اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۱۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پرینترهای جدید سامسونگ در Forum ۲۰۱۴

یکی از مهمترین قابلیت‌های جدید این محصولات، ارتباط نزدیک‌تر با ابزارهای موبایل و امکان چاپ اسناد و تصاویر از طریق ابزارهای همراه است.

زومیت : سامسونگ مدعی است که اولین چاپگر مجهز به فناوری NFC دنیا مدل Xpress C۴۶۰ این شرکت است. اغلب چاپگرهایی که سامسونگ در فروم امسال خود به نمایش در آورده از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و کاربر تنها با نزدیک‌کردن تلفن‌هوشمند مجهز به NFC خود به این چاپگرها،‌ قادر خواهد بود تا تلفن خود را با چاپگر جفت نموده و نسبت به چاپ اسناد و تصاویر خود توسط پرینتر اقدام کند.

پرینترهای جدید سامسونگ در Forum 2014

نرم‌افزار مربوط به این چاپگرها بر روی ابزارهای اندرویدی و همچنین iOS قابل نصب هستند و کاربر از طریق این ابزارها قادر به چاپ بی‌سیم محتوای مورد نظر خود از تلفن یا تبلت خواهد بود.

اما سامسونگ تنها کاربران عادی را هدف قرار نداده و به شرکت‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته است. این شرکت پلتفرم تحت‌وب خاصی را توسعه داده که بدون سرور، امکان چاپ اسناد از طریق وب را میسر می‌کند. به این ترتیب تمام ابزارهای داخلی شرکت قادر به ارسال چاپ به چاپگر خواهند بود.

پرینترهای جدید سامسونگ در Forum 2014

چاپگر مدل ProXpress M۲۸۸۰ تا ۲۸ صفحه در دقیقه و چاپگر مدل ProXpress C۱۸۶۰ تا ۱۸ صفحه در دقیقه چاپ می‌کنند. این چاپگرها از اپلیکیشن Samsung's mobile print نیز پشتیبانی می‌کند. دارندگان موبایل‌های Galaxy می‌توانند به طور مستقیم محتوای مورنظر خود را چاپ کنند. سرویس Google Cloud Print نیز در این چاپگرها پشتیبانی می‌شود.

پرینترهای جدید سامسونگ در Forum 2014

سامسونگ با معرفی Business Core Printing Solutions به کاربران تجاری، تجهیزات چاپ بی‌سیم را ارائه می‌دهد. این راهکار، امکاناتی را فراهم می‌کند که نیاز به اتصالات با سیم را در محل کار از بین می‌برد. همچنین با این ویژگی که در پرینترها و چندکاره‌های سامسونگ وجود دارد، نیاز به سرور جداگانه را از بین می‌رود. در سال ۲۰۱۰، سامسونگ پلتفرم XOA را معرفی کرد که تاکنون، به دلیل نیاز به امکانات سخت‌افزاری بالا، در پرینترهای مدل بالای A۳ در دسترس بود. به همین دلیل سامسونگ، پلتفرم مبتنی بر وب XOA را معرفی کرد که نیاز به امکانات سخت‌افزاری بالا را از بین می‌برد و با اکثر پرینترهای مدل پایین A۴ و چندکاره سازگار است. این پلتفرم به کامل بر مبنای وب کار می‌کند و در تمام ابزارهای هوشمند و سیستم‌عامل‌های مختلف قابل استفاده است.

پرینترهای جدید سامسونگ در Forum 2014
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Garrettnbk

      http://minegift.pl/w542als/2
      darmowe konto minecraft
      minecraft konto za darmo
      pobierz minecraft free
      minecraft za free do pobrania
      minecraft premium konto
      http://minegift.pl/w542als

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج