جاباما
۱۱۵۲۶۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

غیبت رستم و سهراب در مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: با انصراف علی داوودی از مسابقات جهانی مخالف بودم.

فارس: محمدحسین برخواه درباره حضور در مسابقات جهانی وزنه‌برداری و اینکه تعدادی از چهره‌های نامدار در تیم حضور ندارند، عنوان کرد: خیلی از چهره‌های نامدار نیستند اما خیلی از چهره‌های نامدار هم در اردو حاضر هستند که ما را امیدوار می‌کنند در مسابقات پیش رو از جمله جهانی و بازی‌های آسیایی دست پر برگردیم و شرمنده مردم نشویم.

غیبت رستم و سهراب در مسابقات جهانی

* از دست رفتن مسابقات جهانی برای ۲ مدال‌آور المپیک

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که سهراب مرادی و کیانوش رستمی شانسی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان نخواهند داشت؟ گفت: طبق جلساتی که با آقای مرادی و سایر اعضای فدراسیون داشتیم توافق به این صورت بود که تمامی نفراتی که قرار است در مسابقات جهانی حضور داشته باشند باید از روز اول در اردو شرکت و کنار سایر اعضا تمرین کنند. آقایانی که حضور نداشتند همان طور که اطلاع‌رسانی هم شد، احتمالا تصمیم به شرکت در مسابقات جهانی نداشتند.

غیبت رستم و سهراب در مسابقات جهانی

* روی حرفی که زدیم می‌مانیم

برخواه درباره اینکه صحبت‌هایی مطرح بود مبنی بر اینکه علی هاشمی و کیاقدمی درگیر کرونای خانواده‌شان هستند و وضعیت آنها چطور است، خاطرنشان کرد: کیاقدمی تا جایی که می‌دانم پدرش بستری شده و برای او آرزوی سلامتی داریم، علی هاشمی هم تعدادی از اعضای خانواده‌اش دچار این مشکل شده‌اند. به هر حال تصمیم بر این بود کسانی که از ابتدا وارد اردو نشدند در ترکیب تیم ملی نباشند و بهتر است روی حرفی که زدیم بمانیم و شرایط را برای همه یکسان ببینیم.

* با تصمیم علی داوودی مخالف بودم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره تصمیم علی داوودی مبنی بر عدم حضور در مسابقات جهانی چیست، یادآور شد: داوودی گفت که از لحاظ ذهنی خسته‌ام و نیاز به استراحت دارم. من صد درصد با این کارش مخالف بودم و صحبت‌هایی هم با علی داشتم. البته پیش‌بینی می‌کردیم که احتمالا او در مسابقات جهانی شرکت نکند اما انصراف او مورد تایید من نبود.

غیبت رستم و سهراب در مسابقات جهانی

* خیلی از قهرمانان با قدرت به جهانی می‌آیند

برخواه درباره اینکه مسابقات جهانی در فاصله نزدیک بعد از المپیک برگزار می‌شود، فکر می‌کنید سطح مسابقات چگونه باشد؟ تصریح کرد: تصور من این نیست که مسابقات ساده باشد. طبیعتا با توجه به اینکه المپیک محدودیت داشت، تعداد اوزان کاهش یافته و سهمیه‌ها کم شده بود بنابراین خیلی از قهرمانان خوب دنیا فرصت حضور در المپیک را پیدا نکردند. نفراتی که جا ماندند با تمام قدرت خود را برای مسابقات جهانی آماده می‌کنند. فکر می‌کنم مسابقات جهانی رقابت سختی باشد اما نفراتی که ما داریم به آنها امیدواریم تا نتایج خوبی بگیرند.

وی افزود: فکر می‌کنم در بین این بچه‌ها نفراتی هستند که هم در بازی‌های آسیایی سال آینده و هم المپیک پاریس می‌توانند افتخارآفرین باشند. طبق شنیده‌های ما بازی‌های آسیایی در ۷ وزنی برگزار می‌شود که در المپیک بود اما المپیک ۲۰۲۴ هم ۵ وزنش قطعی شده است. البته تعداد سهمیه‌ها هنوز مشخص نیست. کشورها یا همان ۴ سهمیه را دارند یا محدودتر می‌شود.

* ترکیب نهایی اول آبان مشخص می‌شود

وی درباره اینکه ترکیب ۱۰ نفره نهایی شما چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: اول آبان ۱۲ نفری که قرار است در لیست باشند را مشخص می‌کنیم اما ۱۰ نفر نهایی تا یک روز قبل از مسابقات هم وقت هست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج