۹۹۴۰۳۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

«مخمل»؛ گوشی جدید ال‌جی

اگرچه ال جی عرضه این گوشی را فقط در کره جنوبی اعلام کرده است، انتظار می‌رود که اعلامیه انگلیسی‌زبان آن هم تا پایان ماه مه منتشر شود، که به معنی عرضه آن در کشور‌های استرالیا، آمریکا و بریتانیا خواهد بود.

وب‌سایت فرادید: اگرچه ال جی عرضه این گوشی را فقط در کره جنوبی اعلام کرده است، انتظار می‌رود که اعلامیه انگلیسی‌زبان آن هم تا پایان ماه مه منتشر شود، که به معنی عرضه آن در کشور‌های استرالیا، آمریکا و بریتانیا خواهد بود.

شرکت غول تلفن‌های هوشمند، ال جی، از عرضه جدیدترین مدل گوشی سطح متوسط خود به نام «مخمل» در کره جنوبی خبر داد. این گوشی به دوربین سه لنزه «قطره بارانی» مجهز است که به ترتیب بزرگ به کوچک در پشت گوشی تعبیه شده‌اند و نمایشگر ۶.۸ اینچی آن با یک شکاف کوچک در بالا از، فناوری اولِد برخوردار است.

بر اساس مستنداتی که این غول فناوری پیش از این منتشر کرده بود، دوربین اصلی متشکل از سه سنسور ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. شنیده‌ها حاکی است که دوربین جلو هم وضوح ۱۶ مگاپیکسل خواهد داشت. نقطه قوت این گوشی پردازنده ۷۶۵ کوالکوم آن است که با نسل پنجم سازگاری دارد و در گوشی‌های رقیب نظیر اوپو و موتورولا و نیز پیکسل ۵ گوگل دیده می‌شود.

«مخمل»؛ گوشی جدید ال‌جی

در حال حاضر فقط یک ترکیب از این گوشی معرفی شده است که دارای پردازنده ۸ گیگی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی است. ورودی هدفون «مخمل» مثل سایر گوشی‌های ال جی، که به خاطر کیفیت صدای خوب مورد ستایش بوده‌اند، از نوع ۳.۵ میلی‌متری است.

مخمل ال جی ۲.۹ اینچ پهنا و ۲۶ صدم اینچ ضخامت دارد، که در مقایسه با آیفون اس‌ای مدل ۲۰۲۰ با پهنای ۲.۶۵ و ضخامت ۲۹ صدم اینچ، فقط کمی بزرگتر است، اما نمایشگر گوشی اس‌ای اپل ۴.۷ اینچی است.

این گوشی همچنین دارای سطح مقاومت گرد وخاک و آب آی پی ۶۸ است که بدین معنی است که در مقابل نفوذ گرد و خاک مقاوم است و قادر است تا عمق ۱.۵ متری زیر آب مدت نیم ساعت دوام بیاورد. باتری گوشی هم یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری است که قابلیت شارژ سریع دارد.

علاوه بر این، گوشی مخملی ال جی به قلم الکترونیک مجهز است و می‌تواند صدا‌های موسوم به آسمار را نیز ضبط کند. این اصوات صدا‌هایی نجواگونه هستند نظیر ضربه‌های ریز، پچ پچ، یا ملچ ملوچ که ثابت شده قدرت آرامش بخشیدن دارند و در یوتیوب بسیار پرطرفدار هستند.

اگرچه ال جی عرضه این گوشی را فقط در کره جنوبی اعلام کرده است، انتظار می‌رود که اعلامیه انگلیسی‌زبان آن هم تا پایان ماه مه منتشر شود، که به معنی عرضه آن در کشور‌های استرالیا، آمریکا و بریتانیا خواهد بود.

قیمت این گوشی در کره جنوبی ۸۹۹۸۰۰ وان کره، معادل ۶۰۰ پوند انگلیس است و روز ۱۵ مه وارد بازار خواهد شد.

منبع: independent

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترانه

      به نظر من گوشیه شیائومی خوبه
      مدل رد می نت 8 اگه میخاین گوشی بخرین این عالیه ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایکککک

    • بدون نام

      600 پوند هیچی نیس ک
      همش میشه 12 هزار تومن ما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه جوری حساب کردی شد ۱۲ هزارتومن.بگو مام اینجوری حساب کنیم شاید وضعمون خوب شد

      • بدون نام

        ار الان طرح حذف صفر از پول ملی رو حساب کرده فک کنم‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج