وارد کنید.

به محض ورود به فروشگاه عرصه نرم افزارهای موبایل سامسونگ، بنر تبلیغاتی فورتنایت را خواهید دید. بر روی آن ضربه زده و سپس دکمه Install and Open را لمس کنید. فراموش نکنید از طریق این فروشگاه، اپلیکیشن نصب بازی را دانلود خواهید کرد. به عبارت دیگر، دانلود نسخه موبایل فورتنایت از داخل نرم افزاری که از طریق Galaxy Apps نصب کرده‌اید امکان‌پذیر خواهد شد.

آموزش دانلود نسخه موبایل فورتنایت برای گوشی‌های سامسونگ

اگر بعد از ورود به فروشگاه، بنر را مشاهده نکردید، از طریق گوشی یا تبلت خود بر روی این لینک کلیک کنید. اگر لینک همچنان برایتان کار نکرد، شاید دانلود نسخه موبایل فورتنایت هنوز در کشور شما امکان‌پذیر نیست.

بعد از اتمام کار، در صورت عدم باز شدن نرم افزار به صورت خودکار، بر روی دکمه Open ضربه بزنید. همچنین می‌توانید وارد منوی برنامه‌ها شده و نصب‌کننده فورتنایت را اجرا کنید.

این نرم افزار بلافاصله بعد از اجرای آن، دانلود و نصب بازی را آغاز خواهد کرد. پیش از این کار باید به اپلیکیشن اجازه دسترسی به فضای ذخیره‌سازی را بدهید. کافی است بعد از نمایش پنجره پاپ آپ شبیه به تصویر زیر، گزینه Allow را لمس کنید.

آموزش دانلود نسخه موبایل فورتنایت برای گوشی‌های سامسونگ

بعد از اتمام دانلود نسخه موبایل فورتنایت دکمه Launch را لمس کنید. می‌توان بعد از اتمام این فرآیند، نرم افزار نخستین یا همان نصب‌کننده بازی که از طریق فروشگاه برنامه‌های سامسونگ نصب شده است را حذف کنید. با این حال، بهتر است به منظور دریافت جدیدترین نسخه‌های بازی، از انجام این کار خودداری کرده و نصب‌کننده را همچنان نگه دارید.

بعد از دانلود نسخه موبایل فورتنایت ، تجربه اجرای آن بر روی دستگاه‌های موبایل را با دیگر کاربران در بخش نظرات این مطلب به اشتراک بگذارید. آیا لذت اجرای آن در گوشی همانند زمان بازی کردن در دسکتاپ است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • M48

      چه عجب بعد چند ماه بالاخره بازیش اومد. اونم برا سامسونگ

    • reza

      واسه من نیستش

      پاسخ ها

      • mohammad

        برای خیلی ها هنوز نیست. باید برین داخل سایت اپیک گیم و لیست گوشی های مجاز رو با گوشی خودتون مطابقت بدین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج