adexo3
۷۸۲۰۲
۶ نظر
۵۵۲۷
۶ نظر
۵۵۲۷
پ

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

در این مطلب ۱۰ خودرویی را به شما معرفی می کنیم که در هر فصل و جاده ای می توانید با اطمینان با آنها رانندگی کنید. از جاده های خیس و لیز و برفی گرفته تا اتوبان و بزرگراه های خشک و معمولی. این ماشین ها برای هر چهارفصل سال، امکانات لازم را دارند.

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد





برترین ها: در این مطلب 10 خودرویی را به شما معرفی می کنیم که در هر فصل و جاده ای می توانید با اطمینان با آنها رانندگی کنید. از جاده های خیس و لیز و برفی گرفته تا اتوبان و بزرگراه های خشک و معمولی. این ماشین ها برای هر چهارفصل سال، امکانات لازم را دارند.

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

BMW ۳۳۵i xDrive Sedan

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۲۰ گالن در هر مایل داخل شهر / ۳۰ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۲۴ گالن در هر مایل به طور ترکیبی این سدان موتور ۶ سیلندر توربو شارژ دوقلو و سه لیتری دارد. این موتور ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند.

Acura TL SH-AWD

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۱۸ گالن در هر مایل داخل شهر / ۲۶ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۲۱ گالن در هر مایل به طور ترکیبی با آکورا TL می توانید با خیال جمع در بدترین شرایط آب‌وهوایی نیز رانندگی کنید. این سدان دو دیفرانسیل، موتور این خودرو ۳.۷ لیتر V۶ است و ۳۰۵ اسب بخار قدرت دارد. این قوی ترین موتوری است که آکورا تا کنون تولید کرده است.

Infiniti G۳۷x Sedan

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۱۸ گالن در هر مایل داخل شهر / ۲۵ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۲۰ گالن در هر مایل به طور ترکیبی سدان G۳۷x اینفینیتی، موتور ۳.۷ لیتر V۶ با ۳۲۸ اسب بخار قدرت و دنده ۷ سرعته اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی دارد. این خودرو دو دیفرانسیل است و برای هردو آب‌وهوای بد و خوب مناسب است.

Cadillac ATS ۲.۰T

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۲۰ گالن در هر مایل داخل شهر / ۲۹ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۲۳ گالن در هر مایل به طور ترکیبی این کادیلاک موتور ۴ سیلندر V۶ دارد که توربو و دولیتری است و ۲۷۲ اسب بخار قدرت تولید می کند.

Mitsubishi Lancer Evolution X GSR

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۱۷ گالن در هر مایل داخل شهر / ۲۳ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۱۹ گالن در هر مایل به طور ترکیبی Evo در دهه ۱۹۹۰ میلادی پیشتاز جاده ها بود. مدل جدید این خودرو در حال حاضر، موتور دو لیتری با ۲۹۱ اسب بخار قدرت دارد و دو دیفرانسیل است. مدل معمولی GSR دنده ۵ سرعته دستی دارد اما مدل های دیگر آن جعبه دنده Sportronic دو کلاچ و ۶ سرعته دارند.

Subaru Impreza

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۲۷ گالن در هر مایل داخل شهر / ۳۶ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۳۰ گالن در هر مایل به طور ترکیبی همان طور که لنسر خودروی اصلی میتسوبیشی به شمار می رود، ماشین اصلی سوبارو نیز Impreza WRX است. مدل مناسب برای آب‌وهوای بد این خودرو در سه نسخه با موتورهای ۱۴۸، ۲۶۵ و ۳۰۵ اسب بخار عرضه می شود. این مدل دو دیفرانسیل است و می توانید به اطمینان با آن در دره و برف و کوه رانندگی کنید.

Ford Fusion Titanium

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۲۲ گالن در هر مایل داخل شهر / ۳۱ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۲۵ گالن در هر مایل به طور ترکیبی این خودروی دو دیفرانسیل حدود ۳۰۲۰۰ دلار قیمت دارد و برای بهره بردن از سیستم AWD باید ۲ هزار دلار دیگر نیز پرداخت کنید. این خودرو، موتور دو لیتری EcoBoost ۴ سیلندر با ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد.

Volvo XC۷۰

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۱۸ گالن در هر مایل داخل شهر / ۲۵ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۲۱ گالن در هر مایل به طور ترکیبی خودروی همه کار و چهار فصل XC۷۰، موتور ۳.۲ لیتری ۶ سیلندر با ۲۴۰ اسب بخار قدرت دارد. البته می توانید مدل T۶ AWD نیز با ۳۰۰ اسب بخار قدرت را نیز خریداری کنید.

Subaru Outback

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۲۴ گالن در هر مایل داخل شهر / ۳۰ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۲۶ گالن در هر مایل به طور ترکیبی این خودرو دو دیفرانسیل و برای هر نوع آب‌وهوایی مناسب است. موتور آن ۲.۵ لیتری با ۱۷۳ اسب بخار قدرت و ۴ سیلندر است. البته می توانید مدل دیگری با وتور ۳.۶ لیتری، ۶ سیلندر و ۲۷۶ اسب بخار نیز خریداری کنید.

Subaru Legacy

بهترین خودروها برای آب‌ و هوای بد

مصرف سوخت: ۲۴ گالن در هر مایل داخل شهر / ۳۲ گالن در هر مایل در بزرگراه / ۲۷ گالن در هر مایل به طور ترکیبی به گفته خود سوبارو، Legacy یکی از سدان های متوسط با قیمت مناسب است. این خودرو مرکز ثقل مرکزی کم و وزن سبک دارد و با اینکه برای کوه و دشت و دره هم مناسب است، اما در جاده بسیار بهتر عمل می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      اخه ادم حسابی فک میکنی مجله شما رو کی میخونه که پیشنهاد این ماشینارو میدی اونایی که ادم حسابین میان مجله تورو بخونن واقعا نمیدونی مخاطب شماها کی هستن؟ افراد متول؟

    • بدون نام

      پژو روآ و آردی رو جا انداختین.

    • مهراد1989

      پیکان هم سری دوم این مطلب خواهد آمد!

    • پیام

      دوست من مهم نیست مجله ات رو می خونن یا نه ! مهم اینه که اطلاعات درست بدی.. 24 گالن در هر مایل مصرف سوخت!!! ناو هواپیمابره مگه؟؟؟!!! یا نمیدونی مایل چقدره یا گالن!!! یا احتمالن هر دو....!

      پاسخ ها

      • من

        سلام کوچولو
        سایتای خارجی اکثرا از این واحد استفاده میکنن و مجله تنبلی میکنه تبدیلش نمیکنه به واحد لیتر بر 100کیلومتر
        خودت برو گوگل دوتا ضربو تقسیم کن تا بیاد دستت

    • mhdi

      Cadillac ATS 2.0T
      موتور 4سیلندرV6!!!!!!!!!!!!شاید از تولیدات جدیده ایرانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج