جاباما
۹۸۱۲۵۸
۹ نظر
۵۴۴۶
۹ نظر
۵۴۴۶
پ

بهترین هدفون‌ها با قیمت زیر یک میلیون تومان

برای سال‌ها هدفون‌های بلوتوث به عنوان کالا‌هایی گران‌قیمت شناخته می‌شدند که عملا دسترسی به آن‌ها برای هر خریداری امکان‌پذیر نبود. کالا‌هایی که البته معمولا به نسبت نمونه‌های با سیم کیفیت پایین‌تری را ارائه می‌کردند، اما آزادی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دادند.

برترین‌ها: برای سال‌ها هدفون‌های بلوتوث به عنوان کالا‌هایی گران‌قیمت شناخته می‌شدند که عملا دسترسی به آن‌ها برای هر خریداری امکان‌پذیر نبود. کالا‌هایی که البته معمولا به نسبت نمونه‌های با سیم کیفیت پایین‌تری را ارائه می‌کردند، اما آزادی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دادند. امروزه، اما افزایش تنوع برند‌های تولیدکننده هدفون و هندزفری باعث شد گزینه‌های متعددی در بازار وجود داشته باشد.

گزینه‌هایی که شاید از دید کیفیت پخش صدا در سطح حرفه‌ای قرار نگیرند، اما تمام نیاز‌های کاربری عادی را برآورده می‌کنند. هدفون‌هایی که شاید بسیاری از آن‌ها از سوی تولیدکننده‌هایی به بازار روانه شوند که به شکل کلی تخصصی در این زمینه یعنی پخش‌کننده موسیقی و صدا ندارند. با توجه به این موضوع سعی کرده‌ایم به معرفی هدفون‌هایی با قیمت زیر یک میلیون تومان در بازار ایران بپردازیم.

هدفون‌هایی که سعی شده حدقل از دید برند تولیدکننده در سطح استانداردی قرار گیرند و کیفیت صدای آن‌ها برای گوش دادن به موسیقی و البته مکالمه‌های تلفنی مناسب باشد. تنها هدفون سیم‌داری که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم مربوط به برند معتبر و شناخته‌شده بیتس می‌شود. برندی که اکنون به عنوان زیرمجموعه اپل فعالیت می‌کند و معمولا محصولات آن از دید قیمت در بالاترین رده ممکن قرار می‌گیرند. با این حال نباید فراموش کرد که ارزان‌ترین هدفون بیتس می‌تواند به راحتی دیگر رقبا را از دید کیفیت پشت سر بگذارد.

بیتس مدل urBeats

متوسط قیمت: یک میلیون تومان

بهترین هدفون‌ها با قیمت زیر یک میلیون تومان

برای خریدارانی که از هدفون در محیط شهری استفاده می‌کنند و معمولا نویز‌های خارجی بزرگ‌ترین دشمن آن‌ها برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمه صوتی است، urBeats گزینه‌ای ایده‌آل است. هدفون توگوشی یا ایرفون که شاید بالاترین کیفیت ممکن را از دید پخش صدا ارائه نکند، اما توانایی کاهش نویز‌های خارجی تا سطح خوبی را در اختیار دارد. نگهدارنده‌های مختلفی با اندازه‌های متفاوت نیز در بسته‌بندی urBeats وجود دارد تا هدفون به خوبی در هر شکل گوشی قرار گیرد.

بیتس همچنان استاندارد‌های اتصال کلاسیک را فراموش نکرده و urBeats نیز از جک ۳.۵ میلیمتری استفاده می‌کند که در اکثر تلفن‌ها و پخش‌کننده‌های موسیقی یافت می‌شود. بیتس برای طراحی سیم این هدفون باز هم به سراغ فرمول موفق خود یعنی استفاده از سیم تخت رفته تا کاربر کمتر از همیشه با هدفونی گره خورده مواجه شود. این نوع سیم در کنار برطرف کردن مشکل اشاره شده، از دید طول عمر نیز وضعیت بهتری دارد و معمولا دیرتر از نمونه‌های معمولی با مشکل اتصال و کاهش کیفیت روبرو می‌شود. هرچند urBeats با رویکرد پخش‌کننده موسیقی طراحی شده، اما کنترلر روی سیم آن تمامی نیاز‌های موجود برای تماس تلفنی را نیز برطرف می‌کند. هدفونی که در چند رنگ متنوع موجود است و سرگوشی‌های سیلیکونی آن در کنار ارائه مقاومتی قابل توجه، کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کنند.

سونی مدل WI-C۴۰۰، ۲۰۱۹

متوسط قیمت: ۹۰۰ هزار تومان

بهترین هدفون‌ها با قیمت زیر یک میلیون تومان

سونی برای ما ایرانی‌ها همواره به عنوان همان برند ژاپنی باکیفیت شناخته شده و معمولا در حوزه پخش صدا به عنوان برندی قابل اطمینان در نظر گرفته می‌شود. با اینکه حضور اپل و شکست‌های طولانی مدت سونی در این بازار آن‌ها برای چند سال از تولید هدفون و پخش‌کننده‌های قابل اشاره دور کرده بود، اما اکنون مدتی است که ژاپنی باز هم توانسته‌اند در این شاخه از تکنولوژی حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشند.

یکی از هدفون‌های پرفروش سونی در بازار امروز WI-C۴۰۰ است. اگر تنها به دنبال گوش کردن به موسیقی هستید، این هدفون بی‌سیم یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار زیر یک میلیون تومان ایران است. هدفون سونی از طریق بلوتوث و NFC به گوشی شما متصل می‌شود و قابلیت جالبی را در اختیار دارد که باعث می‌شود موسیقی بدون هیچ توقفی پخش شود.

معمولا در هدفون‌های بی‌سیم، صدای پیام یا نوتیفیکیشن گوشی با کاهش صدای موسیقی در گوش پخش می‌شود، اما WI-C۴۰۰ از یک لرزشگر کوچک بهره می‌برد که اعلان‌ها را از طریق لرزش گردن به کاربر اعلام می‌کند. هدفون سونی WI-C۴۰۰ عمر باتری ۲۰ ساعته برای پخش موسیقی دارد و طی چهار ساعت و نیم به شکل کامل شارژ می‌شود. فرم پشت گردنی و ایرفون WI-C۴۰۰ باعث می‌شود که این هدفون گزینه ایده‌آلی برای ورزشکار‌های باشد.

جی بی ال مدل TUNE۶۰۰BTNC

متوسط قیمت: ۸۵۰ هزار تومان

بهترین هدفون‌ها با قیمت زیر یک میلیون تومان

شکل کلاسیک هدفون‌ها به واسطه ابعاد بزرگ معمولا نمی‌تواند نظر تمامی خریداران را برآورده کند، اما اگر فقط و فقط به کیفیت صدا اهمیت می‌دهید و اندازه بزرگ مشکلی برایتان نیست، هدفون TUNE۶۰۰BTNC از کمپانی JBL گزینه ایده‌آلی برای شماست. یکی از کاربردی‌ترین و ارزان‌ترین هدفون‌های جی بی ال که البته دارای میکروفون است و از دید پاسخگویی به مکالمه‌های صوتی نیاز‌های موجود را برطرف می‌کند.

این هدفون بی‌سیم که از بلوتوث نسخه ۴.۱ پشتیبانی می‌کند، عمر باتری ۲۲ ساعته در زمان پخش موسیقی دارد و از تکنولوژی حذف نویز‌های خارجی جی بی ال بهره می‌برد. تکنولوژی که باعث می‌شود با قرار دادن هدفون روی گوش‌های خود عملا از دنیای اطراف جدا شده و موسیقی را بدون هیچ صدای خارجی گوش کنید. شکل کلاسیک TUNE۶۰۰BTNC البته در بخشی خاص باعث ضعف آن شده.

این هدفون در مقابله با رطوبت مقاوم نیست و به هیچ‌وجه برای استفاده در زمان ورزش پیشنهاد نمی‌شود. در مقابل، اما اگر برای زمانی طولانی به دنبال استفاده از هدفون هستید و بی‌سیم بودن آن قابلیتی مهم است، TUNE۶۰۰BTNC از جی بی ال می‌تواند گزینه مناسبی باشد. هدفونی که استفاده از پوشش پلاستیکی و شبیه به چرم آن باعث می‌شود گوش‌ها در استفاده طولانی‌مدت تحت فشار قرار نگیرند.

شیائومی مدل Earbuds Global

متوسط قیمت: ۶۰۰ هزار تومان

بهترین هدفون‌ها با قیمت زیر یک میلیون تومان

شیائومی برای سال‌هاست که سعی دارد اکوسیستمی شبیه به اپل را شکل دهد و مجموعه‌ای محصول را روانه بازار کند که در کنار یکدیگر عملکردی بهتر را به نمایش در می‌آورند. این کمپانی چینی امروزه عملا چیزی نیست که تولید نکند و از محصولات آشپزخانه گرفته تا تکنولوژی را پوشش می‌دهد. یکی از جدیدترین بازار‌هایی که آن‌ها به دنبال حضوری قدرتمند در آن هستند، بازار هدفون است. موفقیت اپل با ایرپاد و ساختار خاص آن باعث شد شیائومی دقیقا مسیری مشابه را با اهالی کوپرتینو دنبال کند. یکی از محصولاتی که در این مسیر قدم برمی‌دارد، Earbuds Global است. هدفونی ۴۰ گرمی و بی‌سیم که هرچند از دید طراحی شباهتی به ایرپاد ندارد، اما از دید کارایی عملا تمامی قابلیت‌های محصول گران قیمت اپل را پیش روی شما قرار می‌دهد.

شیائومی هرچند در این هدفون از باتری لیتیوم پلیمری استفاده کرده، اما با به کارگیری بلوتوث ۵ می‌توان زمان مناسبی را به شکل فعال کار کند. به گفته کمپانی چینی می‌توانید طی ۱.۵ ساعت این هدفون را به شکل کامل شارژ کند. شارژی که به شکل استندبای و در زمان پخش موسیقی برای ۱۵ و ۴ ساعت نیاز‌های کاربر را برطرف کند. وجود کنترلر، میکروفون و باتری جداگانه برای هر هدفون این امکان را به شما می‌دهد که از Earbuds Global برای کار‌های مختلفی همچون ورزش، مکالمه و گوش دادن به موسیقی استفاده کند. هدفونی که البته در سطح مناسبی در مقابل رطوبت مقاوم است.

هایلو مدل GT۱

متوسط قیمت: ۴۵۰ هزار تومان

بهترین هدفون‌ها با قیمت زیر یک میلیون تومان

ارزان‌ترین هدفونی که اینجا به معرفی آن می‌پردازیم شاید با توجه به مسائلی مختلف بهترین گزینه هم باشد. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که هایلو در اصل یکی از برند‌های زیرمجموعه شیائومی است که با تمرکز خاص روی هدفون طراحی شده. یکی از بهترین محصولات این برند یعنی GT۱ بدون شک از دید طراحی یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیمی است که می‌توانید آن را در این بازه قیمتی تهیه کنید. هدفونی با پشتیبانی از بلوتوث ۵، عمر باتری ۱۲ ساعته، سرگوشی‌های متفاوت، کنترلر لمسی و حذف کامل نویز در زمان دریافت صدا از میکروفون و پخش موسیقی که تمام نیاز‌های شما را برآورده می‌کند.

هرچند شاید عمر باتری GT۱ روی کاغذ (پخش موسیقی ۴ ساعت) کم باشد، اما باید به این نکته توجه کنید که کیس محافظ آن به شکل جداگانه باتری را در خود جا داده و کافیست هر کدام از هدفون‌ها را داخل آن قرار دهید تا به صورت کامل شارژ شود. شاید بزرگ‌ترین ضعف GT۱ به کنترلر لمسی آن ارتباط پیدا کند. هرچند از دید کارایی این کنترلر‌ها که روی هر دو گوشی قرار گرفته‌اند، گزینه‌های مختلفی را پیش روی کاربر قرار می‌دهند، اما از دید کیفیت دریافت عملگر با لمس پوشش بیرونی، در سطح بالایی قرار نمی‌گیرند. هایلو GT۱ با توجه به مقاومت در مقابل رطوبت برای ورزش هم مناسب است و روی هر کدام از هدفون‌های آن میکروفون قرار گرفته تا به عنوان یک هندزفری کاربردی نیز شناخته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی میگی؟ تو اصلا تو ایران زندگی میکنی که این مطلبو نوشتی؟

      پاسخ ها

      • sajad

        بابا قیمتارو همرو دوبرابر زدید چرا اونوقت؟

    • بدون نام

      وات؟ یک ملیون!؟
      آدم مگه آقازاده اس که تو این اوضاع اینهمه پول بده واسه یه هدفون!
      من خودم یه ساله یه هدفون خریدم سی هزار تومن
      مث چی سالمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای گیمینگ مناسبه؟

    • بدون نام

      بابا من هندندزفری پونزده تومنی رو میگم گرونه و نمیگیرم.شما چسبیدی به زیر یه ملیون.
      میگم وضع شما خوبه میگی نه

    • بدون نام

      مرسییییییییی

    • بدون نام

      باید خون‌گریست

    • علیرضا

      من یه میلیون داشتم الان اینجا نبودم

    • بدون نام

      دیر گفتی یک میلیونم تموم شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج